aanraders (boeken)?
+8
Ilona
Zwoesj
Huppekee
Caresses
Winegum
Inge
Fayebella
Gigi_
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
aanraders (boeken)?
Ik zoek al een tijd een boek dat lekker makkelijk te lezen is a la shopaholic..
twijfel alleen altijd in de boekhandel of een boek wel zo'n boek zal zijn?
Dus, wat zijn aanraders om te lezen?
twijfel alleen altijd in de boekhandel of een boek wel zo'n boek zal zijn?
Dus, wat zijn aanraders om te lezen?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Re: aanraders (boeken)?
Ik vind sowieso alle boeken van Sophie Kinsella makkelijk en lekker weg lezen. Ken je me nog? en Aanpakken bijvoorbeeld.
De boeken van Jill Mansell net zo! Allemaal leuke chicklits.
De boeken van Jill Mansell net zo! Allemaal leuke chicklits.
Gast- Gast
Ik vind de boeken van Karin Slaughter erg mooi om te lezen. Misschien is mooi niet het goede woord, weet even geen ander woord haha. Het moet je wel liggen, zijn thrillers. Maar als je van dit genre houdt vind ik het echt een aanrader, ik lees die boeken altijd binnen een paar dagen uit. Leest lekker weg.
Gast- Gast
Dit zijn dat geen shopaholics, maar "Haar naam was Sarah" en "De vliegeraar" heb ik in een keer uitgelezen. Ik lbeef maar lezen en dat heb ik niet zo vaak.
Maar deze 2 zijn natuurlijk ook heel erg bekend en heb je misschien al gelezen.
Maar deze 2 zijn natuurlijk ook heel erg bekend en heb je misschien al gelezen.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je Sophia Kinsella met Hou je mond al gelezen? geweldig boek
Boeken van Olivia Goldsmith zijn ook goede boeken (Als liefde blind is, mr Big, vlammend hart, foute mannen, perfecte vrouwen, switch, obsessies, moeder is onmogelijk)
Boeken van Olivia Goldsmith zijn ook goede boeken (Als liefde blind is, mr Big, vlammend hart, foute mannen, perfecte vrouwen, switch, obsessies, moeder is onmogelijk)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik vind de boeken van Nicci French ook altijd goed weg lezen, maar dat is wel een ander genre! Madeleine Wickham schrijft ook super (pseudoniem van Sophie Kinsella), weet niet of je daar al boeken van hebt gelezen?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
@ purple: Boeken van Sophie zijn inderdaad erg leuk, heb ik dan ook allemaal gelezen
@ Auxo: Die ken ik nog niet, maar thrillers staan me wel aan dus ik ga eens even kijken
@ Fayebella: Dat van 'Haar naam was Sarah' heb ik vaker gehoord, ik heb 'm alleen al een jaar liggen en kom er niet doorheen..
@ Inge: Olivia Goldsmith ken ik ook niet! Aanraders dus? ga ik ook even kijken!
@ Winegum: Madeleine ken ik ook niet! haha..
Thanks voor alle nieuwe opties
@ Auxo: Die ken ik nog niet, maar thrillers staan me wel aan dus ik ga eens even kijken
@ Fayebella: Dat van 'Haar naam was Sarah' heb ik vaker gehoord, ik heb 'm alleen al een jaar liggen en kom er niet doorheen..
@ Winegum: Madeleine ken ik ook niet! haha..
Thanks voor alle nieuwe opties
Gigi_- Fluisteraar
Boeken van Mike Gayle. Zijn boeken doen me denken aan de mannelijke versie van Bridget Jones.
Laagdrempelig, makkelijk weg te lezen humoristische boeken. Aanraders voor lazy sundays
Hieronder even een beschrijving van een van mijn favoriete boeken van hem.
Mike Gayle - Mr. Commitment
'Ons', zei ze kalm. 'Laten we het eens over ons hebben'.
Na 28 jaar zijn verantwoordelijkheid ontlopen te hebben, komt Duffy erachter dat hij zijn puberteit niet eindeloos kan oprekken. Zijn slechtbetaalde uitzendwerk dreigt minder tijdelijk te worden dan hij dacht. Zijn terugwijkende haargrens deprimeert hem. En alsof dat nog niet genoeg is, wil zijn vriendinnetje Mel ook nog eens trouwen...
Winkelen bij Ikea, etentjes bij getrouwde stellen en gesprekken over kinderen jagen Duffy de stuipen op het lijf. Hij heeft niet veel materiële zaken om te delen - afgezien van de afstandsbediening van zijn tv, het bier in de koelkast en zijn cd-verzameling - maar kan hij wel met de hand op zijn hart zijn jawoord geven? Hij weet dat Mel de ware voor hem is, dus waarom wil hij toch liever 'tot de dood ons scheidt' vervangen door 'elke vier jaar verlengen'?
Maar de keuze is: alles of niets. Nu of nooit. Met Mel, of zonder Mel.
Heeft Duffy het in zich om, na een leven als 'Mr. Onverantwoordelijk', verder te gaan als 'Mr. Commitment'?
(beschrijving van bol.com)
Laagdrempelig, makkelijk weg te lezen humoristische boeken. Aanraders voor lazy sundays
Hieronder even een beschrijving van een van mijn favoriete boeken van hem.
Mike Gayle - Mr. Commitment
'Ons', zei ze kalm. 'Laten we het eens over ons hebben'.
Na 28 jaar zijn verantwoordelijkheid ontlopen te hebben, komt Duffy erachter dat hij zijn puberteit niet eindeloos kan oprekken. Zijn slechtbetaalde uitzendwerk dreigt minder tijdelijk te worden dan hij dacht. Zijn terugwijkende haargrens deprimeert hem. En alsof dat nog niet genoeg is, wil zijn vriendinnetje Mel ook nog eens trouwen...
Winkelen bij Ikea, etentjes bij getrouwde stellen en gesprekken over kinderen jagen Duffy de stuipen op het lijf. Hij heeft niet veel materiële zaken om te delen - afgezien van de afstandsbediening van zijn tv, het bier in de koelkast en zijn cd-verzameling - maar kan hij wel met de hand op zijn hart zijn jawoord geven? Hij weet dat Mel de ware voor hem is, dus waarom wil hij toch liever 'tot de dood ons scheidt' vervangen door 'elke vier jaar verlengen'?
Maar de keuze is: alles of niets. Nu of nooit. Met Mel, of zonder Mel.
Heeft Duffy het in zich om, na een leven als 'Mr. Onverantwoordelijk', verder te gaan als 'Mr. Commitment'?
(beschrijving van bol.com)
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Als je thrillers leuk vind --> Tess Gerritsen
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik vind haar boeken erg leuk...Gigi_ schreef:
de boeken van emmily bar zijn ook heel leuk
Lindsey Kelk met Ik hou van New York / Ik hou van parijs / ik hou van Hollywood is ook een aanrader
Jo Rees met Platina is super leuk om te lezen
Karyn Bosnak - nummer 20 maar vooral de dollarprinses aanraders!!!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Elizabeth zit in 4b van het Mercatuscollege in Rotterdam. Ze wordt door een paar klasgenoten op een gruwelijke maar vrijwel onzichtbare manier gepest.
Haar ouders zijn sinds een paar jaar gescheiden en haar moeder heeft zich op haar werk gestort om het verdriet te verdringen. Elizabeth raakt steeds meer geïsoleerd.
Het enige positieve van haar klas is de aanwezigheid van Alec. Alec is een rustige, knappe jongen, die ouder en wijzer is dan de andere jongens. Hij heeft verkering met Riley, een uitzonderlijk mooi, blond en ook nog lief meisje.
Elizabeth stelt zich voor hoe het leven eruit zou zien als ze Riley was. En dan neemt ze een fatale beslissing...
Niet zo'n dik boek en leest makkelijk weg, maar het moet wel je genre zijn.
Als Lisa in haar achtertuin de was ophangt staat er ineens een ontsnapte tbs'er voor haar neus. Vluchten is geen optie omdat ze het leven van haar zesjarige dochter Anouk niet in gevaar wil brengen. Er volgt een angstaanjagende en zenuwslopende week waarin moeder en dochter gegijzeld worden in hun eigen huis. Lisa zint op een ontsnappingspoging maar heeft weinig bewegingsvrijheid. Het enige waar ze op kan rekenen is haar inlevingsvermogen, fantasie en mensenkennis. Maar is dat genoeg om het er levend vanaf te brengen?
Senta is journalist en is met haar auto verdwaald in de mist. Als ze besluit aan te bellen bij een dijkhuisje, wordt er niet opengedaan. Ze loopt om het huis heen en ziet tot haar schrik dat daarbinnen een vrouw met een mes wordt bedreigd. Ze vlucht, maar terwijl ze op zoek gaat naar hulp overkomt haar iets vreselijks...
Heel snel uitgelezen, je zit snel in het verhaal.
Gast- Gast
De boeken van Lauren Weisberger (van The devil wears prada) vind ik ook erg leuk om te lezen En inderdaad alle boeken van Sophie Kinselle vs Madeleine Wickham (dezelfde schrijfster) zijn geweldig
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind de jongen in de gestreepte pyama van John Boyne erg mooi en Ps. Ik hou van je van Cecelia Ahern vind ik ook wel echt een aanrader.
Ilona- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 08-12-10
Zondaarskind van Marion Pauw
Deja Vu van Esther Verhoef
Deja Vu van Esther Verhoef
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
De boeken van Cecelia Ahern, een absolute aanrader!!
Verder inderdaad Tess Gerritsen en Karin Slaughter als je van thrillers houdt. Karen Rose is ook een aanrader in dit genre!
Verder inderdaad Tess Gerritsen en Karin Slaughter als je van thrillers houdt. Karen Rose is ook een aanrader in dit genre!
_raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 33
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ga eerst voor een boek van Madeleine Wickham! De cocktailclub(nieuwe)
Wilde eigenlijk een boek van Mike Gayle maar die kan ik nergens krijgen.
Hopelijk de cocktailclub wel want hij schijnt zo nieuw te zijn dat ze m gister nog niet hadden..
Hopelijk de cocktailclub wel want hij schijnt zo nieuw te zijn dat ze m gister nog niet hadden..
Gigi_- Fluisteraar
Gigi_ schreef:Ik ga eerst voor een boek van Madeleine Wickham! De cocktailclub(nieuwe)
Bij de bieb, en anders ook wel op bol.com (heel goedkoop) dan staat er wel per boek welke de meeste mensen leuk vinden.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Yes! ik heb de cocktailclub kunnen kopen, laatste was het! Ben benieuwd.. vanavond beginnen
@ Caresses: ik ben geen lid van de bieb.. misschien toch maar eens over nadenken!
@ Caresses: ik ben geen lid van de bieb.. misschien toch maar eens over nadenken!
Gigi_- Fluisteraar
Een echte aanrader is ''Moffenmeisje' van Pam Jenoff
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Auxo schreef:Ik vind de boeken van Karin Slaughter erg mooi om te lezen. Misschien is mooi niet het goede woord, weet even geen ander woord haha. Het moet je wel liggen, zijn thrillers. Maar als je van dit genre houdt vind ik het echt een aanrader, ik lees die boeken altijd binnen een paar dagen uit. Leest lekker weg.
+1, ik wilde dat net noemen. Micheal Robotham is ook leuk om te lezen en boeken zoals PS I love you!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Aanraders
» High tea Breda aanraders?
» Weekendje weg met moeder en zusje, aanraders?
» (Hotel)aanraders Aruba, Curacao en/of DR
» Aanraders city trip Oost-Europa
» High tea Breda aanraders?
» Weekendje weg met moeder en zusje, aanraders?
» (Hotel)aanraders Aruba, Curacao en/of DR
» Aanraders city trip Oost-Europa
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: