Blackberry vraagjes
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blackberry vraagjes
Hoi meiden,
sinds vandaag een BB gehaald maar sommige dingen zijn nogal wennen, had eerder een Nokia.
Wie weet kunnen mensen hier me helpen?
Ik heb whatsapp gedownload en werkt ook allemaal alleen als ik dan een bericht krijg, zie ik daar wel een melding van op het hoofdscherm maar moet ik vervolgens naar downloads om het daar te openen?
Kan dit ook anders?
Wifi, heb ik gelinkt, als er in je hoofdscherm Wifi staat en naam van je Wifi, loopt hij dan op de Wifi?
Dankjewel alvast!
Groetjes BP
sinds vandaag een BB gehaald maar sommige dingen zijn nogal wennen, had eerder een Nokia.
Wie weet kunnen mensen hier me helpen?
Ik heb whatsapp gedownload en werkt ook allemaal alleen als ik dan een bericht krijg, zie ik daar wel een melding van op het hoofdscherm maar moet ik vervolgens naar downloads om het daar te openen?
Kan dit ook anders?
Wifi, heb ik gelinkt, als er in je hoofdscherm Wifi staat en naam van je Wifi, loopt hij dan op de Wifi?
Dankjewel alvast!
Groetjes BP
blackpearl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 54
Registratiedatum : 12-05-11
Re: Blackberry vraagjes
Als ik een whatsapp heb komt deze te staan in het envelopje (waar ook je mail en ping binnen komt)
yupz dacht ik wel, gebruik eigenlijk nooit wifi
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Als ik een whatsapp heb komt deze te staan in het envelopje (waar ook je mail en ping binnen komt)
Ok dus het is vrij normaal? Dat je naar het menu moet om dat te openen, of begrijp ik je verkeerd? Ben echt nog een BB nitwit haha!
blackpearl- Fluisteraar
Ik heb onderin mijn scherm 6 symbooltjes staan, daar heb ik het envelopje ook staan... als ik daar op klik krijg ik de whatsapp berichtengeschiedenis te zie, dus opzich is dat niet het menu openen (toch? )
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Als het goed is zijn die eerste zes symbooltjes op je hoofdscherm ook de eerste zes als je je menu opent.
Je kunt al die symbolen in het menu verplaatsen, net als dat je het Whatsapp icoontje uit je Downloadmapje kunt verplaatsen. Als je op het blackberry icoontje (naast je 'muis' zeg maar) klikt, dan zul je zien staan 'Toepassing verplaatsen'. Dan kun je dus alles schuiven!
Hoop dat je daar wat aan hebt!
Je kunt al die symbolen in het menu verplaatsen, net als dat je het Whatsapp icoontje uit je Downloadmapje kunt verplaatsen. Als je op het blackberry icoontje (naast je 'muis' zeg maar) klikt, dan zul je zien staan 'Toepassing verplaatsen'. Dan kun je dus alles schuiven!
Hoop dat je daar wat aan hebt!
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Het is gelukt, thnx dames!
blackpearl- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Blackberry vraagjes?
» MB app op Blackberry
» Blackberry vs iPhone?
» Hoe zet je internet op he blackberry uit?
» Blackberry Thema's
» MB app op Blackberry
» Blackberry vs iPhone?
» Hoe zet je internet op he blackberry uit?
» Blackberry Thema's
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: