Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat vinden jullie van deze winterlaarzen?

+6
Melis_je
Janelie
Olijfje
Serena
Raindrop
Gebruikersnaam
10 plaatsers

Ga naar beneden

wat vinden jullie van deze winterlaarzen? Empty wat vinden jullie van deze winterlaarzen?

Bericht  Gebruikersnaam ma 19 sep 2011 - 23:32

Ik zit erg te twijfelen.. kopen of niet kopen Question . Dus vraag ik het maar aan jullie haha.

Ik vind ze leuk maar is het een beetje kwaliteit? Warm zijn ze denk ik wel.. gezien het laagje wat erin zit..
Wat vinden jullie ervan?

http://www.zalando.nl/s-oliver-moonboots-snowboots-grijs-so211c00o-102.html?size=38
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat vinden jullie van deze winterlaarzen? Empty Re: wat vinden jullie van deze winterlaarzen?

Bericht  Raindrop ma 19 sep 2011 - 23:35

Ik denk wel dat ze warm zitten en van goede kwaliteit zijn hoor.
Alleen vind ik ze zelf niet zo mooi omdat het gewoon mijn stijl niet is.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

wat vinden jullie van deze winterlaarzen? Empty Re: wat vinden jullie van deze winterlaarzen?

Bericht  Serena ma 19 sep 2011 - 23:52

Ik denk dat ze wel warm zijn en van goede kwaliteit. Alleen als je ze ook voor de sneeuw wilt kopen, moet je wel bedenken dat het suede is en dat wordt heel lelijk met smeltend sneeuw en pekel...
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Olijfje ma 19 sep 2011 - 23:55

Ik zou ze niet als gewone winterlaarzen doen, maar als snowboots (in de sneeuw dus) zijn ze wel leuk! ik heb ook schoenen van s.oliver en die vind ik wel goede kwaliteit.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  Gebruikersnaam di 20 sep 2011 - 0:29

Zelf zat ik eerst te denken aan Uggs, eigenlijk vind ik die afgrijselijk.. maar naar horen zeggen zijn ze wel lekker warm!

Nu vond ik dus deze en vind ze wel gaaf (en veeel goedkoper), ze zijn in ieder geval niet zo vormloos als Uggs..
Ik ben meestal nogal impulsief met dit soort aankopen, dan denk ik, leuk! om ze vervolgens direct in het winkelmandje te gooien. Dat moet ik nu dus even niet doen :P.

Hmm ja Serena daar heb je wel een punt.. en met een of andere beschermende spray erover? Zouden ze dan nog steeds lelijk worden?

@Olijfje, ze zijn inderdaad vooral bedoelt voor in de sneeuw en vriesweer, maar wil er op andere koude dagen ook mee kunnen wegstappen:P.

Aah twijfeltwijfel.. als iemand nog een tip heeft qua webshop of een leuk paar winterlaarzen ergens heeft gezien hoor ik het ook graag Very Happy. Wel een beetje stoere laarzen (hou van groot en lomp en grote gespen etc).. zwart of grijs smile

Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Janelie di 20 sep 2011 - 0:42

Ik vind ze leuk! Dat ze vies en lelijk worden door de sneeuw geloof ik graag, maar eigenlijk worden alle schoenen vies en lelijk van sneeuw en pekel. Daarom zou ik het niet laten.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Melis_je di 20 sep 2011 - 0:46

Gebruikersnaam schreef:Hmm ja Serena daar heb je wel een punt.. en met een of andere beschermende spray erover? Zouden ze dan nog steeds lelijk worden?
Mijn leren laarzen bescherm ik met zo'n spray en die worden niet lelijk. Dit lijkt me veel gevoeliger materiaal. Ik vind ze niet mijn smaak. Ik hoop dat je zo'n spray vindt!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Possom di 20 sep 2011 - 2:03

Bij bovenmateriaal staat textiel dus het is geen suede. Dan vind ik persoonlijk de prijs redelijk hoog, ook omdat het lage laarzen zijn. Dat bontje van binnen ziet er wel lekker uit!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 3:19

ik vind ze erg leuk en zien er inderdaad ook warm uit met dat bontje binnenin. Prijs vind ik meevallen dat betaal je tegenwoordig nou eenmaal voor een schoen (en van dit merk)

Gast
Gast

Bericht  Lovely di 20 sep 2011 - 5:39

Ik vind ze leuk! Pas inderdaad wel goed op met sneeuw, en vooral als er gestrooid is. Daar worden je laarzen heel lelijk van, en dat krijg je nooit meer mooi.

Wat vind je trouwens van deze?
wat vinden jullie van deze winterlaarzen? Uggkensington-292x300
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Kaboutertje di 20 sep 2011 - 5:53

Lovely schreef:Ik vind ze leuk! Pas inderdaad wel goed op met sneeuw, en vooral als er gestrooid is. Daar worden je laarzen heel lelijk van, en dat krijg je nooit meer mooi.

Dat zijn idd ook leuke smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gebruikersnaam di 20 sep 2011 - 7:16

Lovely schreef:

Bedankt voor alle reacties!!
Die laarzen vind ik ook leuk, alleen wat ik jammer vind (en dat is wat ik ook lelijk vind bij uggs), dat zeg maar die voet zo recht loopt.
Die laarzen van zalando hebben nog een beetje een curve erin. Maar qua stijltje is dat inderdaad wel wat ik ongeveer zoek!
Haha ik ben zooo lastig met schoenen Embarassed .
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:26

Ze lijken me heerlijk warm, maar toch krijg ik er, net als bij Uggs, zo'n vreselijk Teletubbiegevoel bij Laughing

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 20 sep 2011 - 7:36

Ze hebben er ook laarzen van S Oliver met een veter achter, ook snowboots.
Persoonlijk vind ik die leuker.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gebruikersnaam di 20 sep 2011 - 7:48

Arwyn schreef:Ze hebben er ook laarzen van S Oliver met een veter achter, ook snowboots.
Persoonlijk vind ik die leuker.

Bedoel je deze?
http://i1.ztat.net/large/S/O/SO211C028-102__default__1.jpg

Deze vind ik weer niets :P .
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Possom di 20 sep 2011 - 9:26

Ik heb deze, ook een beetje dezelfde stijl en ze zitten echt heerlijk. En er zit dus een superlekkere voering in. Toen ik ze net nieuw had kon ik er meteen een hele dag op lopen, dat heb ik dus nooit! Maar normaal koop ik ook schoenen met hakken van 15cm+ dus dat telt eigenlijk niet.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: