Dagcafé
+20
Champagne
Jordana
Tullow
Cheesegirl
Zwoesj
Monte
Sjaantje
silly-one
aniet
ExpressoB
Lejow
Qiara
Merai
Lavendel
Laquisia
Oasis
VeryCherry
Happydobby
Lady4
Suus
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
ALex meisje toch. Wat vervelend dat jij je zo voelt JE mag altijd hier je hart luchten. Je trekt helemaal niet de aandacht naar je. Je mag altijd hier je verhaal vertellen. Ik hoop net als Storm dat voor jou de zon snel weel gaat schijnen en jij je dus beter voelt
Gast- Gast
Mijn cadeau voor stief is gehaald; Vier kneipp bruistabletten, 2x badzout, 1x badlotion, 10 zeeproosjes, 1 zeeproos en Dove chocoladetabletjes. Owja, en een mandje om alles in te doen.
Zie hier het resultaat.
Zie hier het resultaat.
Gast- Gast
Hey meiden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ben chagrijnig, al de hele dag. Dit is namelijk al de 3e dag van deze week dat ik de godganse dag thuis moet zitten omdat er een pakketje komt. En de chauffeur is nu al 4 uur onderweg en mijn sigaretten zijn op.
Ja, het is niet voor mij hoor, en het gaat om een en dezelfde bestelling waar steeds iets niet aan klopt.
Maar ik wil gewoon even de deur uit, boodschappen doen en sigaretten halen.
Maar ik wil gewoon even de deur uit, boodschappen doen en sigaretten halen.
Ai al helemaal frustrerend en irritant dan als het al vaker niet klopte. Weet je nu ong een tijd dat hij komt of niet?
Gast- Gast
Storm schreef:Een tent voor mijn zoontje met plastic ballen erin, een soort ballenbak dus. Gelukkig heb ik het bonnetje nog!_Leah_ schreef:Storm schreef:Ik ga weer, moet douchen en daarna naar de stad om iets te ruilen wat na een halfuur al kapot was
Dat is balen. Wat had je gekocht?
Wat leuk. Dat mag zeker niet binnen een half uur stuk gaan. Goed dat je het bonnetje hebt bewaard.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Nee, ik heb geen flauw idee hoe laat het nou komt eigenlijk.
En ik kan wel gewoon boodschappen gaan doen, dan komt het pakketje dinsdag pas en dat vind ik lullig voor mijn vriend, want hij wacht er nu al weken op.
En ik kan wel gewoon boodschappen gaan doen, dan komt het pakketje dinsdag pas en dat vind ik lullig voor mijn vriend, want hij wacht er nu al weken op.
Alex, lieve meid. Knoop één ding goed in je oren. Je bent die aandacht WEL waard. Je bent een schat van een meid. En ik vind het heel erg naar dat je je zo naar voelt. Ik hoop dat er snel betere tijden voor je aanbreken.
Laquisia- Prater
Ja dat is ook weer zo ja. Jeetje vervelend is het wel dat je nu geen kant uit kan.
Gast- Gast
Leuk pakketje ABE. Oh dat is inderdaad gruwelijk irritant VC. Hopelijk komt het pakketje snel.
Laquisia- Prater
Yup, gelukkig kan mijn zoontje lekker buiten spelen, die hoeft niet verplicht thuis te zitten
En hij heeft ook al bedacht wat we gaan eten, scheelt mij weer denken, whahahaha.
En hij heeft ook al bedacht wat we gaan eten, scheelt mij weer denken, whahahaha.
Wordt het vanavond rijst met slavink?
Laquisia- Prater
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Wij gaan misschien morgen naar een custom day
Wij gaan misschien morgen naar een custom day
_Leah_ schreef:Wordt het vanavond rijst met slavink?
Whahahaha gelukkig niet; aardappelkroketjes, vissticks en doperwten. Oja, en satésaus wil hij er graag bij hebben
VeryCherry schreef:_Leah_ schreef:Wordt het vanavond rijst met slavink?
Whahahaha gelukkig niet; aardappelkroketjes, vissticks en doperwten. Oja, en satésaus wil hij er graag bij hebben
Dat klinkt veel beter.
Laquisia- Prater
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: