Wat is jouw 'echte' naam?
+70
banjer49
pitbullgup
Happydobby
Shisha
Atelier Madame
Paper Crown
Labeendje
mo-lola
_Femme
Sjaantje
Penélope
Krullebol
Error
aardbeitje
ThinkPink
Roxi3
TwistedAngel
Aziraphale
Snoes
JustMeDaan
Zonnetje
ButterflyEffect
Flippin' Bitch
Bliss
Parisienne
Zora
SoGood
Verde
silly-one
Like
Merai
Melis_je
Caro
Jeanette
PrimaBella
Vanillivi
Sweety
Summerlovin
Toet
Snack a Jack
Try
Catwoman79
Kaboutertje
nina
Caramba
luenca
Marie
Caroow
Sterre
NerdChic
minoessepoes
Koffieleut
Lemon
Tunrida
Lavendel
Linnie1985
SuperGrover
Bosjesvrouw
TGR
Suus
Sugarfall
Zwerver
Highway
ekiaam87
Inge
patjuhhh
Elin
Spring
Oasis
Laquisia
74 plaatsers
Pagina 2 van 10
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Wat is jouw 'echte' naam?
Sugarfall, ik had bij jou heel kortzichtig een 'oosterse' naam verwacht. Zijn je ouders christelijk?
Gast- Gast
Ik had ook een hele andere naam bij je verwacht SF, maar ik vind je naam wel heel mooi.
Mijn naam spreek uit als Leeja.
Mijn naam spreek uit als Leeja.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Mijn naam komt erg weinig voor. Maar ik denk dat de meesten hier hem wel kennen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
freakielief schreef:Sugarfall, ik had bij jou heel kortzichtig een 'oosterse' naam verwacht. Zijn je ouders christelijk?
Haha volgens mij verwacht iedereen dat wel hoor Nee mijn ouders zijn moslim, ik ben vernoemd naar de vrouw van de profeet Ibrahim, dat schrijf je alleen als Sarah.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Okee, wist helemaal niet dat die naam ook voorkwam in de Islam, dacht dat het echt een bijbelse naam was. Weer wat geleerd.Sugarfall schreef:Haha volgens mij verwacht iedereen dat wel hoor Nee mijn ouders zijn moslim, ik ben vernoemd naar de vrouw van de profeet Ibrahim, dat schrijf je alleen als Sarah.freakielief schreef:Sugarfall, ik had bij jou heel kortzichtig een 'oosterse' naam verwacht. Zijn je ouders christelijk?
Gast- Gast
Mijn naam is de nummer 1 meisjesnaam van Nederland. Vind het een hele mooie naam maar wel irritant dat ie zo populair is. Alhoewel er van mijn generatie niet zo heel veel meisjes zijn met die naam, alleen in kak-kringen haha.
Gast- Gast
G.rietzen
@ freakielief wat leuk dat je zwanger bent. Gaat alles goed?
@ freakielief wat leuk dat je zwanger bent. Gaat alles goed?
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha Freakz volgens mij had je veel beter een topic kunnen openen, nu blijf je felicitaties ontvangen her en der (niet dat daar wat mis mee is, alleen maar leuk), en vragen beantwoorden
Gast- Gast
freakielief schreef:Okee, wist helemaal niet dat die naam ook voorkwam in de Islam, dacht dat het echt een bijbelse naam was. Weer wat geleerd.Sugarfall schreef:Haha volgens mij verwacht iedereen dat wel hoor Nee mijn ouders zijn moslim, ik ben vernoemd naar de vrouw van de profeet Ibrahim, dat schrijf je alleen als Sarah.freakielief schreef:Sugarfall, ik had bij jou heel kortzichtig een 'oosterse' naam verwacht. Zijn je ouders christelijk?
Nee het is ook een Arabische/Perzische naam maar hij wordt wel veel minder gekozen dan andere namen inderdaad, of anders geschreven, vaak als Zahra of Zara. Mijn ouders moesten weer eigenwijs doen.
Ik weet trouwens niet waarom maar ik denk dat jij je kindje een hele mooie naam gaat geven!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Mijn naam is de nummer 1 meisjesnaam van Nederland. Vind het een hele mooie naam maar wel irritant dat ie zo populair is. Alhoewel er van mijn generatie niet zo heel veel meisjes zijn met die naam, alleen in kak-kringen haha.
Oh als ik nu lijstjes google staat ie overal veel lager. Terwijl gisteren in Babyboom ie nog als nummer 1 werd weergeven. S.ophie dus.
Gast- Gast
Mijn naam komt nauwelijks voor, dus ik ga hem hier niet neerzetten. Maar het lijkt enigszins op de naam van Freakielief (gefeliciteerd trouwens!!)
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Klopt wel Marin, had niet verwacht dat m'n ticker zoveel mensen zou opvallen. Dacht ik hoef niet de ophef van een eigen topic. Nouja, nu is het een beetje te laat. Het wordt vanzelf weer rustiger gok ik zo, krijgen we gewoon netjes on-topic topics.
Bosjesvrouw, dankjewel. Alles gaat tot nu toe mooi volgens het boekje ja.
Gast- Gast
freakielief schreef:Klopt wel Marin, had niet verwacht dat m'n ticker zoveel mensen zou opvallen. Dacht ik hoef niet de ophef van een eigen topic. Nouja, nu is het een beetje te laat. Het wordt vanzelf weer rustiger gok ik zo, krijgen we gewoon netjes on-topic topics.
Mooi hopen dat het zo blijft.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh Zahra is ook mooi! Maar ik vind dat ze een goede keuze gemaakt hebben hoor, maakt jou nog specialer op de één of andere manier.Sugarfall schreef:Nee het is ook een Arabische/Perzische naam maar hij wordt wel veel minder gekozen dan andere namen inderdaad, of anders geschreven, vaak als Zahra of Zara. Mijn ouders moesten weer eigenwijs doen.
Ik weet trouwens niet waarom maar ik denk dat jij je kindje een hele mooie naam gaat geven!
En ik hoop ook dat het lukt om een mooie naam te vinden, vind het best moeilijk! Er zijn veel mooie Hongaarse namen, maar daar doe je je kind geen plezier mee in Nederland en veel wat apartere namen die ik mooi vind klinken dan weer raar in combi met de redelijk gewone, Hollandse achternaam van mijn man. Maar goed, ik heb nog even de tijd gelukkig.
Gast- Gast
freakielief schreef:
En ik hoop ook dat het lukt om een mooie naam te vinden, vind het best moeilijk! Er zijn veel mooie Hongaarse namen, maar daar doe je je kind geen plezier mee in Nederland en veel wat apartere namen die ik mooi vind klinken dan weer raar in combi met de redelijk gewone, Hollandse achternaam van mijn man. Maar goed, ik heb nog even de tijd gelukkig.
Zoiets als jouw naam plus tweede naam vind ik wel heel erg mooi. Dat is internationaal, en dus zowel op z'n Hongaars als Nederlands uit te spreken en te begrijpen. Ik denk dat zoiets heel goed bij jullie zou passen. Veel succes met de namentocht, leuk! Ik wil ook!
Gast- Gast
Mooie naam Marin. Ik vind Marin ook een hele mooie naam. Een klasgenoot van mij heet zo.
Freakieleaf, ik ben een blinde slavink... Gefeliciteerd!!!
Freakieleaf, ik ben een blinde slavink... Gefeliciteerd!!!
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Mooie naam Marin. Ik vind Marin ook een hele mooie naam. Een klasgenoot van mij heet zo.
Ja ik zou mijn eventuele dochter wel graag Marin willen noemen Als eerste of tweede naam, daar ben ik nog niet uit.
Ik vind het wel heel jammer dat mijn eigen naam zo populair is geworden.
Leah vind ik trouwens ook heel mooi, al spreek ik 'm op z'n Engels uit. Ik hou wel van Bijbelse namen.
Gast- Gast
Ik vind de engelse versie ook mooier. Maar mijn ouders niet
Dat je naam zo populair is, wil wel zeggen dat veel mensen hem mooi vinden. Maar het is wel iets van de laatste jaren toch dat je jouw naam zo vaak hoort?
Dat je naam zo populair is, wil wel zeggen dat veel mensen hem mooi vinden. Maar het is wel iets van de laatste jaren toch dat je jouw naam zo vaak hoort?
Laquisia- Prater
Ja klopt, de laatste jaren is ie echt enorm populair geworden. Als kind was ik de enige met mijn naam op de basisschool, dat kan je je nu niet meer voorstellen.
Gast- Gast
Leuk is dat he? Als niemand heet zoals jij heet? Zeker als je kind bent. Tenminste ik vond het altijd geweldig.
Laquisia- Prater
Marin schreef:Hahaha, da's toch beter dan:
Dan heb je wel een grote kans dat je naam orgineel blijft.
Laquisia- Prater
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw naam, en hoe zou je als jongen hebben geheten?
» Jouw naam op Internet
» Hoe vaak komt jouw naam voor?
» De uiteindelijke naam van jouw kindje....
» n.a.v. Jouw naam in de titel van een liedje
» Jouw naam op Internet
» Hoe vaak komt jouw naam voor?
» De uiteindelijke naam van jouw kindje....
» n.a.v. Jouw naam in de titel van een liedje
Pagina 2 van 10
Permissies van dit forum: