vaderdag doecadeau?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
vaderdag doecadeau?
Even kijken of jullie misschien de briljante tip hebben...
Voor moederdag nemen mijn man en ik onze moeders samen mee naar een high-tea volgende week (was de eerste datum dat we allemaal konden). Nu wilde ik voor vaderdag ook met de mannen dan wat doen. De grote vraag; wat dan?
Mijn eigen vader is vrij makkelijk en kun je overal heenslepen. Hij vermaakt zich wel in de bios, met karten of wat dan ook. Maar mijn schoonvader is wat lastiger daarin. Wat zou nou een leuke (en niet al te dure) activiteit zijn om met zijn vieren te doen? Erg sportief moet 't al niet worden en met bioscoop o.i.d. maak je mijn schoonvader ook niet bij. Moeilijk, moeilijk....
Voor moederdag nemen mijn man en ik onze moeders samen mee naar een high-tea volgende week (was de eerste datum dat we allemaal konden). Nu wilde ik voor vaderdag ook met de mannen dan wat doen. De grote vraag; wat dan?
Mijn eigen vader is vrij makkelijk en kun je overal heenslepen. Hij vermaakt zich wel in de bios, met karten of wat dan ook. Maar mijn schoonvader is wat lastiger daarin. Wat zou nou een leuke (en niet al te dure) activiteit zijn om met zijn vieren te doen? Erg sportief moet 't al niet worden en met bioscoop o.i.d. maak je mijn schoonvader ook niet bij. Moeilijk, moeilijk....
Gast- Gast
Re: vaderdag doecadeau?
Wij gaan in Antwerpen lunchen. Dan gaan m'n moeder, zus en ik shoppen en m'n vader en zwager gaan naar het Mas (? geen idee of dat zo heet).
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Houden ze niet beiden toevallig heel erg van voetbal? Want dan zou je een middagje/avond voetbal kunnen doen met lekkere hapjes en drankjes thuis.
Gast- Gast
Zusje en ik nemen onze vader mee naar een bierbrouwerij in de buurt!
Op vaderdag geven we dan een paar biertjes van die brouwerij met een waardebon voor het dagje uit er bij.
Op vaderdag geven we dan een paar biertjes van die brouwerij met een waardebon voor het dagje uit er bij.
Gast- Gast
Oh, dat zijn allemaal dingen die mijn vader superleuk zou vinden, maar m'n schoonvader dus niet....
Gast- Gast
Hmm, boogschieten of quad rijden zijn misschien nog wel opties. Nu nog een plek vinden in de buurt waar je dat een beetje goedkoop kunt doen...
Gast- Gast
Op vele plekken waar ze een high tea geven geven ze tegenwoordig ook een high beer.
Ipv Thee krijgen ze dan verschillende soorten bier en ipv zoete hapjes wat bijpassende hapjes.
Misschien dat een idee?
Ipv Thee krijgen ze dan verschillende soorten bier en ipv zoete hapjes wat bijpassende hapjes.
Misschien dat een idee?
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Echt? Dat kende ik nog niet. Mijn vader zou dat wel leuk vinden, maar mijn schoonvader drinkt geen bier....
Gast- Gast
Slipcursus, maar dat is misschien aan de prijzige kant.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
kijk eens bij vakantieveilingen, veel leuke acties en uitjes voor vader!
Ook hier staan slipcursussen ed bij
Ook hier staan slipcursussen ed bij
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Oh vakantieveilingen is wel een goed idee ja. Die slipcursussen zijn wel gaaf, maar inderdaad wat te duur.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vaderdag
» Wat geven jullie voor vaderdag?
» Wat aan vader voor vaderdag geven?
» Vaderdag - what to get him this year
» Knutselhulp gevraagd vaderdag
» Wat geven jullie voor vaderdag?
» Wat aan vader voor vaderdag geven?
» Vaderdag - what to get him this year
» Knutselhulp gevraagd vaderdag
Pagina 1 van 1