Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vaderdag - what to get him this year

+24
Sorella
Rapunzel
Kqip
ButterflyEffect
Jeanette
Kabouter
SoGood
ekiaam87
JoyceVL
smooch
Flippin' Bitch
ThinkPink
bolus26
Primrose
Verona
patjuhhh
Zonnetje
Annoek
girli
Try
Rosa
Angela_1986
Niekske
Moonlight
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vaderdag - what to get him this year - Pagina 2 Empty Re: Vaderdag - what to get him this year

Bericht  Primrose ma 13 jun 2011 - 23:57

Mijn ouders gaan naar graspop, dus heb voor allebei een bozebag gekocht, met daarin 22 muntjes en nog een festival-kleinigheidje geloof ik.Ook ben ik voor mn vader een fotoalbum aan het maken van onze vakantie (daar was hij dus bij :p)
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaderdag - what to get him this year - Pagina 2 Empty Re: Vaderdag - what to get him this year

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 23:58

Ik vind dit topic een steek naar Leaf toe, weet niet waarom....

Heb nog geen idee wat ik ga geven.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight di 14 jun 2011 - 0:01

Een steek? Dus omdat iemand geen vader meer heeft mag zo een topic niet geplaatst worden? Het is verschrikkelijk als je een ouder verliest, en ik kan het weten want ben mijn moeder verloren - maar als er over moeders gesproken wordt dan zie ik dat niet als een steek. No
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 1:37

Moonlight schreef:Een steek? Dus omdat iemand geen vader meer heeft mag zo een topic niet geplaatst worden? Het is verschrikkelijk als je een ouder verliest, en ik kan het weten want ben mijn moeder verloren - maar als er over moeders gesproken wordt dan zie ik dat niet als een steek. No

Dat wilde ik net zeggen, ben ook mijn moeder verloren, en ja, soms is het wel eens pijnlijk om bepaalde dingen te lezen, maar ik zie dat echt niet als een steek onder water. Slaat ook nergens op.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 wo 15 jun 2011 - 6:29

ik hoop en denk ook dat leaf dat zo niet opvat want het lijkt me niet dat het zo bedoeld is.

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Moonlight wo 15 jun 2011 - 6:34

Verre van! De spot drijven met een overleden dierbare is niet iets waar ik me mee bezig hou als ik eerlijk ben No
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  ThinkPink wo 15 jun 2011 - 7:19

Vaderdag - what to get him this year - Pagina 2 Cover_21097-125x167

En omdat het de bedoeling is dat ik bovenstaand boek ooit weer terug krijg, ook nog iets waar hij zelf nog iets aan heeft (zijn lievelingsgeurtje):

Vaderdag - what to get him this year - Pagina 2 Burberry-brit-for-men-%28edt%29

Edit: abonnementen op AutoWeek heb ik ook al vaak gegeven -net als een geurtje trouwens- maar dat vindt hij ook altijd leuk om te krijgen.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 15 jun 2011 - 8:32

Hij is er niet, dan. Dus: uitstel om te bedenken wat ik ga geven!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  smooch wo 15 jun 2011 - 8:33

Wij gaan ergens wat eten, mijn vader is niet zo van de cadeautjes.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 8:52

Ik heb zojuist het Top2000-spel besteld!
Hij houdt veel van muziek en weet er veel van af, net zoals veel van vrienden van 'm dus ik denk dat hij dit wel leuk zal vinden!

Vind het alleen stom dat het meeste bij bol.com de volgende dag al bezorgd wordt, en dit spel net weer 3-6 werkdagen levertijd heeft!
Met andere woorden, ik had het eerder moeten bestellen :p

Gast
Gast

Bericht  JoyceVL wo 15 jun 2011 - 22:31

Een Feyenoordshirt! Die wilde hij al een tijdje hebben en ik heb 'm in de uitverkoop op de kop getikt.
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:46

In de veronicagids stond een leuke aanbieding. Dvd's van het programma Top Gear, met een heel seizoen op DVD. Aangezien mijn vader gek is van dit programma, zou dit wel iets zijn.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight wo 15 jun 2011 - 22:47

Ooh mijn vader vindt dat ook een leuk programma! Very Happy Maar ik ga al uit eten met hem en het boekje pap vertel 's geven smile aangezien mijn vader ziek is lijkt t me fantastisch om al zijn verhalen in een boekje te hebben smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 0:37

Ik zit te denken aan een Staatslot.

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 do 16 jun 2011 - 4:01

Mijn vader krijgt guppen, mijn guppen hebben baby's en hij wilde er graag een paar.
Ook krijgt hij een vleesetende plant (mijn vriend 'kweekt' deze) en wilde hij ook graag hebben.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 7:05

Jada schreef:Ik vind dit topic een steek naar Leaf toe, weet niet waarom....

Dit slaat echt nergens op. Mijn vader is al bijna 11 jaar dood moet ik dit topic dan ook als steek zien?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 20:57

Puuc schreef:

Dit slaat echt nergens op. Mijn vader is al bijna 11 jaar dood moet ik dit topic dan ook als steek zien?
Jada is gewoon een stoker..

Ik ga een dinerbon kopen voor mijn ouders. Moederdag was ik er niet en dat ben ik ook glad vergeten dus lijkt dit me een goede goedmaker.

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 16 jun 2011 - 21:03

High wine!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Kabouter do 16 jun 2011 - 21:15

Wij gaan ieder een keer met mijn vader naar een concert. Hij heeft een heel lijstje gemaakt met waar hij graag nog heen wil en nu gaan wij alle drie iets uitzoeken waar we graag een keer met hem naar toe willen. Zo hoeft hij niet alleen (normaal deed hij dit met mama) en hebben we meteen een vader-dochter/zoon dag.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Jeanette do 16 jun 2011 - 21:37

Ik heb nog geen flauw idee.. Denk een cd van Guus Meeuwis, dat vind ie erg leuk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  ButterflyEffect vr 17 jun 2011 - 3:05

Twijfel tussen iets voor zijn vijver of een cabaret dvd (vind ik zelf ook leuk:P )
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 3:09

Ja hoor..

Gast
Gast

Bericht  Kqip vr 17 jun 2011 - 3:23

Ik heb mijn vader afgelopen zondag al verrast met 2 x een 3/4e liter Belgisch bier. En omdat hij bijna altijd de Procycling koopt (wielertijdschrift) en ik een leuke aanbieding tegen kwam (6x het tijdschrift en een tour de france pakket kado) krijgt hij die erbij van mij.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Rapunzel vr 17 jun 2011 - 5:39

Ik koop een editie van een motortijdschrift (zijn hobby is motorrijden) en mijn zusje koopt aftershave.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  Rapunzel vr 17 jun 2011 - 5:40

Storm schreef:
Ja hoor..
Rolling Eyes
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: