Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Die klap komt altijd pas de dag erna he?!Arwyn schreef:Ik heb uiteindelijk toch nog wel 2,5uur geslapen, van half6 tot iets voor 8en, yay!
Ben niet eens heel erg moe nu, valt me mee!
hhah ja en dat kan ik beamen
Gast- Gast
Ja zeg, plaats ik een downberichtje, wordt er amper op gereageerd
Fijne dag iedereen, Storm, veel plezier bij de auditie, als je vriend wil!!
Gast- Gast
Ik zie komma's en puntjes, maar niet allemaal op de juiste plek en hier en daar missen ze inderdaad.. Lekker leest het inderdaad niet!Storm schreef:ExpressoB waarom typ jij altijd zonder komma's en puntjes?
Gast- Gast
Goedemorgen dames
De zon schijnt, wat gaan jullie vandaag doen?
Maple, sterkte vandaag! Zijn jullie allebei werkloos?
Ik zit I used to be fat te kijken, pfffff ik herken mijzelf in dat meisje
De zon schijnt, wat gaan jullie vandaag doen?
Maple, sterkte vandaag! Zijn jullie allebei werkloos?
Ik zit I used to be fat te kijken, pfffff ik herken mijzelf in dat meisje
Farah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 55
Registratiedatum : 03-06-11
Farah, nee, ik heb gelukig mijn baan gewoon en mijn man ook nog wel, maar hij raakt hem binnen nu en augustus kwijt.
Gast- Gast
Sorry, heb niet verder als paar reacties terug gelezenMaple schreef:Ja zeg, plaats ik een downberichtje, wordt er amper op gereageerd
Gast- Gast
Gelukkig, ik dacht allebei
Wij hebben het hier ook meegemaakt, eerst mijn man en een jaar later ik. Het is echt belangrijk om positief te blijven en je best blijven doen. Zeker positief proberen te blijven na het krijgen van al die afwijzingen, dat vond ik echt super moeilijk! Lang leve de chocola!
Heel veel succes met het zoeken van vacatures!!
Wij hebben het hier ook meegemaakt, eerst mijn man en een jaar later ik. Het is echt belangrijk om positief te blijven en je best blijven doen. Zeker positief proberen te blijven na het krijgen van al die afwijzingen, dat vond ik echt super moeilijk! Lang leve de chocola!
Heel veel succes met het zoeken van vacatures!!
Farah- Fluisteraar
Proudmama, ben benieuwd naar je jurk
Hey Sunny, ben je weer in de buurt Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het niet goed met je opa gaat , is hij ziek?
Hey Sunny, ben je weer in de buurt Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het niet goed met je opa gaat , is hij ziek?
Farah- Fluisteraar
Hoe bedoel je, ben je weer in de buurt? Ik zit bij mijn mams.
Opa bleek donderdag blaasontsteking te hebben, heeft nu antibiotica. Maar hij is gister na ons vertrek enorm gaan overgeven en moest naar de wc. Nu ligt hij uitgeput in bed (volgens oom) en de dokter zal zo langskomen. Grote kans op uitdroging... aangezien hij niet kan plassen (voor controle) en niet wil drinken. Dus er is een kans dat hij naar het ziekenhuis gaat. Hij is gewoon kapot.. maar dat zou ik ook worden van mijn oma pfff
Opa bleek donderdag blaasontsteking te hebben, heeft nu antibiotica. Maar hij is gister na ons vertrek enorm gaan overgeven en moest naar de wc. Nu ligt hij uitgeput in bed (volgens oom) en de dokter zal zo langskomen. Grote kans op uitdroging... aangezien hij niet kan plassen (voor controle) en niet wil drinken. Dus er is een kans dat hij naar het ziekenhuis gaat. Hij is gewoon kapot.. maar dat zou ik ook worden van mijn oma pfff
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Hoe bedoel je, ben je weer in de buurt? Ik zit bij mijn mams.
Ja in R toch? En ik woon in S? Waar jij op het voortgezet onderwijs hebt gezeten...remember
Aggossie wat sneu voor je opa, als hij niet wilt drinken is het misschien beter om naar het ziekenhuis te gaan. Haha hoezo is je oma zo een zeur?
Farah- Fluisteraar
Oh, da's naar... Wat heeft je opa, dat heb ik even gemist?SunnyScience schreef:Bah gister naar opa en oma geweest en vandaag gaat het al niet goed met opa
PM, schaam je diep, dat kán natuurlijk echt niet...
Farah, wij hebben dat vijf jaar terug ook gehad. Mijn man ontslagen, vond uiteindelijk een baan en vier maanden daarna raakte ik mijn baan kwijt. Was echt heel stressvol.
Gast- Gast
Owja Farah, ik ben zo slecht in forumnamen koppelen aan verhalen joh!
Opa heeft eerder het jaar al in verzorgingstehuis (zomer 2010) en bejaardentehuis gezeten na een TIA, maar hij is nu weer thuis. ALs je een vraag stelt aan opa, antwoordt oma. Ook vertelt ze heel de dag wat HIJ moet doen, ik zou er gek van worden! Meestal laat hij het maar, soms geeft ie wel een grote mond terug. Ik kan het ook wel begrijpen, want elke reageren kost ook zoveel energie!
Edit: en nu dus blaasontsteking & overgeven/wc bezoeken, dus mogelijk uitdroging..
Opa heeft eerder het jaar al in verzorgingstehuis (zomer 2010) en bejaardentehuis gezeten na een TIA, maar hij is nu weer thuis. ALs je een vraag stelt aan opa, antwoordt oma. Ook vertelt ze heel de dag wat HIJ moet doen, ik zou er gek van worden! Meestal laat hij het maar, soms geeft ie wel een grote mond terug. Ik kan het ook wel begrijpen, want elke reageren kost ook zoveel energie!
Edit: en nu dus blaasontsteking & overgeven/wc bezoeken, dus mogelijk uitdroging..
Laatst aangepast door SunnyScience op za 11 jun 2011 - 21:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple, damn en nu weer dus (helaas) weten jullie er alles van..
Farah- Fluisteraar
Sorry Maple...
Straks toch maar even naar mijn ouders, eens even kijken of er nog iets is wat ik pas, naast mijn pyjama's. Vergeten mijn kleding gister in de droger te stoppen, lekker stom...
Straks toch maar even naar mijn ouders, eens even kijken of er nog iets is wat ik pas, naast mijn pyjama's. Vergeten mijn kleding gister in de droger te stoppen, lekker stom...
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Owja Farah, ik ben zo slecht in forumnamen koppelen aan verhalen joh!
Hehe, maar nu vergeet je mij niet meer (Toch?! )
Ahjee, ik snap het. De oma van mijn man is net zo en alles wat je vertelt heeft zij ook meegemaakt
Sunny, mogelijke uitdroging pff dan is het echt beter als hij naar het ziekenhuis gaat.
Farah- Fluisteraar
+1Theedoosje schreef:SuS> wat erg Ik hoop dat het allemaal wel weer goed komt je opa.
Hoe oud is je opa?
Gast- Gast
Farah schreef:
Hehe, maar nu vergeet je mij niet meer (Toch?! )
Ahjee, ik snap het. De oma van mijn man is net zo en alles wat je vertelt heeft zij ook meegemaakt
Sunny, mogelijke uitdroging pff dan is het echt beter als hij naar het ziekenhuis gaat.
Ik ga het onthouden!
Mijn moeder zei al, het kan ook opeens zomaar over zijn!
Gast- Gast
ProudMama schreef:+1Theedoosje schreef:SuS> wat erg Ik hoop dat het allemaal wel weer goed komt je opa.
Hoe oud is je opa?
Hij is 85!
Hoe gaat het met de zwangerschap op dit moment? Je tikt al aardig wat dagen erbij volgens mij!
Gast- Gast
SS, ik hoop dat alles goed komt met je opa...
Zo, ben net terug, heb 3 rondjes hardgelopen. Was wel lekker maar ook wel zwaar, was helemaal buiten adem
Zo, ben net terug, heb 3 rondjes hardgelopen. Was wel lekker maar ook wel zwaar, was helemaal buiten adem
Gast- Gast
Troost je, dan heb ik al na 3 rondjes om de salontafel (en die is 1.20 bij 70 ofzo)Storm schreef:SS, ik hoop dat alles goed komt met je opa...
Gast- Gast
Ja, ze hebben gelukkig besloten om nog even te blijven zitten, toch bijna 5 weken verder als de 26 weken!!SunnyScience schreef:ProudMama schreef:+1Theedoosje schreef:SuS> wat erg Ik hoop dat het allemaal wel weer goed komt je opa.
Hoe oud is je opa?
Hij is 85!
Hoe gaat het met de zwangerschap op dit moment? Je tikt al aardig wat dagen erbij volgens mij!
Gast- Gast
Haha ja maar jij bent zwanger, dat telt nietProudMama schreef:Troost je, dan heb ik al na 3 rondjes om de salontafel (en die is 1.20 bij 70 ofzo)Storm schreef:SS, ik hoop dat alles goed komt met je opa...
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: