Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  Caribbeanlover wo 11 apr 2012 - 20:31

Echt 3 kwart is die niet, het is geen capri, maar een broek waarbij je de enkels ziet. Ik wil geen blote voeten in m'n schoenen, dus draag ik pantykousjes.

Kan dat wel of is het geen gezicht als je voor een deel panty ziet?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Re: Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  Rush wo 11 apr 2012 - 20:34

Kan je niet van die pantysokjes aantrekken? Dan heb je dus wel blote enkels, maar wel 'iets' om je voetbed.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Re: Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 20:59

Kan makkelijk, zolang je niet een deel pantysokjes ziet en een deel blote huid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Re: Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  Caribbeanlover do 12 apr 2012 - 6:05

Rush schreef:Kan je niet van die pantysokjes aantrekken? Dan heb je dus wel blote enkels, maar wel 'iets' om je voetbed.

Ik draag die ook, maar bedoelde het meer zo voor het idee eronder zie je nl niet of ik een panty of pantykousjes aan heb. Oh nee je bedoeld van die voetjes, die heb ik niet en bovendien zie je die boven de schoen uitkomen.

Maar goede tip ga morgen nog ff op zoek denk ik als ik het niet vergeet!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Re: Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  Caribbeanlover do 12 apr 2012 - 6:05

Carrie schreef:Kan makkelijk, zolang je niet een deel pantysokjes ziet en een deel blote huid.


Blote huid is er iig niet te zien. Het model van de broek is nou eenmaal zo en met blote voeten is het nu toch echt te koud.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Re: Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  JustMeDaan vr 13 apr 2012 - 5:53

Je hebt ook voetjes in panty's.
Dat zijn sokjes die enkel om de tenen en de hiel loopt. Die komen dus niet boven je schoen uit.
In ballerina's kun je ze ook aan (Doe ik zelf ook namelijk, ik houd niet van blote voeten in schoenen)

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Re: Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  Caribbeanlover za 14 apr 2012 - 9:58

Heb de 3 kwart niet aangedaan omdat die wat te strak zat ivm dikke ass

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Re: Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  Jerry za 14 apr 2012 - 18:57

Als ik iemand daarmee zie lopen, moet ik altijd aan mn oma denken, die had dat ook altijd. Ik vind t niet kunnen (maar misschien is dat de schuld van mn oma:p)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Re: Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 3:47

Jerry schreef:Als ik iemand daarmee zie lopen, moet ik altijd aan mn oma denken, die had dat ook altijd. Ik vind t niet kunnen (maar misschien is dat de schuld van mn oma:p)

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat? Empty Re: Panty onder een 3 kwart broek.Kan dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum