V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding
+3
snoezel
loesje
TukTuk
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding
V&D waarschuwt voor onveilige losse knoopjes aan kinderkleding
Warenhuis V&D waarschuwt in een advertentie voor onveilige kinderkleding. De winkelketen stelt dat de knoopjes van bepaalde pakjes die tussen half maart en nu zijn gekocht, niet goed zijn bevestigd en daardoor kunnen losraken.
'Dit kan bij kleine kinderen leiden tot verstikkingsgevaar', waarschuwt de V&D in de advertentie.
Het gaat om twee modellen van de pakjes Frendz New Born in de maten 50/56, 62 en 68. Klanten kunnen de pakjes terugbrengen en krijgen hun geld dan terug. 'Desgewenst kunt u ook zelf de knoopjes verwijderen', aldus de advertentie. .
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/2443459/2011/06/09/V-D-waarschuwt-voor-onveilige-losse-knoopjes-aan-kinderkleding.dhtml
Kwam net dit bericht tegen, misschien dat er hier toevallig een mama is met die pakjes, vandaar dat ik het hier maar even plaats.
Warenhuis V&D waarschuwt in een advertentie voor onveilige kinderkleding. De winkelketen stelt dat de knoopjes van bepaalde pakjes die tussen half maart en nu zijn gekocht, niet goed zijn bevestigd en daardoor kunnen losraken.
'Dit kan bij kleine kinderen leiden tot verstikkingsgevaar', waarschuwt de V&D in de advertentie.
Het gaat om twee modellen van de pakjes Frendz New Born in de maten 50/56, 62 en 68. Klanten kunnen de pakjes terugbrengen en krijgen hun geld dan terug. 'Desgewenst kunt u ook zelf de knoopjes verwijderen', aldus de advertentie. .
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/2443459/2011/06/09/V-D-waarschuwt-voor-onveilige-losse-knoopjes-aan-kinderkleding.dhtml
Kwam net dit bericht tegen, misschien dat er hier toevallig een mama is met die pakjes, vandaar dat ik het hier maar even plaats.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding
komen ze een beetje laat mee hij is er al weer uitgegroeid
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik vraag me dan wel af welke pakjes het zijn.. Zet dat er dan ook meteen neer in zo'n persbericht.. Maar goed, ook hier er alweer uitgegroeid...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Maar als ze er al uitgegroeid zijn kun je ze alsnog mooi terug brengen. Heb je gratis kleding gehad
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Whahahaha.. slim
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
snoezel schreef:Ik vraag me dan wel af welke pakjes het zijn.. Zet dat er dan ook meteen neer in zo'n persbericht.. Maar goed, ook hier er alweer uitgegroeid...
Ben ook benieuwd om welke pakjes het gaat....
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Er worden echt zo vaak waarschuwingen uitgegeven vanuit verschillende winkels dat speelgoed of kleding onveilig is: bij de Action zag ik laatst ook al voor de zoveelste keer weer een poster hangen. Het lijkt me zo simpel om het vantevoren even door en door te testen, dus ik snap dit nooit zo goed
Gast- Gast
En daarbij, een kindje in maat 50/56 trekt nog geen knoopjes van zijn kleding en eet ze op, lijkt mij.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
nee die knoopje gingen vanzelf los heb het ook gehad bij 1 truitje van nijntje van v&d maar had het op tijd door dus niks aan de hand (was maat 68)
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
ik heb nu een site in m'n favorieten staan waar al dit soort productwaarschuwingen komen te staan.
Ik weet zo niet waar ik 'm vandaag heb, misschien wel van dit forum.
Maar ik wil jullie de site niet onthouden, dus:
www.productwaarschuwing.nl
Ik weet zo niet waar ik 'm vandaag heb, misschien wel van dit forum.
Maar ik wil jullie de site niet onthouden, dus:
www.productwaarschuwing.nl
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bijenkorf waarschuwt voor onveilige babyshirts
» Tip! Vandaag & morgen 20% korting op álle HM kinderkleding!
» Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting
» Patronen kinderkleding
» kinderkleding-twijfel topic
» Tip! Vandaag & morgen 20% korting op álle HM kinderkleding!
» Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting
» Patronen kinderkleding
» kinderkleding-twijfel topic
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: