Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wooohoo Caro&ik gaan naar Britney Spears!

+9
SarahKey
Paper Crown
Raindrop
Jeanette
Caro
Lady4
TukTuk
Atelier Madame
Oasis
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wooohoo Caro&ik gaan naar Britney Spears! - Pagina 3 Empty Re: Wooohoo Caro&ik gaan naar Britney Spears!

Bericht  Sugarfall vr 10 jun 2011 - 21:16

Ja, ik ben in 2009 in Antwerpen ook geweest en het is een gave show! Goed in elkaar gezet Very Happy Ze playbackt inderdaad wel, maar dat heb je niet eens door omdat ze die nummers opnieuw hebben opgenomen alsof het wel live is, haha. en als ze dan wel echt live zingt is het gewoon goed. Hmm ja meebleren, ik ken alle nummers ( Embarassed ) dus dat komt wel goed!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wooohoo Caro&ik gaan naar Britney Spears! - Pagina 3 Empty Re: Wooohoo Caro&ik gaan naar Britney Spears!

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 21:48

Haha ik dacht dit is weer zo'n droog grapje van _Jen laughcry maar het is echt waar haha.. :P

Ik moet zeggen dat ik stiekem nog wel eens oude liedjes van der luister (meer door het jeugdsentiment) maar verder denk ik altijd aan gillende 14 jarige meisjes Wink

Veel plezier!!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 6:09

Punk'd schreef:Haha ik dacht dit is weer zo'n droog grapje van _Jen laughcry maar het is echt waar haha.. :P

Ik moet zeggen dat ik stiekem nog wel eens oude liedjes van der luister (meer door het jeugdsentiment) maar verder denk ik altijd aan gillende 14 jarige meisjes Wink

Veel plezier!!

Whaha nee geen grap! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 12 jun 2011 - 6:48

Sugarfall schreef:Ja, ik ben in 2009 in Antwerpen ook geweest en het is een gave show! Goed in elkaar gezet Very Happy Ze playbackt inderdaad wel, maar dat heb je niet eens door omdat ze die nummers opnieuw hebben opgenomen alsof het wel live is, haha. en als ze dan wel echt live zingt is het gewoon goed. Hmm ja meebleren, ik ken alle nummers ( Embarassed ) dus dat komt wel goed!

Playbackt ze ja? Mja, het is natuurlijk ook wel lastig om te dansen en te zingen op hetzelfde moment. Nouja, ik ben benieuwd! Ik laat me verrassen laughcry
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Oasis zo 16 okt 2011 - 21:22

Aankomende woensdag is het zover! cheers Hebben jullie er ook zo'n zin in? Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses zo 16 okt 2011 - 21:33

Ik ga ook! Haha, ben benieuwd of ze ook oude liedjes gaat zingen (die vind ik leuker, jeugdsentiment) Very Happy

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jeanette zo 16 okt 2011 - 22:50

Ik zag op Vakantieveilingen dat je er op kunt veilen. Veel plezier alvast allemaal! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses zo 16 okt 2011 - 22:51

Jeanette schreef:Ik zag op Vakantieveilingen dat je er op kunt veilen. Veel plezier alvast allemaal! Very Happy

Ja Sad omdat wij de kaartjes meteen hadden gekocht, hebben we veel te veel betaald, echt zo zonde (en stom dat we niet gecompenseerd worden).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk zo 16 okt 2011 - 23:05

Caresses schreef:
Jeanette schreef:Ik zag op Vakantieveilingen dat je er op kunt veilen. Veel plezier alvast allemaal! Very Happy

Ja Sad omdat wij de kaartjes meteen hadden gekocht, hebben we veel te veel betaald, echt zo zonde (en stom dat we niet gecompenseerd worden).

Was toch ook wel te verwachten dat het niet uitverkocht zou raken?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Raindrop zo 16 okt 2011 - 23:09

Maar Caresses wist misschien niet dat je ze later voor minder geld kon krijgen.
En nu ben je wel zeker dat je kan gaan smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Jeanette zo 16 okt 2011 - 23:53

Raindrop schreef:Maar Caresses wist misschien niet dat je ze later voor minder geld kon krijgen.

En je plekken weet. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop zo 16 okt 2011 - 23:54

Jeanette schreef:
Raindrop schreef:Maar Caresses wist misschien niet dat je ze later voor minder geld kon krijgen.

En je plekken weet. Wink

Inderdaad! Ook handig haha!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Caresses ma 17 okt 2011 - 3:15

Ja dat het niet uitverkocht zou worden had ik wel verwacht. En we hebben sta plekken, dus heb nog geen vaste plek. Maar ach, maak me er verder ook niet druk om smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 4:03

Ik ga woensdag ook!! Very Happy Very Happy Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Oasis ma 17 okt 2011 - 4:07

Wij hebben zitplaatsen, en ik wist ook niet dat het daarna nog bij vakantieveilingen langs zou komen. Niet bij stil gestaan.
Heb er hoe dan ook zin in! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: