Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

+2
Jeanette
Shopelle
6 plaatsers

Ga naar beneden

De winnaar van de voice of holland is

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Lijn111083%Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Lijn1110 83% 
[ 24 ]
Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Lijn11100%Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Lijn11107%Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Lijn1110 7% 
[ 2 ]
Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Lijn111010%Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Lijn1110 10% 
[ 3 ]
 
Totaal aantal stemmen : 29
 
 
Enquête gesloten

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Shopelle vr 21 jan 2011 - 7:46

Nou ik denk dat de poll wel duidelijk is..
Ga jij mee helpen stemmen? Of heb jij de singel al gedownload?


Laatst aangepast door Shopelle op vr 21 jan 2011 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Jeanette vr 21 jan 2011 - 7:56

Esther ligt er al uit hoor. Dat moet Pearl zijn. Wink

Ik gok dat Ben gaat winnen.. Ik heb de single niet gedownload, want vond de nummers nou niet zo uber geweldig.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Shopelle vr 21 jan 2011 - 7:57

Ohh..wat stom!

Excuus, ik kan het ook niet meer veranderen. Degene die op Pearl stemmen: stem dus nu even Esther.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 7:59

ga niet stemmen of de single downloaden, vind dat allemaal een beetje weggegooid geld.
en vind de singles inderdaad niet zo denderend.

ik hoop op pearl of leonie,maar heb in de poll toch maar op b en gestemd, want die wint vast wel...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Shopelle vr 21 jan 2011 - 8:03

Inderdaad, vind ik ook hoor. Ik stem ook op niemand, maar ik vind het programma wel leuk om te kijken. Ik ben nu wel benieuwd.

Ben is zo populair. Ik zat vandaag twee keer 20 minuten in de auto en beide keren hoor ik op de radio Ben. Nou dat vind ik dan toch wel raar.

Ik hoop eigenlijk dat Pearl of Leonie wint.. maar helaas..ik denk dat deze weinig kans maken.
Ik ben wel benieuwd naar de show. Ze zingen nu allemaal 4 liedjes die ze voor hun zijn geschreven toch? En natuurlijk die optredens van die topartiesten.. Hoewel Duffy (met haar vreemde stem) voor mij weg mocht blijven.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  JD vr 21 jan 2011 - 8:10

Shopelle schreef:Inderdaad, vind ik ook hoor. Ik stem ook op niemand, maar ik vind het programma wel leuk om te kijken. Ik ben nu wel benieuwd.

Ben is zo populair. Ik zat vandaag twee keer 20 minuten in de auto en beide keren hoor ik op de radio Ben. Nou dat vind ik dan toch wel raar.

Ik hoop eigenlijk dat Pearl of Leonie wint.. maar helaas..ik denk dat deze weinig kans maken.
Ik ben wel benieuwd naar de show. Ze zingen nu allemaal 4 liedjes die ze voor hun zijn geschreven toch? En natuurlijk die optredens van die topartiesten.. Hoewel Duffy (met haar vreemde stem) voor mij weg mocht blijven.

ik begreep dat ze 3 liedjes zingen. hun single, een duet met een bekende artiest, en nog 1 liedje....
hoop stiekem dat ze hun auditieliedje nog een keer in zn geheel zingen.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 9:25

Ben gaat winnen duhh Wink

Deze lijkt trouwens wel een beetje op 'm of niet haha
nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Alias vr 21 jan 2011 - 11:44

Ik denk ook Ben en ik denk dat zijn broer morgen popstars wint.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 11:45

Ik had gestemd op Kim, maar weet wel zeker dat Ben gaat winnen.

Ik vind het trouwens echt stom dat er zo ontzettend vaak een procenten overzichtje is. Zo is het toch helemaal niet spannend meer? Het was al vrij duidelijk dat Ben ging winnen, maar zometeen is het echt niet eventjes spannend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 14:56

Marin schreef:Ik had gestemd op Kim, maar weet wel zeker dat Ben gaat winnen.

Ik vind het trouwens echt stom dat er zo ontzettend vaak een procenten overzichtje is. Zo is het toch helemaal niet spannend meer? Het was al vrij duidelijk dat Ben ging winnen, maar zometeen is het echt niet eventjes spannend.
Maar Kim heeft 0 stemmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Pannetoet za 22 jan 2011 - 0:19

Alias schreef:Ik denk ook Ben en ik denk dat zijn broer morgen popstars wint.

Nah dat weet ik nog zo net niet.. Simone is ook supergoed en ze heeft een leuke uitstraling. Persoonlijk vind ik Ben ook beter dan zijn broer maar we zullen zien vanavond smile Maar de nummer 2 komt vaak ook wel ver! Kijk maar naar Jim.. en het is ook hoe ze er zelf instaan, hoeveel inzet/wilskracht ze hebben..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Minx za 22 jan 2011 - 0:31

Ik zat gister nog ff popstars te kijken na de finale van the voice en wat viel dat tegen zeg. Als je dat dan ziet snap je dat die carrières vaak niet goed van de grond komen.

Hoorde net het nummer van ben op de radio en moet zeggen was best goed. Ik kan nummers altijd beter beoordelen als ik ze een keer op de radio hoor tussen andere muziek.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?  Empty Re: Wie gaat vanavond de voice of holland winnen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum