Fotoboek maken, waar?
+6
Eris
Flinder
smooch
Dolphinne
Pussycat
Caresses
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fotoboek maken, waar?
Ik wil voor mijn zoon een fotoalbum maken via internet, maar er is zoveel keus. Waar hebben jullie dat gedaan en wat was je ervaring? Via welke site kan je het meeste?
Gast- Gast
Re: Fotoboek maken, waar?
Via Albelli.nl heb ik een fotoboek gemaakt en daar ben ik zeer tevreden over. Erg mooi resultaat.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Via Albelli.nl heb ik een fotoboek gemaakt en daar ben ik zeer tevreden over. Erg mooi resultaat.
same here, en ik vind de software van Albelli erg makkelijk in gebruik. In theorie kan je in 1 avondje een album in elkaar draaien (als je alle foto's vooraf al hebt uitgezocht).
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik heb het maar 1 keer gedaan, via de Hema en ik was erg tevreden!
Hema is inderdaad erg mooi. Wel het papier met fotoglans nemen, want dan lijkt het nog echter anders heb je gewoon papier. Is wel iets duurder, maar ja dan heb je ook wat.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb zelf een groot album gemaakt via hema. Vind die wel erg mooi geworden.
Je kan ook redelijk veel met de software vind ik.
Mijn moeder maakt geregeld albums via albelli. Daar vind ik de kwaliteit ook goed van.
De software hiervan ken ik zelf niet, maar volgens mij kun je er wel redelijk veel mee, alleen is mn moeder er niet zo heel erg goed mee, al gaat het wel steeds beter.
Je kan ook redelijk veel met de software vind ik.
Mijn moeder maakt geregeld albums via albelli. Daar vind ik de kwaliteit ook goed van.
De software hiervan ken ik zelf niet, maar volgens mij kun je er wel redelijk veel mee, alleen is mn moeder er niet zo heel erg goed mee, al gaat het wel steeds beter.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook bij de Hema en ben zeer tevreden. En dan inderdaad fotoglans nemen, dan is het nog mooier.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een keer een album bij de HEMA besteld en was erg tevreden over het resultaat. De kwaliteit is goed. Ik vond het wel lang duren (ben geloof ik vier uur bezig geweest, maar ik had het programma ook nog niet eerder gebruikt dus moest eerst even kijken hoe het werkte).
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal doe ik dat bij my photo fun. Duidelijke software met veel mogelijkheden. En het belangrijkste, de boeken zijn erg mooi.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
ik maak mijn foto boeken altijd bij Henzo dat is echt een topper op dit gebied. veel keuze in het soort album en zeer mooi gebonden boeken.
Remco- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10
albelli is super. Albelli en tnt post hebben zelfde systeem. En zit vaak prijsverschil tussen
Hema is ook goed alleen veel duurder
Hema is ook goed alleen veel duurder
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Kruidvat is goedkoop, makkelijk te maken met veel mogelijkheden en de boeken zijn goed gebonden. Een nadeeltje van de Hema (wel mooie kleuren bij het afdrukken) is dat de boeken nogal gammel zijn. Albelli is ook oke.
Gast- Gast
Albelli! Echt super fijn programma en qua prijs ook niet duur!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb een minifotoboekje van de TNT, goede kwaliteit en snelle levering. Die kreeg ik trouwens gratis via een actie, dus ik weet niet of zij goedkoop in verhouding zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Soortgelijke onderwerpen
» waar fotoboek maken
» Help! Fotoboek maken
» Fotoalbum laten maken? Waar?
» Waar kun je jou nu heel blij mee maken?
» Rits kapot, waar laten maken?
» Help! Fotoboek maken
» Fotoalbum laten maken? Waar?
» Waar kun je jou nu heel blij mee maken?
» Rits kapot, waar laten maken?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: