Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van deze bikini's?

+3
silly-one
Atelier Madame
minoessepoes
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:28

minoessepoes schreef:Die dingentjes worden er allemaal met de hand op gezet, het is echt handwerk, dus dan begrijp ik de prijs wel!
Dat neemt niet weg dat ik niet zo'n bedrag over heb voor een bikini. Ik vind ze trouwens wel leuk!

Ondanks dat het handwerk is vind ik dat ze er veels te veel voor vragen. Als ik het zelf doe ben ik er niet zolang mee bezig. Brengt me op een idee, want ik heb nog zat kraaltjes ed dus ik ga het zelf proberen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 21:56

Ik vind ze niet mooi, mij te druk, en heb het geld er niet voor over. Met €70-, moet het bij mij ophouden.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 22:09

€70,00 vind ik ook te duur. Koop ze vaak bij H&M en laatst heb ik 2 setjes gekocht bij de Wibra voor € 10,00 p.s. en ze zijn nog leuk ook. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Caramba wo 8 jun 2011 - 23:58

H&M had een leuke, alleen hebben mijn cupmaat niet.
Voor €70-, heb ik nu een apart iets, zonder poespas Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 23:35

Thanks Spetterdespat, jij helpt me tenminste in tegenstelling tot Burgemeester Nicky die dat ook had kunnen doen en daar zijn burgemeesters toch voor om anderen te helpen?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 23:44

Caribbeanlover schreef:
minoessepoes schreef:Die dingentjes worden er allemaal met de hand op gezet, het is echt handwerk, dus dan begrijp ik de prijs wel!
Dat neemt niet weg dat ik niet zo'n bedrag over heb voor een bikini. Ik vind ze trouwens wel leuk!

Ondanks dat het handwerk is vind ik dat ze er veels te veel voor vragen. Als ik het zelf doe ben ik er niet zolang mee bezig. Brengt me op een idee, want ik heb nog zat kraaltjes ed dus ik ga het zelf proberen. :P

Kraaltjes en pailletjes e.d. is een rotwerk om op kledingstukken te naaien hoor, dat heb je niet zo voor elkaar!
Als het goed is wil je ook dat het netjes gebeurt, niet alles er maar lukraak opnaaien, maar meer volgens een patroon, en dat vergt veel tijd en concentratie!

Ik heb het zelf een aantal keer gedaan voor feestjes, en er is een reden waarom ik het nu niet meer doe Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Caramba vr 19 aug 2011 - 0:03

Caribbeanlover schreef:Thanks Spetterdespat, jij helpt me tenminste in tegenstelling tot Burgemeester Nicky die dat ook had kunnen doen en daar zijn burgemeesters toch voor om anderen te helpen?!

Het was ook niet mijn bedoeling dat hij daarom meteen dicht ging Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 0:41

als je goed leest ook in het moderator topic helpt ze je ook, ze je legt je helemaal uit hoe je een topic kan zoeken zodat er geen dubbele geopend worden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Raindrop vr 19 aug 2011 - 0:53

Ik vind ze wel heel leuk! Alleen zou ik er echt geen 150 euro voor geven...
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Caramba vr 19 aug 2011 - 1:56

Snowflake schreef:Ik vind ze wel heel leuk! Alleen zou ik er echt geen 150 euro voor geven...

Het gaat, zoals haar vorige topic die nu gesloten is, om het zelf te pimpen.
Alleen daarbij stond dat ze ooit eens een topic had geopend over deze bikini's, alleen nu wil ze dus zoiets zelf maken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 7:51

Princess schreef:
Caribbeanlover schreef:
minoessepoes schreef:Die dingentjes worden er allemaal met de hand op gezet, het is echt handwerk, dus dan begrijp ik de prijs wel!
Dat neemt niet weg dat ik niet zo'n bedrag over heb voor een bikini. Ik vind ze trouwens wel leuk!

Ondanks dat het handwerk is vind ik dat ze er veels te veel voor vragen. Als ik het zelf doe ben ik er niet zolang mee bezig. Brengt me op een idee, want ik heb nog zat kraaltjes ed dus ik ga het zelf proberen. :P

Kraaltjes en pailletjes e.d. is een rotwerk om op kledingstukken te naaien hoor, dat heb je niet zo voor elkaar!
Als het goed is wil je ook dat het netjes gebeurt, niet alles er maar lukraak opnaaien, maar meer volgens een patroon, en dat vergt veel tijd en concentratie!

Ik heb het zelf een aantal keer gedaan voor feestjes, en er is een reden waarom ik het nu niet meer doe Wink

Handwerk vergt veel tijd en kost dat wat idd. Toch heb ik het er niet voor over, straks loopt iedereen in zo ding van dat bedrijf en als ik het zelf doe is het een ''collecters item'' snap je.
Leuk dat jij het ooit gedaan hebt.
Ben vanmiddag begonnen en poeh he het duurt lang voordat er wat op zit en dan ook nog eens stevig vast zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 22:32

Was begonnen, maar heb alles eraf gehaald had nl losse kraaltjes erop en als ik er nog meer zou willen, dan ben ik eeuwen bezig. Dus dan maar dmv bloemetjes, strikjes zoals die van bikinibiza is die ook sneller vol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  _Femme ma 22 aug 2011 - 2:28

Ik vind ze heel leuk I love you








Maar die prijs.. pale

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum