Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:En daar zijn de tranen......
Rouwadvertentie van mijn tante gezien...
Melisande- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10
Melisande schreef:Jordana schreef:En daar zijn de tranen......
Rouwadvertentie van mijn tante gezien...
Ook van mij een
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Verdomme he.. Het zet je zo met beide benen op de grond....
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Verdomme he.. Het zet je zo met beide benen op de grond....
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ja naar om het dan zwart op wit te zien staan, zo feitelijk en echt.
Melisande- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 69
Melisande schreef:Ja naar om het dan zwart op wit te zien staan, zo feitelijk en echt.
Ja inderdaad een klein fototje erbij..
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Melisande schreef:Ja naar om het dan zwart op wit te zien staan, zo feitelijk en echt.
Dat klinkt wel als een mooie kaart.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Goedenavond dames
Jeetje jordana , veel sterkte
Jeetje jordana , veel sterkte
Farah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 55
Registratiedatum : 03-06-11
_Leah_ schreef:Jordana schreef:Melisande schreef:Ja naar om het dan zwart op wit te zien staan, zo feitelijk en echt.
Dat klinkt wel als een mooie kaart.
Ja is het ook...
Jordana- Ratel
Goedemorgen !!!!
Ik had gehoopt dat mijn zoon wel even zou uit slapen tot 8:00 uur..... maar helaas.
Zo meteen aankleden en verzorgen. En om 9:30 uur rijden richting Alex !!!!
A en S gaan elkaar eindelijk in het echt ontmoeten....
Ik had gehoopt dat mijn zoon wel even zou uit slapen tot 8:00 uur..... maar helaas.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik baal een beetje omdat ik vrijdag minder woog dan vandaag mijn weeg dag Ben niet aangekomen sinds vorige week dat niet maar nu is er maar 0,2 af en vrijdag was dat 0,8 .... maar goed. Het is er af en niet bij en dat is wel goed Maar toch baal ik.
Ik baal een beetje omdat ik vrijdag minder woog dan vandaag mijn weeg dag Ben niet aangekomen sinds vorige week dat niet maar nu is er maar 0,2 af en vrijdag was dat 0,8 .... maar goed. Het is er af en niet bij en dat is wel goed Maar toch baal ik.
Gast- Gast
TD: ik denk niet dat ik jou hoef te vertellen dat er heel veel factoren kunnen zijn die ervoor zorgen dat je nu even iets zwaarder weegt dan gisteren. Misschien moet je straks naar de wc en is het er ineens weer af ik zou er gewoon lekker vanuit gaan dat je 8 ons kwijt bent
Goed bezig, trouwens!! Volgens mij val ik nu ook weer af, maar ik heb geen weegschaal om te kijken of het echt zo is. Maar m'n riem kan inmiddels 2 gaatjes strakker, dus... Tenzij m'n riem aan het oprekken is
Goed bezig, trouwens!! Volgens mij val ik nu ook weer af, maar ik heb geen weegschaal om te kijken of het echt zo is. Maar m'n riem kan inmiddels 2 gaatjes strakker, dus... Tenzij m'n riem aan het oprekken is
Gast- Gast
Maple> nee hoef je mj niet te vertellen hahaha, maar toch. Ik hou die 0,2 aan dan is het de volgende keer hopelijk meer. En het was vrijdag dat ik meer kwijt was he niet gisteren Maar goed ik weet dat het zo kan schommelen.
Fijn dat je riem strakker kan Dan zal je wel wat kwijt zijn ja.
Fijn dat je riem strakker kan Dan zal je wel wat kwijt zijn ja.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Goedemorgen !!!!
kijken of ze elkaar leuk vinden! Ik heb er zin in!
Oh ja ik heb geen tijd en zin gehad om heel erg op te ruimen en te stofzuigen moet je maar niet naar kijken.
Gast- Gast
Maple schreef:A&S, veel plezier!! En de mama's natuurlijk ook
+1 heel veel plezier!
Gast- Gast
Pffff ik ben nog zo moe.. het is nog zo vroeg en ik ben al ZO wakker
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
vandaag gaan er weer een aantal sollicitatiebrieven de deur uit, gaan we samen een voor zitten, is altijd even een frustrerend iets. Plus dan nog wat stomme huishoudelijke klusjes en ik heb verder geen plannen en dat maakt gewoon dat ik tegen vandaag op zie. En ik ben bang voor ruzie straks en een deprimerende chagrijnige bui van m'n man, en ik heb het gevoel dat ik dat vandaag nu echt even niet kan hendelen.Alex schreef:Dank je, Maple!
Wat moet/ga je doen vandaag dat je geen zin hebt?
Gast- Gast
Morgen! Ik ben net wakker en ik heb me toch een hoofdpijn...ik word de laatste dagen vaker wakker met hoofdpijn, komt vanuit mijn nek denk ik. Erg vervelend
Mijn vriend en ik gaan vanmiddag misschien naar de audities voor de film 'Doodslag' van Theo Maassen, die wordt hier in Eindhoven opgenomen. Ze zoeken nog figuranten en als vriendlief nog zin heeft gaan we auditie doen, haha
Mijn vriend en ik gaan vanmiddag misschien naar de audities voor de film 'Doodslag' van Theo Maassen, die wordt hier in Eindhoven opgenomen. Ze zoeken nog figuranten en als vriendlief nog zin heeft gaan we auditie doen, haha
Gast- Gast
Storm schreef:Morgen! Ik ben net wakker en ik heb me toch een hoofdpijn...ik word de laatste dagen vaker wakker met hoofdpijn, komt vanuit mijn nek denk ik. Erg vervelend
Balen van hoofdpijn, niet te veel stressen he!
Audities klinkt tof!
Gast- Gast
Storm schreef:Morgen! Ik ben net wakker en ik heb me toch een hoofdpijn...ik word de laatste dagen vaker wakker met hoofdpijn, komt vanuit mijn nek denk ik. Erg vervelend
Oow waar ergens is dat in Eindhoven? En leuk joh als jullie auditie gaan doen
Balen van je hoofdpijn overigens
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: