Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

+8
Ilargi
Susan
Lejow
Atelier Madame
Summerlovin
Caramba
SnowWhite
smooch
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie wil jij dat gaat winnen bij X Factor

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Lijn111013%X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Lijn1110 13% 
[ 8 ]
X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Lijn111087%X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Lijn1110 87% 
[ 52 ]
 
Totaal aantal stemmen : 60
 
 

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  xxDila vr 10 jun 2011 - 11:21

Yeaahhh! Rochelle!! cheers
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  JD vr 10 jun 2011 - 11:54

Jeej rochelle! cheers helemaal terecht, al vond ik Adlicious een meer dan waardige tegenstander, en het zou me niks verbazen als we uiteindelijk van hun meer gaan horen dan van Rochelle.

Wat ik wel weer een beetje jammer vond was de ontknoping...Rochelle was wel blij, maar ook weer niet echt in hieperdepiep stemming, vond het een beetje...sloompjes allemaal... kan t niet zo goed uitleggen.

en wat ik dan ook weer jammer vond... is dat de single die ze uitbrengt een cover is van een liedje wat nog niet zo oud is, iedereen kent hem nog van Jordan Sparks, had t leuker gevonden als het een wat ouder nummer was

Maar nu heb ik wel genoeg lopen zeiken haha, terechte winnares, hopelijk gaat ze een mooi album maken en blijft e aan de top!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 11:58

Ik had gedacht dat het nr wat ze uitbrachten nieuw zou zijn. Er werd gezegd dat Rochelle een eigen versie van ''No air'' deed, nou dat vind ik niet.

Het is Jordin Wink.

Waar is de tijd dat er een spinksplinter nieuw nr voor ze werd geschreven?

Raar dat Angela Ad. (heb geen zin om die naam steeds voluit te typen) verbood een eigen nr te zingen. Why???

Jammer dat er geen artiest optrad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 18:57

Vond je nog iets wél leuk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Ilargi vr 10 jun 2011 - 19:04

Maple schreef:Vond je nog iets wél leuk?

Hahaha Laughing

Ik hoop dat we nog veel van haar zullen horen!



Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  xxDila vr 10 jun 2011 - 19:10

Ik heb half gekeken, want ik was op visite.. Maar Rochelle's laatste nummer was toch een eigen nummer? Of heb ik het nu mis? Suspect
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 19:26

@ Dila: Nee, het was een cover.
Maar dat is al jaren zo in X Factor.

Alleen bij Idols en bij TVOH worden totaal nieuwe nummers geschreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 21:23

Ik ben echt zo pissed! Ik had gisteren een borrel van mijn schoonouders omdat ze 34 jaar getrouwd zijn, dus ik wilde het vandaag kijken.

Surf ik naar rtlgemist.nl en ik ben er meteen klaar mee: breed uitgemeten is te zien dat Rochelle heeft gewonnen. Nu is dat voor mij op zich geen verrassing, maar het had echt nog best Adlicious kunnen worden.

En ik ben ook pissed op mezelf: normaal neem ik het altijd op als ik het niet kan zien, maar we gingen hals over kop weg dus ben het vergeten in te stellen. Had ik het wel gedaan, dan had ik t nog niet geweten.

I object! X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 C_57

Edit: nu moet ik nog 99 cent betalen ook als ik het wil zien. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  SnowWhite vr 10 jun 2011 - 22:13

xxDila schreef:Ik heb half gekeken, want ik was op visite.. Maar Rochelle's laatste nummer was toch een eigen nummer? Of heb ik het nu mis? Suspect

Het derde nummer dat zij deed was een eigen geschreven nummer. Maar het laatste nummer was een cover.
Eric zei ook dat misschien beide nummers (zowel haar eigen nummer als de cover) worden uitgebracht als single.

SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Atelier Madame vr 10 jun 2011 - 22:27

Ik heb net de single van rochelle gedownload maar ik vind m eigenlijk een beetje tegenvallen, hij is wel mooi opzich maar had toch iets specutaculairders verwacht.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Atelier Madame vr 10 jun 2011 - 22:30

Overigens vond ik in de finale adlicious ook wel echt super vet... zeke alsi k daar nu de liedjes van terugluister!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:48

Dit is nu echt de eerste dat ik na alle idols, X-factor afleveringen de winnaar echt geheel onterecht vind ! Ik vond Adlicious echt vele malen beter en er zit echt meer in. Ik vind die Rochelle zo saai. Ze kan wel mooi zingen maar ze is veel te verlegen voor het artiestenwereldje. Jammer, maargoed we horen er na 1 singel toch niks meer van dus eigenlijk maar het niks uit wie er won gisteren Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Joli86 za 11 jun 2011 - 6:54

Tea-Leaf schreef:Ik ben echt zo pissed! Ik had gisteren een borrel van mijn schoonouders omdat ze 34 jaar getrouwd zijn, dus ik wilde het vandaag kijken.

Surf ik naar rtlgemist.nl en ik ben er meteen klaar mee: breed uitgemeten is te zien dat Rochelle heeft gewonnen. Nu is dat voor mij op zich geen verrassing, maar het had echt nog best Adlicious kunnen worden.

En ik ben ook pissed op mezelf: normaal neem ik het altijd op als ik het niet kan zien, maar we gingen hals over kop weg dus ben het vergeten in te stellen. Had ik het wel gedaan, dan had ik t nog niet geweten.

I object! X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 C_57

Edit: nu moet ik nog 99 cent betalen ook als ik het wil zien. :shock:

Vind ik ook altijd zo irritant! Wil je dat niet eens weten, staat het met grote letters op de site...
Heb wel eens bij de finale van Hollands Next Topmodel mijn vriend de aflevering op laten starten en dan op groot scherm laten zetten omdat ik het nog niet wilde weten... Embarassed
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 21:12

Razz_ schreef:Dit is nu echt de eerste dat ik na alle idols, X-factor afleveringen de winnaar echt geheel onterecht vind ! Ik vond Adlicious echt vele malen beter en er zit echt meer in. Ik vind die Rochelle zo saai. Ze kan wel mooi zingen maar ze is veel te verlegen voor het artiestenwereldje. Jammer, maargoed we horen er na 1 singel toch niks meer van dus eigenlijk maar het niks uit wie er won gisteren Wink

Waarom denk je dat? Ik vind dat altijd zo raar gezegd. Dat een artiest niet constant in de hitlijsten staat of op tv/radio is wil niet zeggen dat ze niet optreden, muziek schrijven, bezig zijn met hun vak... Er zijn héél veel goede zangers en zangeressen in NL die je soms maanden/jaren niet hoort of ziet, maar die wel constant van alles doen. Je moet ook maar net een goed nummer op het goede moment brengen.

Neem Glennis Grace, die heeft jaren moeten vechten om te komen waar ze nu is, terwijl ze echt vanaf dag 1 dat ze meedeed aan de soundmixshow onmiskenbaar internationale klasse had. Maar die heeft echt niet stil gezeten in de tussentijd hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 21:14

Tea-Leaf schreef:Ik ben echt zo pissed! Ik had gisteren een borrel van mijn schoonouders omdat ze 34 jaar getrouwd zijn, dus ik wilde het vandaag kijken.

Surf ik naar rtlgemist.nl en ik ben er meteen klaar mee: breed uitgemeten is te zien dat Rochelle heeft gewonnen. Nu is dat voor mij op zich geen verrassing, maar het had echt nog best Adlicious kunnen worden.

En ik ben ook pissed op mezelf: normaal neem ik het altijd op als ik het niet kan zien, maar we gingen hals over kop weg dus ben het vergeten in te stellen. Had ik het wel gedaan, dan had ik t nog niet geweten.

I object! X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 C_57

Edit: nu moet ik nog 99 cent betalen ook als ik het wil zien. :shock:
Ik wist dat al en heb een shirtje over mijn beeldscherm gehangen over die rechter banners en heb echt vet moeilijk het programma gezocht naast het shirtje en een sok die ik op de onderkant had gelegd, en zo heb ik t terug kunnen zien zonder het te weten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 21:16

Hahahaha Noa geweldig! Maar echt super irritant is dat. Ik had het vorig jaar ook.
Vind het best wel dom dat ze dat anders doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 22:34

Marin schreef:Hahahaha Noa geweldig! Maar echt super irritant is dat. Ik had het vorig jaar ook.
Vind het best wel dom dat ze dat anders doen.

Haha ik moest ook lachen om je actie Noa Very Happy

Ja, stomme RTL hé. Ik had t ook met de Bachelor. Zag ik rechts staan "geen roos voor Lindy" Oké, en bedankt maar weer :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:05

Tea-Leaf schreef:
Marin schreef:Hahahaha Noa geweldig! Maar echt super irritant is dat. Ik had het vorig jaar ook.
Vind het best wel dom dat ze dat anders doen.

Haha ik moest ook lachen om je actie Noa Very Happy

Ja, stomme RTL hé. Ik had t ook met de Bachelor. Zag ik rechts staan "geen roos voor Lindy" Oké, en bedankt maar weer :P

Dat vind ik ook zo irritant! Dan hoef je niet eens meer te kijken inderdaad.

Lekker laat, maar ik was ook voor Rochelle. Very Happy Dus ik vind haar de terechte winnaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 20:51

Tea-Leaf schreef:
Razz_ schreef:Dit is nu echt de eerste dat ik na alle idols, X-factor afleveringen de winnaar echt geheel onterecht vind ! Ik vond Adlicious echt vele malen beter en er zit echt meer in. Ik vind die Rochelle zo saai. Ze kan wel mooi zingen maar ze is veel te verlegen voor het artiestenwereldje. Jammer, maargoed we horen er na 1 singel toch niks meer van dus eigenlijk maar het niks uit wie er won gisteren Wink

Waarom denk je dat? Ik vind dat altijd zo raar gezegd. Dat een artiest niet constant in de hitlijsten staat of op tv/radio is wil niet zeggen dat ze niet optreden, muziek schrijven, bezig zijn met hun vak... Er zijn héél veel goede zangers en zangeressen in NL die je soms maanden/jaren niet hoort of ziet, maar die wel constant van alles doen. Je moet ook maar net een goed nummer op het goede moment brengen.

Neem Glennis Grace, die heeft jaren moeten vechten om te komen waar ze nu is, terwijl ze echt vanaf dag 1 dat ze meedeed aan de soundmixshow onmiskenbaar internationale klasse had. Maar die heeft echt niet stil gezeten in de tussentijd hoor.

Nou kijk naar andere die Idols en X-factor hebben gewonnen. Zoals Jaap en Sharon. Die hebben 1 singel gemaakt en verder niks meer. Die Sharon heeft ook weer mee gedaan aan Popstars. Weer helemaal onderaan dus. Het maakt echt niet uit of je nu eerste wordt of nummer vijf. Nummer vijf heeft evenveel kans om succes te worden. Daarom vind ik het winnen van zo'n programma helemaal geen toegevoegde waarde eigenlijk


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

X Factor: Wie gaat winnen vanavond? - Pagina 2 Empty Re: X Factor: Wie gaat winnen vanavond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum