Kan dit?
+24
Lejow
TGR
Arwyn
Qiara
Laquisia
Melis_je
Jeanette
RioolSpook
Suus
Inge
marjoleinnn
Lady4
minoessepoes
Paper Crown
Verde
Atelier Madame
Parisienne
SuperGrover
SoGood
Error
Amber-
yellow
Niekske
Linnie1985
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kan dit?
Ik ben niet anti legging, draag ze zelf ook.
Vind dat het wel kan maar denk dat het mooier was geweest zonder.
Erg mooie jurk!
Vind dat het wel kan maar denk dat het mooier was geweest zonder.
Erg mooie jurk!
Gast- Gast
Odilia schreef:EENSSogood schreef:Nee, nee! Die witte legging moet uit en een half forum komt dit waarschijnlijk nu na mij bevestigen.
Verder zou ik het witte hempje ook weglaten en misschien een mooi jasje erop dragen. Verder vind ik het mooi.
Hier sluit ik me bij aan.
En ik vind het een mooi jurkje!!!!
Gast- Gast
Linnie1985 schreef:Lady4 schreef:Ik ben ook niet dol op witte leggings maar vind dit zeker wel kunnen hoor. Al ben ik ook van mening dat een dunne huidskleurige panty misschien nog mooier zal staan. Je ziet er sowieso prachtig uit in deze outfit!
Thnx, ik heb hem ooit al eens aangehad naar een andere bruiloft van een neef van mn vaders kant (deze neef is van mijn moeders kant). Zou hem eigenlijk wat vaker aan moeten doen, maar daar istie te mooi voor hahaha.
Zometeen nog ff een mooie oorbel erbij maken
Toch niet zo'n bloem he?
Gast- Gast
Youandi schreef:Linnie1985 schreef:Lady4 schreef:Ik ben ook niet dol op witte leggings maar vind dit zeker wel kunnen hoor. Al ben ik ook van mening dat een dunne huidskleurige panty misschien nog mooier zal staan. Je ziet er sowieso prachtig uit in deze outfit!
Thnx, ik heb hem ooit al eens aangehad naar een andere bruiloft van een neef van mn vaders kant (deze neef is van mijn moeders kant). Zou hem eigenlijk wat vaker aan moeten doen, maar daar istie te mooi voor hahaha.
Toch niet zo'n bloem he?
Dat dacht ik ook meteen toen ik dat las
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
ik snap sowieso dat hele probleem met witte leggings niet zo, vooral niet met zulke benen...
(al vind ik 'n panty bij dit jurkje mooier. Ook 't hemdje maakt 't romatische van 't jurkje wat minder romantisch...)
(al vind ik 'n panty bij dit jurkje mooier. Ook 't hemdje maakt 't romatische van 't jurkje wat minder romantisch...)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik vind het ook super leuk!
En ik draag ook leggings..boeiend...snap die ophef niet....
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Ik vind het ook super leuk!
Ik draag ook leggings maar onder dit jurkje vind ik dat dus echt zonde! Je kunt het prima hebben zonder legging en trek anders een panty aan. Met zulke benen zou ik nooit een legging hieronder aandoen, doet afbreuk aan het jurkje!
Gast- Gast
Ik vind het niet mooi, maar dat moge duidelijk zijn gezien het onderschrift dat ik heb. Nou, dan heeft Noa ook meteen gesproken. Twee keer 'nee' erbij dus.;-)
Gast- Gast
Ik zou het hempje eraf halen, ik vind het niet zo mooi, de legging zou ik wegdoen en in de plaats een panty
Gast- Gast
Mee eens!
Ik vind het ook superleuk!
Voor mijn gevoel ligt het met de 'witte legging kwestie' (kan het wel of kan het niet) er maar net aan in welk deel van Nederland je woont. Hier in het Oosten (Gelderland) zie ik heel vaak meiden lopen met een witte legging. Gewoon goed gecombineerd (net als bij de TO) en volgens mij vindt bijna niemand het 'raar' of 'lelijk'.
Voor mijn gevoel ligt het met de 'witte legging kwestie' (kan het wel of kan het niet) er maar net aan in welk deel van Nederland je woont. Hier in het Oosten (Gelderland) zie ik heel vaak meiden lopen met een witte legging. Gewoon goed gecombineerd (net als bij de TO) en volgens mij vindt bijna niemand het 'raar' of 'lelijk'.
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Saxy schreef:Mee eens!
Volgens mij ligt het meer aan dorp of stad, ik woon ook in gelderland (Nijmegen) maar ik zie bijna niemand met witte leggings (de enige dames die ermee lopen zijn zeker 35+).
Al moet ik zeggen dat ik het bij TO wel mee vindt vallen, ze kan die legging opzich goed hebben met haar lichaam. Maar ik zie gewoon altijd een bepaalde vrouw voor mij als ik aan het type witte legging denk, en daar vind ik mijzelf nog te jong voor
Gast- Gast
Youandi schreef:Odilia schreef:EENSSogood schreef:Nee, nee! Die witte legging moet uit en een half forum komt dit waarschijnlijk nu na mij bevestigen.
Verder zou ik het witte hempje ook weglaten en misschien een mooi jasje erop dragen. Verder vind ik het mooi.
Hier sluit ik me bij aan.
En ik vind het een mooi jurkje!!!!
Dat witte hempje zit aan de jurk vastgenaaid, zo heb ik hem bij de Steps gekocht. Had ik al gezegd hoor
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Olijfje schreef:Youandi schreef:Linnie1985 schreef:Lady4 schreef:Ik ben ook niet dol op witte leggings maar vind dit zeker wel kunnen hoor. Al ben ik ook van mening dat een dunne huidskleurige panty misschien nog mooier zal staan. Je ziet er sowieso prachtig uit in deze outfit!
Toch niet zo'n bloem he?
Dat dacht ik ook meteen toen ik dat las
Ehm ja . Ik kreeg wel complimentjes van iedereen dat ze hem mooi vinden:). Ik maak ze ook wel voor mensen, keb een paar vaste klantjes. Het verdiend niet veel, maar ik vind het gewoon leuk om te doen.
Linnie1985- Kletskop
Gewoon lekker die oorbellen blijven maken joh, ze zijn wel in en zo verdien je er nog wat extra centen mee.
Maar mij zou je er voor geen honderdduuzend euro mee zien lopen. Ik wil graag een gelijk paar in een formaat dat niet zegt "hey wie is die oorbel met dat meisje eraan?"
Heb je een leuke bruiloft gehad verder? Wat vonden ze van je outfit?
Maar mij zou je er voor geen honderdduuzend euro mee zien lopen. Ik wil graag een gelijk paar in een formaat dat niet zegt "hey wie is die oorbel met dat meisje eraan?"
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Gewoon lekker die oorbellen blijven maken joh, ze zijn wel in en zo verdien je er nog wat extra centen mee.
Haha doe ik ook en als ik zin heb, maak ik een oorbel die bij mijn outfit past, zoals bijv. voor een feestje.
Feest was hartstikke gezellig. Iedereen had als cadeau wc-papier mee genomen (moest stond in een brief die we gekregen hadden). Dus wc-papier zat als het papier in de wc op was haha.
Ik ben meestal niet zo'n danser, had een paar wijntjes op en tja dan ga ik wel lekker los haha. En normaal drink ik nooit (af en toe eens een glaasje 1x per 2 maanden ofzo).Maar ik drink nooit zoveel dat ik niet meer weet wat ik doe of zeg.
Linnie1985- Kletskop
Ik ben het met Melis eens dat je het qua lengte (en dankzij je slanke benen) prima kunt hebben, maar mijn voorkeur gaat ook uit naar een dunne panty. Bij V&D hebben ze tegenwoordig ook panty's in 6 of zelfs in 3 denier, zoiets lijkt me bij een jurkje als dit het meest geschikt.
Verder kan ik me even niet herinneren waar je je bovenlijf warm mee wilde houden, mocht het afkoelen - maar ik stem in ieder geval voor een mooi, net jasje en niet voor een vest - of erger nog: een bolero
Verder kan ik me even niet herinneren waar je je bovenlijf warm mee wilde houden, mocht het afkoelen - maar ik stem in ieder geval voor een mooi, net jasje en niet voor een vest - of erger nog: een bolero
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
O, ik ben weer eens veel te laat :-) Leuk dat je het naar je zin hebt gehad in ieder geval!
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Tea-Leaf schreef:Gewoon lekker die oorbellen blijven maken joh, ze zijn wel in en zo verdien je er nog wat extra centen mee.
Natuurlijk zou je dat wel doen gekkerd. Al moet ik een jaar die oorbel elke dag dragen, voor een ton doe ik 't hoor!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: