Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN? Empty Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN?

Bericht  Droopy28 za 11 jun 2011 - 6:26

Ik ben nu sinds een aantal maanden abonnee bij BEN.. en ik weet niet zo goed wat ik er nou van moet vinden..
Het abbo is best goedkoop maar ik heb toch een aantal vervelende punten waaronder:

- soms heb ik bijna geen bereik
- het gebeurd regelmatig dat ik smsjes die mensen sturen veel en veel later binnenkrijg.. bijv iemand stuurt s ochtends een smsje en pas s avonds komt die binnen maar het gebeurd ook dat ik halve smsjes krijg.. na een stuk tekst staat er dan ineens (broken message)

Komt dit iemand bekent voor?
Hiervoor had ik HI en daar heb ik nooit problemen gehad.. alleen dat abbo was duurder...

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN? Empty Re: Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN?

Bericht  TukTuk za 11 jun 2011 - 6:32

Ik heb nu sinds een maand Ben, maar deel niet dezelfde ervaring.. Heb nog geen negatieve ervaring in ieder geval, maar dat kan ook komen omdat ik hiervoor T-mobile had, en heel soms ook geen bereik had, en Ben het netwerk van T-mobile gebruikt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN? Empty Re: Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN?

Bericht  flower za 11 jun 2011 - 6:49

Ik heb nu 2 jaar Ben.
Mijn bereik is redelijk goed, smsjes komen redelijk snel aan
Alleen heb ik een ander probleem met sms ontvangen; regelmatig als ik een langere sms van iemand krijg, dan krijg ik een sms die een aantal weken daarvoor al gestuurd is en die ik toen ook al had ontvangen. Als ik de afzender vraag de sms nog eens te sturen gebeurt dit nog een keer. Dit vind ik echt heel vervelend. Ik dacht eerst dat het kwam omdat mijn telefoon oud was maar nu ik een nieuwe telefoon heb gebeurd het nog steeds. Het gebeurd ook bij verschillende mensen die mij smsen..
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN? Empty Re: Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN?

Bericht  SparklingEyes za 11 jun 2011 - 7:08

flower schreef:Ik heb nu 2 jaar Ben.
Mijn bereik is redelijk goed, smsjes komen redelijk snel aan
Alleen heb ik een ander probleem met sms ontvangen; regelmatig als ik een langere sms van iemand krijg, dan krijg ik een sms die een aantal weken daarvoor al gestuurd is en die ik toen ook al had ontvangen. Als ik de afzender vraag de sms nog eens te sturen gebeurt dit nog een keer. Dit vind ik echt heel vervelend. Ik dacht eerst dat het kwam omdat mijn telefoon oud was maar nu ik een nieuwe telefoon heb gebeurd het nog steeds. Het gebeurd ook bij verschillende mensen die mij smsen..

Misschien is het verstandig BEN hier eens op te wijzen..? Als zij deze dingen niet of nauwelijks horen, dan doen ze er ook vaak weinig mee.

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN? Empty Re: Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 7:09

En wat zeggen ze bij Ben daarover?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN? Empty Re: Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN?

Bericht  flower za 11 jun 2011 - 7:16

SparklingEyes schreef:
flower schreef:Ik heb nu 2 jaar Ben.
Mijn bereik is redelijk goed, smsjes komen redelijk snel aan
Alleen heb ik een ander probleem met sms ontvangen; regelmatig als ik een langere sms van iemand krijg, dan krijg ik een sms die een aantal weken daarvoor al gestuurd is en die ik toen ook al had ontvangen. Als ik de afzender vraag de sms nog eens te sturen gebeurt dit nog een keer. Dit vind ik echt heel vervelend. Ik dacht eerst dat het kwam omdat mijn telefoon oud was maar nu ik een nieuwe telefoon heb gebeurd het nog steeds. Het gebeurd ook bij verschillende mensen die mij smsen..

Misschien is het verstandig BEN hier eens op te wijzen..? Als zij deze dingen niet of nauwelijks horen, dan doen ze er ook vaak weinig mee.


IK heb BEN daar een tijd geleden over gebeld, toen gaven zij aan dat het ook aan de andere provider kan liggen waarmee diegene mij een sms stuurt.
ALs het vaker voorkwam moest ik een lijstje sturen met de tijden wanneer dat gebeurde.
Nou eerlijk gezegd schiet zo'n lijstje maken er bij in mede doordat het soms in 1 week tijd 3 keer gebeurd maar dan zo een maand gebeurd het niet.
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN? Empty Re: Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN?

Bericht  marjoleinnn za 11 jun 2011 - 9:25

Ik heb echt een aantal jaar terug BEN gehad maar ik heb er nooit problemen mee gehad, al weet ik natuurlijk niet hoe het nu is :P
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN? Empty Re: Wat zijn jullie ervaringen met telefoonprovider BEN?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum