Kan dit?
+24
Lejow
TGR
Arwyn
Qiara
Laquisia
Melis_je
Jeanette
RioolSpook
Suus
Inge
marjoleinnn
Lady4
minoessepoes
Paper Crown
Verde
Atelier Madame
Parisienne
SuperGrover
SoGood
Error
Amber-
yellow
Niekske
Linnie1985
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kan dit?
Ik vind het zo ook erg mooi staan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hoezo is dat nou weer gezeur? Ik vind witte leggins niet mooi, zoals jij bijvoorbeeld Uggs of Crocs niet mooi vind. Dat is toch geen gezeur?marjoleinnn schreef:Ik snap heel dat gezeur om witte leggings ook nooit zo. Oke als je niet bepaald dun bent, en je benen overal rare bobbels enz hebben snap ik dat je geen witte legging aan moet doen. Maar waarom kan het niet gewoon als je gewoon mooie benen hebt ofzo en het je wel staat?!
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Ik snap de anti tegen witte leggings absoluut niet, ik vind dit hartstikke leuk!
Ja, ik wilde net zoiets typen.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:SuperGrover schreef:Ik snap de anti tegen witte leggings absoluut niet, ik vind dit hartstikke leuk!
Ja, ik wilde net zoiets typen.
Ik moet zeggen ik heb wel vaker een witte legging aan, bijv. onder een leuk spijkerrokje. Daarom vroeg ik me eigen af of het onder deze jurk kan. Ikzelf vond het op zich wel kunnen, maar wilde toch even weten of het echt wel kan, voordat ik strax voor gek loop op dat feest haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Tea-Leaf schreef:Je hebt trouwens een mooi figuurtje! De jurk vind ik ook heel erg leuk.
Thnx
Linnie1985- Kletskop
Staat je hartstikke leuk!
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Kan hartstikke goed hoor, zeker in combinatie met die pumps!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben pro legging maar vind dit juist niet zo leuk
Het is zo'n mooi jurkje dus het is een beetje zonde, vind ik.
Het is zo'n mooi jurkje dus het is een beetje zonde, vind ik.
Gast- Gast
Qua lengte kan je dat lelijke onding makkelijk hebben, maar vanwege de romantische stijl van het jurkje vind ik een panty mooier.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind het leuk!
Bij mezelf vind ik een witte legging niet zo mooi omdat mijn benen dan dikker lijken
Gast- Gast
k vind witte leggings normaal ergg lelijk, maar hier vind ik het niet eens zo gek bij staan!
Maar het maakt het wel weer een beetje casual, en aangezien het voor een bruiloft is zou ik dus een panty aantrekken.
Maar het maakt het wel weer een beetje casual, en aangezien het voor een bruiloft is zou ik dus een panty aantrekken.
Gast- Gast
Ik ben niet anti- legging en ook niet anti- witte- legging. Maar ik vind het jurkje nu niet goed tot zijn recht komen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Het is toch de legging geworden, ben nu bij mijn ouders en omkleden kan niet meer haha.
Linnie1985- Kletskop
Ik vind het leuk en feestelijk! Ik ben ook niet zo anti-legging. Ik draag ze zelf ook wel zo. Maar misschien komt het jurkje zonder wel beter tot zijn recht. Daar zou ik een foto van moeten zien, zonder legging. Maar je hebt de beslissing al gemaakt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Normaal hou ik niet zo van leggings voor een bruiloft, maar deze combinatie vind ik echt leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Melis_je schreef:Qua lengte kan je dat lelijke onding makkelijk hebben, maar vanwege de romantische stijl van het jurkje vind ik een panty mooier.
+1 +lol
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Staat erg leuk! Dus vooral doen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
EENSSogood schreef:Nee, nee! Die witte legging moet uit en een half forum komt dit waarschijnlijk nu na mij bevestigen.
Verder zou ik het witte hempje ook weglaten en misschien een mooi jasje erop dragen. Verder vind ik het mooi.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: