Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 7:18

Ik heb vakantie en zeeën van tijd over de komende 2 weken. Aangezien het weer niet veel goeds is (voorspellen ze) zoek ik iets om te doen. Ik zat er bijvoorbeeld aan te denken een paar dagen ergens te gaan werken, bijvoorbeeld op een beurs of festival (wel betaald) Ik kan alleen niks vinden op internet.. Ik zoek eigenlijk iets in Noord-Holland. Weten jullie waar ik kan zoeken of weten jullie nog iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Jeanette vr 10 jun 2011 - 8:21

Bij Flugel zoeken ze vaak meiden voor op festivals; http://www.flugel.com/company/jobs

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 8:36

Hahaha ik voldoe niet echt aan de flugeleisen denk ik :P En daar wil ik ook niet aan voldoen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Jeanette vr 10 jun 2011 - 8:47

Hmm, misschien een van deze;

http://www.bijbaanopfestivals.nl/

http://vacatures.trovit.nl/index.php/cod.frame/url.https%253A%252F%252Fwww.gus.nl%252Fvacature%252Fkassamedewerkers-tijdens-evenementen-en-festivals-utrecht-76900/id_ad.21367771/type./what.festivals%20bijbaan/pos.1/org.1/pop.1/

http://vacatures.trovit.nl/index.php/cod.frame/url.http%253A%252F%252Fwww.speurders.nl%252Foverzicht%252Fbanen%252Fcommercieel-verkoop%252Fzoek-jij-de-leukste-bijbaan-in-de-vorm-van-promotiewerk-of-s-88871037.html/id_ad.21369757/type./what.festivals%20bijbaan/pos.2/org.1/pop.1/

http://vacatures.trovit.nl/index.php/cod.frame/url.http%253A%252F%252Fbanenmatch.nl%252F%252Findex.php%253Fpage%253Dview_job%2526post_id%253D44004/id_ad.17670507/type./what.festivals%20bijbaan/pos.11/org.1/pop.1/

http://vacatures.trovit.nl/index.php/cod.frame/url.http%253A%252F%252Fwww.zoekbijbaan.nl%252Fstudenten%252Fvacdetails%252F20502%252F3949/id_ad.20985817/type./what.festivals%20bijbaan/pos.14/org.1/pop.1/

http://www.bijbaan.nl/vacature/34893/Medewerker%20bediening%20gezocht%20voor%20North%20Sea%20Jazz%20en%20lowlands
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Monte vr 10 jun 2011 - 8:55

Dit staat bij de laatste:
Talen nodig:

- Arabisch
- Chinees
- Japans
- Koreaans
- Taiwanees

:shock: Laughing
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Jeanette vr 10 jun 2011 - 9:07

Monte schreef:Dit staat bij de laatste:
Talen nodig:

- Arabisch
- Chinees
- Japans
- Koreaans
- Taiwanees

:shock: Laughing

Whahahaha dat is wazig idd. Net of ze een invasie toeristen chinezen verwachten. lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  JD vr 10 jun 2011 - 10:11

ik ga de topic in de gaten houden...

ben dus sinds van de week mn baan kwijt, en randstad had 40 uur werk voor me de komende 4 weken, maar dat gaat toch niet door....en ik moét echt per direct werk hebben, zoveel mogelijk uurtjes, ook in noord-holland, dus als er nog iemand tips heeft... het liefst begin ik morgen al!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 20:59

Ik heb tijdelijk op festivals,feesten (maar ook hapjes laten proeven in supermarkt) gewerkt, via Juice promotions en Marketing tools.

Dat laatste bedrijf sta ik nog steeds ingeschreven en die hebben echt werkt door heel nederland. (je krijgt ook je reiskosten vergoed). Het zijn wel voornamelijk proefacties in winkels. Ze betalen 8 a 9 euro per uur. (dus ik weet niet hoe oud je bent of dat nog rendabel is :P ) maar ik vond het wel altijd fijn om voor hun te werken.

Je kunt daar ook altijd direct beginnen als je je inschrijft en er zijn acties in de buurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:46

Marketing tools heb ik ook gewerkt, veel dingen door Nederland inderdaad! Verdient best prima, destijds deed je geen belastingaangifte -> eigen verantwoordelijkheid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  banjer49 za 11 jun 2011 - 4:14

*Marietje* schreef:ik ga de topic in de gaten houden...

ben dus sinds van de week mn baan kwijt, en randstad had 40 uur werk voor me de komende 4 weken, maar dat gaat toch niet door....en ik moét echt per direct werk hebben, zoveel mogelijk uurtjes, ook in noord-holland, dus als er nog iemand tips heeft... het liefst begin ik morgen al!

waar in de buurt in noord holland woon je?
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 4:33

Punk'd schreef:Ik heb tijdelijk op festivals,feesten (maar ook hapjes laten proeven in supermarkt) gewerkt, via Juice promotions en Marketing tools.

Dat laatste bedrijf sta ik nog steeds ingeschreven en die hebben echt werkt door heel nederland. (je krijgt ook je reiskosten vergoed). Het zijn wel voornamelijk proefacties in winkels. Ze betalen 8 a 9 euro per uur. (dus ik weet niet hoe oud je bent of dat nog rendabel is :P ) maar ik vond het wel altijd fijn om voor hun te werken.

Je kunt daar ook altijd direct beginnen als je je inschrijft en er zijn acties in de buurt.

Ah top, hier kan ik wel iets mee! Reizen is geen probleem als ik de kosten maar vergoed krijg. Vind het sowieso wel leuk om af en toen op zaterdag te doen dan. 8 a 9 euro, tsja op mn werk krijg ik meer maar dat maakt niet uit hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 10:31

Heb me ingeschreven bij Marketing Tools, morgen ff het contract opsturen.. Ben benieuwd, bedankt voor de tip! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  JD za 11 jun 2011 - 10:41

banjer49 schreef:
*Marietje* schreef:ik ga de topic in de gaten houden...

ben dus sinds van de week mn baan kwijt, en randstad had 40 uur werk voor me de komende 4 weken, maar dat gaat toch niet door....en ik moét echt per direct werk hebben, zoveel mogelijk uurtjes, ook in noord-holland, dus als er nog iemand tips heeft... het liefst begin ik morgen al!

waar in de buurt in noord holland woon je?

zo'n beetje tussen alkmaar en haarlem:)

en dat marketing tools...probeer me telkens in te schrijven, maar hij pakt mn cv niet! irritant...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 10:51

*Marietje* schreef:
banjer49 schreef:
*Marietje* schreef:ik ga de topic in de gaten houden...

ben dus sinds van de week mn baan kwijt, en randstad had 40 uur werk voor me de komende 4 weken, maar dat gaat toch niet door....en ik moét echt per direct werk hebben, zoveel mogelijk uurtjes, ook in noord-holland, dus als er nog iemand tips heeft... het liefst begin ik morgen al!

waar in de buurt in noord holland woon je?

zo'n beetje tussen alkmaar en haarlem:)

en dat marketing tools...probeer me telkens in te schrijven, maar hij pakt mn cv niet! irritant...

Is het wel een .doc bestand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Linnie1985 za 11 jun 2011 - 11:02

Ik heb de adecco gebeld of ze wat voor me hadden, werd een uur later terug gebeld dat ze iets voor me hadden, maar dacht dat het te ver was. Volgende dag werd ik weer gebeld voor wat anders in een sportkledingwinkel in Bergen op zoom en die heb ik aangenomen, ze moeten nog een bevestigingsmail sturen en dinsdag kan ik al beginnen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  JD za 11 jun 2011 - 12:48

Jep gewoon een doc bestand.... snap er geen bal van.

Heb dinsdag een sollicitatiegesprek bij de Etos, zoeken ook tijdelijk iemand voor 40 uur... niet mn droomjob, maar prima voor tijdelijk toch?

Hier nog niks gehoord van Adecco...of eebn van de andere uitzendbureaus... ach, in ieder geval genoeg sollicitaties enzo, dus t komt wel weer op zn pootjes terecht
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:56

Marietje, woon je ver van bijvoorbeeld van Schiphol? Daar zijn ze altijd wel op zoek naar werknemers volgens mij, zeker nu me de vakanties!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 1:02

*Marietje* schreef:Jep gewoon een doc bestand.... snap er geen bal van.

Heb dinsdag een sollicitatiegesprek bij de Etos, zoeken ook tijdelijk iemand voor 40 uur... niet mn droomjob, maar prima voor tijdelijk toch?

Hier nog niks gehoord van Adecco...of eebn van de andere uitzendbureaus... ach, in ieder geval genoeg sollicitaties enzo, dus t komt wel weer op zn pootjes terecht

Ik heb ook bij Etos gewerkt hoor, niet verkeerd opzich! Zou dr alleen niet heel lang willen werken (was mijn bijbaantje) maar voor tijdelijk is het leuk! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  JD zo 12 jun 2011 - 5:21

pompidom schreef:Marietje, woon je ver van bijvoorbeeld van Schiphol? Daar zijn ze altijd wel op zoek naar werknemers volgens mij, zeker nu me de vakanties!

Schiphol is (zonder file) 30 minuten,dus op zich wel te doen. Had nog niet aan schiphol gedacht,thanks voor de tip
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 7:14

Op Schiphol hebben ze veel catering. Heb dat ook een keer gedaan. Was enorm aanpoten, half 8 beginnen en tegen 3u klaar. Maar was prima te doen en leverde toch 10e per uur op. Daarnaast zit er volgens mij ook veel Sodexo op Schiphol, ook veel catering!
Je hebt op Schiphol de uitzendbureau's Adecco en Manpower die veel doen voor de luchtvaartmaatschappijen! Succes iig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijdelijk werk (voor een paar dagen)  Empty Re: Tijdelijk werk (voor een paar dagen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum