Beados kralen, wie kent dit?
+3
Annie24
Meeko
Theeleut
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Beados kralen, wie kent dit?
Ik zag net dit speelsetje voor kinderen, soort strijkkralen maar dan met water ipv strijken om ze vast te krijgen.
Het lijkt me erg leuk voor mijn oudste, maar ik betwijfel of het wel echt vast gaat zitten? Lees zoveel reviews op internet, en was wel benieuwd of iemand hier het zelf in huis heeft:
https://www.youtube.com/watch?v=vDFyMeqjKJM
Het lijkt me erg leuk voor mijn oudste, maar ik betwijfel of het wel echt vast gaat zitten? Lees zoveel reviews op internet, en was wel benieuwd of iemand hier het zelf in huis heeft:
https://www.youtube.com/watch?v=vDFyMeqjKJM
Gast- Gast
Re: Beados kralen, wie kent dit?
Mijn dochter heeft het onlangs voor haar verjaardag gekregen en het werkt echt. Wel liggen die kraaltjes overal in huis verspreid
Het is wel handig dat ze het zelf kunnen 'vast maken' ipv striijkkralen strijken, want ik zeg het te strijken binnekort, maar uit eindelijk gebeurt dat dan niet...
Nu hebben ze meteen resultaat. Wel zorgen dat alle kraaltjes nat gesprayd zijn, anders hechten ze niet aan elkaar.
Het is wel handig dat ze het zelf kunnen 'vast maken' ipv striijkkralen strijken, want ik zeg het te strijken binnekort, maar uit eindelijk gebeurt dat dan niet...
Nu hebben ze meteen resultaat. Wel zorgen dat alle kraaltjes nat gesprayd zijn, anders hechten ze niet aan elkaar.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Dat ziet er wel super leuk en handig uit zeg! Maar ook geen idee of dat werkt.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ziet er leuk uit!
*wel opletten dat ze die kraaltjes niet in d'r neusje stopt; heb ik vroeger met strijkkraaltjes wel gedaan *
*wel opletten dat ze die kraaltjes niet in d'r neusje stopt; heb ik vroeger met strijkkraaltjes wel gedaan *
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Theeleut schreef:Mijn dochter heeft het onlangs voor haar verjaardag gekregen en het werkt echt. Wel liggen die kraaltjes overal in huis verspreid
Heb jij dan de starter-pack of de activity-pack? De activity zit een bewaardoos bij dus wel handig. En ik zie dat ze bij bol.com voor de activity evenveel vragen als intertoys voor het starterspakket. Scheelt nogal wat. Sowieso betaal je bij bol.com voor het starterspakket bijna de helft!
Gast- Gast
Dat ziet er cool uit!! Daar wil zelfs IK nog mee spelen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zo ziet het er idd erg leuk uit, maar ik heb nog een vraag, moet je dan eerst de kleuren die je wilt gebruiken iedere keer in die pen stoppen? Want dat zie ik hier nog niet gebeuren, haha! Dan stopt ze er alles in, en doet ze maar wat denk ik. Beetje zonde dan. Ze is nu bijna 4, dus misschien nog wat te jong?
Gast- Gast
Ziet er erg leuk uit.
Wat ik kan zien in de filmpjes moet je inderdaad steeds eerst de kleuren in de pen doen voordat je er iets mee kunt maken.
(er is ook een hele studio van zag ik en dan zitten er bakjes met kleuren op en kun je die via een slangetje in de pen laten komen volgens mij.)
Wat ik kan zien in de filmpjes moet je inderdaad steeds eerst de kleuren in de pen doen voordat je er iets mee kunt maken.
(er is ook een hele studio van zag ik en dan zitten er bakjes met kleuren op en kun je die via een slangetje in de pen laten komen volgens mij.)
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wij hebben een starterspakket, zonder doos. Ik heb nu alles door elkaar in een bakje gedaan, dus een bewaardoos is wel zo handig!_MamaRosa_ schreef:Zo ziet het er idd erg leuk uit, maar ik heb nog een vraag, moet je dan eerst de kleuren die je wilt gebruiken iedere keer in die pen stoppen? Want dat zie ik hier nog niet gebeuren, haha! Dan stopt ze er alles in, en doet ze maar wat denk ik. Beetje zonde dan. Ze is nu bijna 4, dus misschien nog wat te jong?
De pen heeft 3 buisjes waar je in elk buisje een kleurtje kan doen, dus ze moet steeds zelf aanvullen. Als je dus een 4e kleur nodig hebt zul je een buisje moeten legen of het gewoon met de hand moeten doen. Ik moet zeggen dat wij het gewoon met de hand doen hoor, want zelfs mijn docter vind het een gedoe met die balletjes in de buisjes doen en zij is net 6. Ook komen de balletje iets later uit de pen dan verwacht met het resultaat dat het balletje niet in het malletje terecht komt, dus dan ga je alsnog met je handen het balletje neerleggen.
Dus mijn conclusie is dat het pennetje niet zo handig is als het lijkt, met de hand is veel sneller, maar het resultaat en de bezigheid zelf is harstikke leuk!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Het ziet er erg leuk uit maar misschien nog wat moeilijk idd.
Je hebt ook andere materialen die je met water aan elkaar vast kan maken. Ik heb in de klas van die gekleurde een soort van piepschuimachtige dingen die je met water aan elkaar kan plakken. De kinderen vinden dat geweldig. Ze hebben dat oa bij de Kruidvat.
Je hebt ook andere materialen die je met water aan elkaar vast kan maken. Ik heb in de klas van die gekleurde een soort van piepschuimachtige dingen die je met water aan elkaar kan plakken. De kinderen vinden dat geweldig. Ze hebben dat oa bij de Kruidvat.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Het ziet er erg leuk uit maar misschien nog wat moeilijk idd.
playmais.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Kralen kopen.
» Waar koop ik Shamballa kralen?
» Wie kent dit boek?
» Wie kent dit? Polyneuropathie?
» Wie kent Sophie de giraf ?
» Waar koop ik Shamballa kralen?