Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?
+2
Jeanette
Shopelle
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
De winnaar van de voice of holland is
Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?
Nou ik denk dat de poll wel duidelijk is..
Ga jij mee helpen stemmen? Of heb jij de singel al gedownload?
Ga jij mee helpen stemmen? Of heb jij de singel al gedownload?
Laatst aangepast door Shopelle op vr 21 jan 2011 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?
Esther ligt er al uit hoor. Dat moet Pearl zijn.
Ik gok dat Ben gaat winnen.. Ik heb de single niet gedownload, want vond de nummers nou niet zo uber geweldig.
Ik gok dat Ben gaat winnen.. Ik heb de single niet gedownload, want vond de nummers nou niet zo uber geweldig.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ohh..wat stom!
Excuus, ik kan het ook niet meer veranderen. Degene die op Pearl stemmen: stem dus nu even Esther.
Excuus, ik kan het ook niet meer veranderen. Degene die op Pearl stemmen: stem dus nu even Esther.
Shopelle- Fluisteraar
ga niet stemmen of de single downloaden, vind dat allemaal een beetje weggegooid geld.
en vind de singles inderdaad niet zo denderend.
ik hoop op pearl of leonie,maar heb in de poll toch maar op b en gestemd, want die wint vast wel...
en vind de singles inderdaad niet zo denderend.
ik hoop op pearl of leonie,maar heb in de poll toch maar op b en gestemd, want die wint vast wel...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Inderdaad, vind ik ook hoor. Ik stem ook op niemand, maar ik vind het programma wel leuk om te kijken. Ik ben nu wel benieuwd.
Ben is zo populair. Ik zat vandaag twee keer 20 minuten in de auto en beide keren hoor ik op de radio Ben. Nou dat vind ik dan toch wel raar.
Ik hoop eigenlijk dat Pearl of Leonie wint.. maar helaas..ik denk dat deze weinig kans maken.
Ik ben wel benieuwd naar de show. Ze zingen nu allemaal 4 liedjes die ze voor hun zijn geschreven toch? En natuurlijk die optredens van die topartiesten.. Hoewel Duffy (met haar vreemde stem) voor mij weg mocht blijven.
Ben is zo populair. Ik zat vandaag twee keer 20 minuten in de auto en beide keren hoor ik op de radio Ben. Nou dat vind ik dan toch wel raar.
Ik hoop eigenlijk dat Pearl of Leonie wint.. maar helaas..ik denk dat deze weinig kans maken.
Ik ben wel benieuwd naar de show. Ze zingen nu allemaal 4 liedjes die ze voor hun zijn geschreven toch? En natuurlijk die optredens van die topartiesten.. Hoewel Duffy (met haar vreemde stem) voor mij weg mocht blijven.
Shopelle- Fluisteraar
Shopelle schreef:Inderdaad, vind ik ook hoor. Ik stem ook op niemand, maar ik vind het programma wel leuk om te kijken. Ik ben nu wel benieuwd.
ik begreep dat ze 3 liedjes zingen. hun single, een duet met een bekende artiest, en nog 1 liedje....
hoop stiekem dat ze hun auditieliedje nog een keer in zn geheel zingen.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Ben gaat winnen duhh
Deze lijkt trouwens wel een beetje op 'm of niet haha
Deze lijkt trouwens wel een beetje op 'm of niet haha
Gast- Gast
Ik denk ook Ben en ik denk dat zijn broer morgen popstars wint.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Ik had gestemd op Kim, maar weet wel zeker dat Ben gaat winnen.
Ik vind het trouwens echt stom dat er zo ontzettend vaak een procenten overzichtje is. Zo is het toch helemaal niet spannend meer? Het was al vrij duidelijk dat Ben ging winnen, maar zometeen is het echt niet eventjes spannend.
Ik vind het trouwens echt stom dat er zo ontzettend vaak een procenten overzichtje is. Zo is het toch helemaal niet spannend meer? Het was al vrij duidelijk dat Ben ging winnen, maar zometeen is het echt niet eventjes spannend.
Gast- Gast
Maar Kim heeft 0 stemmen.Marin schreef:Ik had gestemd op Kim, maar weet wel zeker dat Ben gaat winnen.
Gast- Gast
Alias schreef:Ik denk ook Ben en ik denk dat zijn broer morgen popstars wint.
Nah dat weet ik nog zo net niet.. Simone is ook supergoed en ze heeft een leuke uitstraling. Persoonlijk vind ik Ben ook beter dan zijn broer maar we zullen zien vanavond Maar de nummer 2 komt vaak ook wel ver! Kijk maar naar Jim.. en het is ook hoe ze er zelf instaan, hoeveel inzet/wilskracht ze hebben..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zat gister nog ff popstars te kijken na de finale van the voice en wat viel dat tegen zeg. Als je dat dan ziet snap je dat die carrières vaak niet goed van de grond komen.
Hoorde net het nummer van ben op de radio en moet zeggen was best goed. Ik kan nummers altijd beter beoordelen als ik ze een keer op de radio hoor tussen andere muziek.
Hoorde net het nummer van ben op de radio en moet zeggen was best goed. Ik kan nummers altijd beter beoordelen als ik ze een keer op de radio hoor tussen andere muziek.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» X Factor: Wie gaat winnen vanavond?
» The Voice of Holland
» The Voice of Holland
» Wie wint The Voice of Holland?
» The voice of Holland 2013
» The Voice of Holland
» The Voice of Holland