Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van deze bikini's?

+3
silly-one
Atelier Madame
minoessepoes
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 9:59

.http://bikinibiza.com/

Zag het bij Boulevard. Ze zijn vrij druk, maar je kan ook een eigen ontwerp laten maken.
Nou dan kan ik er ook een kopen bij de H&M oid, in 1 kleur en zelf aan de slag gaan met kralen ed en dan denken ze vast dat die van dit bedrijf is :P

Ze zijn nog tering duur ook nog! :shock:

Nou ik weet het wel hoor, ik maak er zelf wel een.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:02

Heb je een plaatje?

(de laatste keer dat ik hier een link opende crashde mijn laptop volledig en moest ik nieuwe kopen, dus ik durf niks meer te openen voorlopig)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:04

Wat een leuke site. (PM, geen virussen hier)

Maar zoiets zou ik het liefste kant en klaar kopen i.p.v. zelf prutsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:05

Ik vind ze super leuk ! (alleen de prijs iets minder)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:05

Je kan ook zelf www.bikinibiza.com typen en dan kan je ze ook zien. Maar zal even wat proberen oke.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:06

Ik vind ze niet eens zo leuk moet ik zeggen...
En 189 euro voor een bikini, tja die van mij was 150 euro ofzo. Maar ik zou wel willen dat ik met mijn maat bij de H&M een aantal bikini's kon kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:06

Lukt niet..........sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:06

Leuk, maar de prijzen zijn belachelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:08

Wat vinden jullie van deze bikini's? Bikinim


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:09

Weetjewel schreef:Ik vind ze niet eens zo leuk moet ik zeggen...
En 189 euro voor een bikini, tja die van mij was 150 euro ofzo. Maar ik zou wel willen dat ik met mijn maat bij de H&M een aantal bikini's kon kopen.

Duur zeg. Ik geef nooit meer dan 25 euro ervoor uit en dat is dan een set. Ik begrijp dat je een grote maat hebt........sorry als ik het fout heb.

In Utrecht zit Sandrabra misschien hebben ze daar ook bikini's die wellicht goedkoper zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:10

http://www.sandrabra.nl/badmode.html

Site doet alleen erg raar. Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:11

Caribbeanlover schreef:
Weetjewel schreef:Ik vind ze niet eens zo leuk moet ik zeggen...
En 189 euro voor een bikini, tja die van mij was 150 euro ofzo. Maar ik zou wel willen dat ik met mijn maat bij de H&M een aantal bikini's kon kopen.

Duur zeg. Ik geef nooit meer dan 25 euro ervoor uit en dat is dan een set. Ik begrijp dat je een grote maat hebt........sorry als ik het fout heb.

In Utrecht zit Sandrabra misschien hebben ze daar ook bikini's die wellicht goedkoper zijn.

Ik heb inderdaad een grote cupmaat, daardoor ben je gewoon belachelijk veel geld kwijt. Ik heb 1,5 jaar geleden nog een andere bikini gekocht voor "maar" 80 euro, maar dat is echt een ellendig ding. Geen stevigheid, de pasvorm is gewoon niet echt goed. Ik heb een Marlies Dekkers gekocht en die zat en zit nu na 3 jaar nog steeds goed.
Maar ooit zal ik de H&M inlopen en daar mijn bikini's kopen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:12

Ik vind ze wel leuk, maar niet voor die prijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:12

Een grote maat hoeft niet te betekenen dat je bikini duur is. Ik heb broekje maat 36/38 en topje 75E gekocht bij Otto, weet zo even het merk niet. Je kon de maat van het broekje en de cupmaat van het bovenstukje zelf samenstellen. Superleuke, goede bikini en hij was iets van 40 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:14

Ik vind ze wel mooi, maar wel veel te duur. Mijn duurste bikini was 80 dollar en daar doe ik nu al 8 jaar mee. Ben ik altijd heel voorzichtig mee geweest en na elke keer goed uitgespoeld, en ik draag 'm nog steeds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:16

Tea-Leaf schreef:Een grote maat hoeft niet te betekenen dat je bikini duur is. Ik heb broekje maat 36/38 en topje 75E gekocht bij Otto, weet zo even het merk niet. Je kon de maat van het broekje en de cupmaat van het bovenstukje zelf samenstellen. Superleuke, goede bikini en hij was iets van 40 euro.

Ik heb ze ook wel eens geprobeerd van oa Otto en Wehkamp, maar veel bovenstukjes vallen een stuk kleiner. Ik heb zelf een 75F, maar ik pas niet alle 75F bovenstukjes. Sommige Marlies Dekkers bh's zitten ook niet goed, daarvan is 75F te klein. En mijn bikini is een 80F die cup was ietsje groter, en ze hebben toen de achterkant een klein stukje in laten nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:18

Weetjewel schreef:
Tea-Leaf schreef:Een grote maat hoeft niet te betekenen dat je bikini duur is. Ik heb broekje maat 36/38 en topje 75E gekocht bij Otto, weet zo even het merk niet. Je kon de maat van het broekje en de cupmaat van het bovenstukje zelf samenstellen. Superleuke, goede bikini en hij was iets van 40 euro.

Ik heb ze ook wel eens geprobeerd van oa Otto en Wehkamp, maar veel bovenstukjes vallen een stuk kleiner. Ik heb zelf een 75F, maar ik pas niet alle 75F bovenstukjes. Sommige Marlies Dekkers bh's zitten ook niet goed, daarvan is 75F te klein. En mijn bikini is een 80F die cup was ietsje groter, en ze hebben toen de achterkant een klein stukje in laten nemen.

Je moet er ook maar net geluk mee hebben denk ik. Bij mij zat het topje meteen als gegoten, maar dat had idd ook anders gekund.

Ik heb hem al een tijdje niet aangehad, weet niet hoe hij nu zou zitten trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 10:42

Wow, ik klikte er 1 aan die ik leuk vond en heb maar gelijk alles weggeklikt toen ik de prijs zag. Belachelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  minoessepoes wo 8 jun 2011 - 18:42

Die dingentjes worden er allemaal met de hand op gezet, het is echt handwerk, dus dan begrijp ik de prijs wel!
Dat neemt niet weg dat ik niet zo'n bedrag over heb voor een bikini. Ik vind ze trouwens wel leuk!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 18:45

Ik ben al blij als ik een bikini voor onder de €80 kan vinden dus zoveel zou ik er in ieder geval nooit aan geven.
Ik zou voor dat geld ook bang zijn dat ik de versierseltjes zou verliezen en dat zou ik dan weer jammer vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Atelier Madame wo 8 jun 2011 - 18:55

Erg leuke bikinis maar niet voor die prijs!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  silly-one wo 8 jun 2011 - 19:02

ik vind het echt helemaal niks. Teveel gefrebeul eraan. Ik ben daar gewoon niet van.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:21

Leuke bikini`s maar die prijs :shock: Bovendien zouden die pailletjes e.d. wel goed/lang blijven zitten :S ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Laquisia wo 8 jun 2011 - 21:25

Veel te duur.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:27

Lily schreef:Leuke bikini`s maar die prijs :shock: Bovendien zouden die pailletjes e.d. wel goed/lang blijven zitten :S ?

Vraag ik me ook af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze bikini's? Empty Re: Wat vinden jullie van deze bikini's?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum