Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babybedden/boxen Centerparcs

+12
Flemy
Mida4you
Annemie
Aagje!
nillis
Flip Fluitketel
PapillonRose
sabje
Tania
PiP
M@niek
meisjesmama
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 6:31

Kan het zou gauw niet vinden, maar volgens mij had ik hier van een aantal mama's gelezen dat die babybedjes/boxen niet ech geweldig zijn?

Misschien beter om dan een campingbedje aan te schaffen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 6:42

Ik vond er eigenlijk niks mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 6:47

bedje in ons huisje was echt oud, doorgezakt en vies. Ik was blij dat we ons eigen bedje mee hadden. Wij hadden een aparte box en die was ook erg oud en viezig, daar heeft ze niet ingezeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  meisjesmama do 9 jun 2011 - 7:13

Ik vind die bedjes vies en sommige kan je amper gebruiken.
Dus ik zou als ik jou was wel een bedje aanschaffen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  M@niek do 9 jun 2011 - 7:49

Nee die zijn echt verschrikkelijk! Toen wij daar waren in januari is F.elice er snachts doorheen gezakt en ze lag helemaal vast met dr lijfje! We hebben toen wel een nieuw bedje gehad en een kadootje voor de ellende.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  PiP do 9 jun 2011 - 7:56

Dat verschilt heel erg per CenterParcs.
Ik dacht gezien te hebben dat er op het park waar wij naar toe gaan houten inklap bedjes zijn.
Tegen die tijd wil ik het nog even navragen en anders gaat ons campingbedje mee. Ik neem wel het matrasje mee van het campingbedje en een eigen deken, vind ik wel zo fris.
Wij gaan naar Les Trois Forêts in Frankrijk, iemand hier ervaring mee?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Tania do 9 jun 2011 - 7:59

PiP schreef:Dat verschilt heel erg per CenterParcs.
Ik dacht gezien te hebben dat er op het park waar wij naar toe gaan houten inklap bedjes zijn.
Tegen die tijd wil ik het nog even navragen en anders gaat ons campingbedje mee. Ik neem wel het matrasje mee van het campingbedje en een eigen deken, vind ik wel zo fris.
Wij gaan naar Les Trois Forêts in Frankrijk, iemand hier ervaring mee?

Ja daar zijn wij in november geweest en dat was een prima bedje. Maar dat park is natuurlijk ook nog vrij nieuw dus de bedjes zijn nog niet zo oud. Wij hadden wel het campingbedje mee die we gebruikt hebben en dat bedje wat er stond hebben we als box gebruikt.

We zijn dit jaar ook nog in de Huttenheugte geweest en dat was een slecht bedje. Ik was blij dat we ons eigen bedje mee hadden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  sabje do 9 jun 2011 - 8:00

Wij waren naar de kempervennen geweest en hadden een bedje/box ineen. Het was bij ons niet vies. Hebben het wel alleen als bedje gebruikt. Vond het een gedoe om het iedere keer van de slaapkamer naar de huiskamer te sjouwen.
M.ax heeft toen veel op het speelkleed gelegen. Kon toen toch nog nergens naar toe kruipen.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 8:01

Oke dus de huttenheugte zijn rotbedjes Tania? smile Daar gaan wij de 27e heen, ga dan toch maar voor de zekerheid een campingbedje aanschaffen! Is altijd handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Tania do 9 jun 2011 - 8:03

FoolishSam schreef:Oke dus de huttenheugte zijn rotbedjes Tania? smile Daar gaan wij de 27e heen, ga dan toch maar voor de zekerheid een campingbedje aanschaffen! Is altijd handig.

Ja, ik vond het niet zo'n geweldig bedje. Ik geloof dat ze ook wel huisjes aan het renoveren waren dus misschien dat daar ook wel nieuwe bedjes komen. Maar ik zou zelf voor de zekerheid een campingbedje meenemen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 8:08

Tania schreef:
FoolishSam schreef:Oke dus de huttenheugte zijn rotbedjes Tania? smile Daar gaan wij de 27e heen, ga dan toch maar voor de zekerheid een campingbedje aanschaffen! Is altijd handig.

Ja, ik vond het niet zo'n geweldig bedje. Ik geloof dat ze ook wel huisjes aan het renoveren waren dus misschien dat daar ook wel nieuwe bedjes komen. Maar ik zou zelf voor de zekerheid een campingbedje meenemen.

Ga ik gewoon voor de zekerheid doen, 15% korting bij prenatal online, dus bestel er gelijk wel één! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 8:21

Elk park heeft tegenwoordig houten kinderbedjes, alleen nog niet alle huisjes hebben er één. In sommige staan nog van die stoffen campingbedjes en die zijn niet fris! Wij bellen altijd de receptie als er geen houten kinderbedje in staat, en deze komen ze altijd netjes brengen. Als er een houten bedje instaat, en deze is vies, bellen we ook altijd. Dan komen ze netjes een nieuwe brengen en nemen de oude mee. Ook hebben we de laatste keer de vloer extra latren poeten door de schoonmaak omdat we T. graag op de grond wilde leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  PapillonRose do 9 jun 2011 - 8:24

Wij waren in februari naar de Kempervennen en hadden daar zowel een box als een bedje. Met beiden was niks mis. Voor het geval dat had ik wel de wagenbak achter de hand waar ze in kon slapen.

Binnenkort gaan we naar het Heijderbos en dan neem ik denk ik wel ons campingbedje mee. Want nu kan ze niet meer in de wagenbak slapen en ik wil het risico niet lopen dat het bedje daar straks slecht is. Wel gek dat er zoveel slechte ervaringen zijn met bedjes op CP, zouden ze toch eens wat aan moeten doen daar.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 8:35

Hier ook de huttenheugte geweest en een super oud en vies camping bedje!! Over de vloeren in de bungalow nog maar niet te spreken.... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 8:57

Laurientje85 schreef:Hier ook de huttenheugte geweest en een super oud en vies camping bedje!! Over de vloeren in de bungalow nog maar niet te spreken.... Rolling Eyes


Dweil ook maar meenemen dan? Very Happy gossie, ik heb weer eens wat uitgekozen, maar als het echt te vies is ga ik wel klagen, betaal natuurlijk niet voor niets zoveel geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 9:00

Zomersproetjes schreef:Elk park heeft tegenwoordig houten kinderbedjes, alleen nog niet alle huisjes hebben er één. In sommige staan nog van die stoffen campingbedjes en die zijn niet fris! Wij bellen altijd de receptie als er geen houten kinderbedje in staat, en deze komen ze altijd netjes brengen. Als er een houten bedje instaat, en deze is vies, bellen we ook altijd. Dan komen ze netjes een nieuwe brengen en nemen de oude mee. Ook hebben we de laatste keer de vloer extra latren poeten door de schoonmaak omdat we T. graag op de grond wilde leggen.

Ja zoiets zou ik dan ook doen inderdaad, nou goed, we nemen gewoon een extra campingbedje mee, en zien het dan daar wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Tania do 9 jun 2011 - 9:03

FoolishSam schreef:
Laurientje85 schreef:Hier ook de huttenheugte geweest en een super oud en vies camping bedje!! Over de vloeren in de bungalow nog maar niet te spreken.... Rolling Eyes


Dweil ook maar meenemen dan? Very Happy gossie, ik heb weer eens wat uitgekozen, maar als het echt te vies is ga ik wel klagen, betaal natuurlijk niet voor niets zoveel geld.

Verder was het erg leuk hoor en hebben we ons prima vermaakt smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Flip Fluitketel do 9 jun 2011 - 9:09

Wij nemen altijd ons eigen campingbedje mee. Ik vind ze er niet altijd even fris uitzien en gebruik liever dan ond seigen bedje.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 9:09

Tania schreef:
FoolishSam schreef:
Laurientje85 schreef:Hier ook de huttenheugte geweest en een super oud en vies camping bedje!! Over de vloeren in de bungalow nog maar niet te spreken.... Rolling Eyes


Dweil ook maar meenemen dan? Very Happy gossie, ik heb weer eens wat uitgekozen, maar als het echt te vies is ga ik wel klagen, betaal natuurlijk niet voor niets zoveel geld.

Verder was het erg leuk hoor en hebben we ons prima vermaakt smile

Ben erg benieuwd! Weet iig dat dierenpark emmen dichtbij is, en plopsa, maar weet niet of dat al zo interessant is voor J. Al hebben we wel 50% korting dus kost het bijna niets, dus misschien eens een kijkje nemen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  nillis do 9 jun 2011 - 19:48

Wij zijn ook bij de huttenheugte geweest en de huisjes zijn inderdaad wat oud en wij hadden ook zelf ons bedje mee, maar verder super leuk park.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:13

FoolishSam schreef:
Tania schreef:
FoolishSam schreef:
Laurientje85 schreef:Hier ook de huttenheugte geweest en een super oud en vies camping bedje!! Over de vloeren in de bungalow nog maar niet te spreken.... Rolling Eyes


Dweil ook maar meenemen dan? Very Happy gossie, ik heb weer eens wat uitgekozen, maar als het echt te vies is ga ik wel klagen, betaal natuurlijk niet voor niets zoveel geld.

Verder was het erg leuk hoor en hebben we ons prima vermaakt smile

Ben erg benieuwd! Weet iig dat dierenpark emmen dichtbij is, en plopsa, maar weet niet of dat al zo interessant is voor J. Al hebben we wel 50% korting dus kost het bijna niets, dus misschien eens een kijkje nemen! Very Happy

Haha ja! Wij hadden eerst een super vies huisje, kregen toen een andere aangeboden, dan nog was de vloer erg vies, deze zijn ze twee keer nog wezen schoonmaken en toen heb ik t nog zelf een keer gedaan!

Verder erg leuk park! Plopsaland zit zo goed als op t terrein, en de dierentuin ongeveer 20 km verder! Wij zijn overigens niet naar Plopsaland gegaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Aagje! vr 10 jun 2011 - 0:53

Zowel in Hutteheugte en Meerdag alletwee een prima bedje gehad... maar de box was wel heel vies en oud... dus die hebben we niet gebruikt.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Annemie vr 10 jun 2011 - 8:58

Wij hadden een ontzettend vies bedje en box, helemaal vet en vol met gaten, dat was in de eemhof, dus wij nemen de volgende keer echt wel ons eigen campingbedje mee.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Printje vr 10 jun 2011 - 9:56

Ik vind die bedjes sowieso vies. Neem standaard ins eigen campingbedje mee. Ik vind die natrassen voor mezelf al vies laat staan voor een kind.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Mida4you vr 10 jun 2011 - 10:00

Wij hadden afgelopen januari een Eden Cottage en daar zat een campingbed/box in die super goed was. Een hele mooie houten die je zowel als bedje als box kon gebruiken.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Babybedden/boxen Centerparcs Empty Re: Babybedden/boxen Centerparcs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum