Kan dit?
+24
Lejow
TGR
Arwyn
Qiara
Laquisia
Melis_je
Jeanette
RioolSpook
Suus
Inge
marjoleinnn
Lady4
minoessepoes
Paper Crown
Verde
Atelier Madame
Parisienne
SuperGrover
SoGood
Error
Amber-
yellow
Niekske
Linnie1985
28 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kan dit?
Ik heb vanavond dus een bruiloftsfeest en natuurlijk wil ik mijn mooie jurk aan, maar omdat het s'avonds is en vaak niet mer zo lekker kwa warmte, wil ik een legging aan. Dus aan jullie de vraag, kan dit?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kan dit?
Ja ik vind van wel, zeker met die schoenen. Maar als je twijfelt, kun je ook gewoon een huidskleurige panty nemen.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ja ik vind van wel. En wat een mooie jurk
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
Staat je erg goed!!! Kan prima voor een bruiloft.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik vind het ook wel kunnen! Zit er een onderjurk onder? Of schijnt ie ook wat door anders?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Nee, nee! Die witte legging moet uit en een half forum komt dit waarschijnlijk nu na mij bevestigen.
Verder zou ik het witte hempje ook weglaten en misschien een mooi jasje erop dragen. Verder vind ik het mooi.
Verder zou ik het witte hempje ook weglaten en misschien een mooi jasje erop dragen. Verder vind ik het mooi.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb ook echt een hekel aan leggings, vooral witte. Voor mij is een legging alleen geoorloofd in de winter met hoge laarzen erover. Maar is het feest buiten dan? Want ook al is het frisser, binnen kun je prima in je blote benen rondlopen dacht ik zo. Je hebt trouwens wel echt mooie benen zeg!
Gast- Gast
Nou ben ik sowieso al niet van de leggings, maar bij dit jurkje al helemaal niet. Doe er een mooie 10 of 15 denier panty onder.
Gast- Gast
Ik snap de anti tegen witte leggings absoluut niet, ik vind dit hartstikke leuk!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het ook hartstikke leuk!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind het echt niet mooi, ik ben van mening dat de jurk veel beter uitkomt zonder legging of met een dunne panty.
Gast- Gast
Kijk dit is nou een keertje een witte legging die wel kan! Ik vind het leuk staan
en dat topje heb je er denk ik onder omdat je anders teveel inkijk hebt of niet?
en dat topje heb je er denk ik onder omdat je anders teveel inkijk hebt of niet?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het ook hartstikke leuk staan!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Sogood schreef:Nee, nee! Die witte legging moet uit en een half forum komt dit waarschijnlijk nu na mij bevestigen.
UIT UIT UIT! Dan maar koud! Een bevroren poes is best te doen, als de wind onder je rokje waait haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:UIT UIT UIT! Dan maar koud! Een bevroren poes is best te doen, als de wind onder je rokje waait haha!
Gast- Gast
Dat hempje die zit aan het jurkje vast genaaid is een echte Steps jurk.
De helft zegt ja tegen de legging en de helft nee haha, ik doe het dus wel. Probleem is als je er bijv. geen legging onder doe, dat je die dingetjes die erop genaaid zijn heel erg goed voel als je zit, en dat is niet zo lekker haha.
De helft zegt ja tegen de legging en de helft nee haha, ik doe het dus wel. Probleem is als je er bijv. geen legging onder doe, dat je die dingetjes die erop genaaid zijn heel erg goed voel als je zit, en dat is niet zo lekker haha.
Linnie1985- Kletskop
En zo koud is het gelukkig niet meer, dus wat klapperende lippen valt wel te overleven2CKC2 schreef:Sogood schreef:Nee, nee! Die witte legging moet uit en een half forum komt dit waarschijnlijk nu na mij bevestigen.
UIT UIT UIT! Dan maar koud! Een bevroren poes is best te doen, als de wind onder je rokje waait haha!
Gast- Gast
Ik zou de legging ook niet onder dit jurkje doen. Ik ben niet anti-legging (al ben ik wel wat minder voor de witte legging), maar ik vind dat leggings meer passen onder wat sportievere jurkjes. Dit is een te romantisch jurkje voor een legging in mijn ogen.
Ik zou ook mooie huidkleurige panty's aan trekken en eventueel een jasje meenemen nog.
Ik zou ook mooie huidkleurige panty's aan trekken en eventueel een jasje meenemen nog.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan beter een poll plaatsen haha 9 ja's en 8 nee's
Linnie1985- Kletskop
Ik ben ook niet dol op witte leggings maar vind dit zeker wel kunnen hoor. Al ben ik ook van mening dat een dunne huidskleurige panty misschien nog mooier zal staan. Je ziet er sowieso prachtig uit in deze outfit!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik snap heel dat gezeur om witte leggings ook nooit zo. Oke als je niet bepaald dun bent, en je benen overal rare bobbels enz hebben snap ik dat je geen witte legging aan moet doen. Maar waarom kan het niet gewoon als je gewoon mooie benen hebt ofzo en het je wel staat?!
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Lady4 schreef:Ik ben ook niet dol op witte leggings maar vind dit zeker wel kunnen hoor. Al ben ik ook van mening dat een dunne huidskleurige panty misschien nog mooier zal staan. Je ziet er sowieso prachtig uit in deze outfit!
Thnx, ik heb hem ooit al eens aangehad naar een andere bruiloft van een neef van mn vaders kant (deze neef is van mijn moeders kant). Zou hem eigenlijk wat vaker aan moeten doen, maar daar istie te mooi voor hahaha.
Zometeen nog ff een mooie oorbel erbij maken
Laatst aangepast door Linnie1985 op vr 10 jun 2011 - 0:32; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
Ik vind het prima kunnen...
Staat je goed
Staat je goed
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086