Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

+3
snoezel
loesje
TukTuk
7 plaatsers

Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  TukTuk wo 8 jun 2011 - 19:54

V&D waarschuwt voor onveilige losse knoopjes aan kinderkleding
Warenhuis V&D waarschuwt in een advertentie voor onveilige kinderkleding. De winkelketen stelt dat de knoopjes van bepaalde pakjes die tussen half maart en nu zijn gekocht, niet goed zijn bevestigd en daardoor kunnen losraken.
'Dit kan bij kleine kinderen leiden tot verstikkingsgevaar', waarschuwt de V&D in de advertentie.

Het gaat om twee modellen van de pakjes Frendz New Born in de maten 50/56, 62 en 68. Klanten kunnen de pakjes terugbrengen en krijgen hun geld dan terug. 'Desgewenst kunt u ook zelf de knoopjes verwijderen', aldus de advertentie. .


http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/2443459/2011/06/09/V-D-waarschuwt-voor-onveilige-losse-knoopjes-aan-kinderkleding.dhtml


Kwam net dit bericht tegen, misschien dat er hier toevallig een mama is met die pakjes, vandaar dat ik het hier maar even plaats.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  loesje wo 8 jun 2011 - 22:44

komen ze een beetje laat mee hij is er al weer uitgegroeid angel
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  snoezel wo 8 jun 2011 - 22:46

Ik vraag me dan wel af welke pakjes het zijn.. Zet dat er dan ook meteen neer in zo'n persbericht.. :shock: Maar goed, ook hier er alweer uitgegroeid...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  Dolphinne wo 8 jun 2011 - 22:47

Maar als ze er al uitgegroeid zijn kun je ze alsnog mooi terug brengen. Heb je gratis kleding gehad Wink Wink
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  snoezel wo 8 jun 2011 - 22:48

Whahahaha.. slim Laughing
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  Annie24 wo 8 jun 2011 - 23:35

snoezel schreef:Ik vraag me dan wel af welke pakjes het zijn.. Zet dat er dan ook meteen neer in zo'n persbericht.. :shock: Maar goed, ook hier er alweer uitgegroeid...

Ben ook benieuwd om welke pakjes het gaat....
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 0:06

Er worden echt zo vaak waarschuwingen uitgegeven vanuit verschillende winkels dat speelgoed of kleding onveilig is: bij de Action zag ik laatst ook al voor de zoveelste keer weer een poster hangen. Het lijkt me zo simpel om het vantevoren even door en door te testen, dus ik snap dit nooit zo goed confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  Lady4 do 9 jun 2011 - 3:07

En daarbij, een kindje in maat 50/56 trekt nog geen knoopjes van zijn kleding en eet ze op, lijkt mij. V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  loesje do 9 jun 2011 - 3:11

nee die knoopje gingen vanzelf los heb het ook gehad bij 1 truitje van nijntje van v&d maar had het op tijd door dus niks aan de hand (was maat 68)
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  piertje vr 10 jun 2011 - 8:03

ik heb nu een site in m'n favorieten staan waar al dit soort productwaarschuwingen komen te staan.
Ik weet zo niet waar ik 'm vandaag heb, misschien wel van dit forum.
Maar ik wil jullie de site niet onthouden, dus:

www.productwaarschuwing.nl

piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding Empty Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum