Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babybedden/boxen Centerparcs

+12
Flemy
Mida4you
Annemie
Aagje!
nillis
Flip Fluitketel
PapillonRose
sabje
Tania
PiP
M@niek
meisjesmama
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Flemy za 11 jun 2011 - 1:45

Ik ben nu 2x in de Huttenheugte geweest en beide keren hadden we zo'n houten ledikant, in prima staat. Matras viel me ook heel erg mee, maar die verschillen wel per huisje. Vorig jaar hadden we er echt een vieze, dit jaar lag er een zeer nette beetje latex-achtige in. Ik neem sowieso altijd zelf een molton en flanellen doeken mee voor onder het hoeslaken.

Huisjes vind ik overigens zeer tegenvallen, altijd weer als ik er kom. Park is wel super, alleen jammer dat je voor ieder rottigheidje moet betalen. Wij zaten er met een week regen, als de oudste dan een kleurplaat wilde maken in de kidsclub moesten we al 2,50 betalen. Dat vind ik zo jammer aan Center Parcs..
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Bluestar vr 2 nov 2012 - 21:21

Ik up deze even..
Volgend weekend gaan we gaan CP. Weten nog niet naar welk park (mystery).
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik een bedje moet meenemen, of dat ik hem in de wagenbak leg als het niks is.
Als het het campingbedje word, wil ik hem daar de komende week alvast een paar x in laten slapen..
Wat zouden jullie doen?
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 21:26

Ik ben het afgelopen jaar 2x naar Center Parcs geweest en alletwee de keren hadden wij een houten bedje, zag er keurig uit. Weet je nog niet waar je naar toe gaat? Anders zou je het park kunnen bellen en vragen wat voor babybedjes er zijn? De laatste keer was voor ons ook mystery, ik heb toen gebeld en toen we kwamen hadden ze een extra houten kinderbedje neergezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Printje vr 2 nov 2012 - 21:26

Ik vond het ook erg vieze bedjes en was blij dat ik toen gewoon mijn eigen campingbedje had meegenomen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Bluestar vr 2 nov 2012 - 21:30

Dat wil ik zowiezo doen, even bellen wat voor bedjes ze hebben. Maar dat weten we pas woensdag (lastminute geboekt)
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  munk vr 2 nov 2012 - 22:55

Niet in alle bungalows zijn de houten kinderbedjes aanwezig. In sommige bungalows past dat gewoonweg niet. Daarom zoeken wij altijd een type bungalow uit waar we zeker weten dat deze erin staat. Ik ben ook niet van de stoffen bedjes, dan ik liever mijn eigen campingbedje.

De houten bedjes gebruik ik wel altijd. Maak deze wel even schoon met een warme doek met schoonmaakmiddel en het matras idem. Gewoon voor het idee. Mocht ik echt iets vies aantreffen, dan bel ik altijd naar de receptie, die brengen dan vaak een splinternieuw bedje.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Floor za 3 nov 2012 - 0:30

mvk89 schreef:Ik up deze even..
Volgend weekend gaan we gaan CP. Weten nog niet naar welk park (mystery).
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik een bedje moet meenemen, of dat ik hem in de wagenbak leg als het niks is.
Als het het campingbedje word, wil ik hem daar de komende week alvast een paar x in laten slapen..
Wat zouden jullie doen?

Als je weet in welk huisje je zit, bijvoorbeeld een vernieuwd luxe huisje dan kan je er wel vanuit gaan dat er zo'n nieuw houten bedje in staat, die bedjes zijn trouwens ook 'opvouwbaar/inklapbaar' dus staan gewoon tegen de zijkant/muur aan dus niet in de weg zoals een gewoon ledikant.
Mocht je twijfelen kan je altijd het park bellen met de vraag wat voor bedje er staat. Maar als het bedje mij niet zou bevallen wat er staat zou ik het gewoon melden bij de receptie en dan krijg je een nieuw bedje.

Waarom wil je hem in het campingbedje laten slapen komende week? hij zal aan zo'n houten bedje van het huisje toch ook moeten wennen denk ik dan.



Laatst aangepast door Floor op zo 4 nov 2012 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Bluestar za 3 nov 2012 - 4:25

Bedankt voor jullie reacties!
Denk dat we geen bedje meenemen, mocht hij echt heel vies zijn, bel ik inderdaad de receptie wel op.
En dat is ook zo, in een bedje van daar kan hij ook niet wennen, heel stom van mijBabybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 394967.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs - Pagina 2 Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum