Nachtje naar zee
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nachtje naar zee
Zaterdag word het lekker 30 graden en willen we graag een nachtje naar zee. Het liefst naar Scheveningen want daar is het altijd gezellig en een leuke boulevard. Maar heb alle hotels en b&b al gebelt en alles zit vol helaas! Weet iemand nog een leuk strand om een nachtje heen te gaan met een leuke boulevard. Noordwijk heeft ook weinig plaats meer dus word lastig.
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Nachtje naar zee
Ik heb toevallig gisteren geboekt, wij gaan dit weekend ook lekker naar zee.
Wij hebben geboekt bij van de valk in nootdorp via hotelspecials.nl, is met de auto een paar minuten rijden stond er dus ben benieuwd .
Wij hebben geboekt bij van de valk in nootdorp via hotelspecials.nl, is met de auto een paar minuten rijden stond er dus ben benieuwd .
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Bedankt voor de goeie tip, heb nu ook iets gevonden! Yes!!!
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Van Nootdorp naar Scheveningen in een paar minuten vind ik wat optimistisch. Ik denk dat het 20 minuten is, mits het niet te druk is.
Wel lekker een nachtje weg en naar het stand, veel plezier!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Eris schreef:Van Nootdorp naar Scheveningen in een paar minuten vind ik wat optimistisch. Ik denk dat het 20 minuten is, mits het niet te druk is.
O oke, zo stond het op de site, ach ja het scheelt dat we tijd zat hebben .
Lilypie- Fluisteraar
Hotels zijn vaak optimistisch met dat soort dingen. Wilde alleen even laten weten dat een paar minuten dus niet helemaal klopt mocht dat belangrijke info voor je zijn. Maar jullie hebben alle tijd dus dat scheelt. Veel plezier alvast, geniet ervan!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
rups83 schreef:Eris schreef:Van Nootdorp naar Scheveningen in een paar minuten vind ik wat optimistisch. Ik denk dat het 20 minuten is, mits het niet te druk is.
O oke, zo stond het op de site, ach ja het scheelt dat we tijd zat hebben .
Nou dit weekend ga je het niet redden hoor, van nootdorp naar scheveningen in 20 minuten! Heel veel plezier! Scheveningen is heerlijk!
Gast- Gast
Eris schreef:Hotels zijn vaak optimistisch met dat soort dingen. Wilde alleen even laten weten dat een paar minuten dus niet helemaal klopt mocht dat belangrijke info voor je zijn. Maar jullie hebben alle tijd dus dat scheelt. Veel plezier alvast, geniet ervan!
Dankjewel zal vast we lukken .
Lilypie- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Tips romantisch nachtje weg
» nachtje weg
» Verrassings nachtje weg.
» Een nachtje alleen
» Romantisch nachtje weg
» nachtje weg