Fertiliteitspoli
+3
Annie24
Novalee
Muppetje
7 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Fertiliteitspoli
Clapperdie schreef:Ik heb altijd een tuniekje of jurkje aan als ik een echo krijg. Dan sta je niet meteen in de blote kont als je je om moet kleden. Voel ik me beter bij.
Succes he morgen!
Jurkje mag je dan gewoon aanhouden?
Dankje komt vast goed.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik trok ook altijd een langer shirt of tuniekje aan. Maar geloof me....als je straks echt de mmm inmoet en regelmatig een inwendige echo krijgt wordt het gewoon 'normaal'. Ik heb daar wel eens gelegen met de gyn, zijn assistente en 3 leerlingen die tussen mijn benen keken. Ach, die leerlingen moeten het tenslotte ook leren en ik lag daar toch al.
Met mijn bevalling hetzelfde: ik had zo'n groot slaapshirt gekocht, maar uiteindelijk ben ik in mijn nakie bevallen. Die mensen zien dat dagelijks, dus voor hun is niets gek.
Met mijn bevalling hetzelfde: ik had zo'n groot slaapshirt gekocht, maar uiteindelijk ben ik in mijn nakie bevallen. Die mensen zien dat dagelijks, dus voor hun is niets gek.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Muppetje schreef:Clapperdie schreef:Ik heb altijd een tuniekje of jurkje aan als ik een echo krijg. Dan sta je niet meteen in de blote kont als je je om moet kleden. Voel ik me beter bij.
Succes he morgen!
Jurkje mag je dan gewoon aanhouden?
Dankje komt vast goed.
Doe ik wel altijd en als ik dan ga zitten/liggen op de stoel trek in um omhoog zodat ik met mn blote billen de stoel raak.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
In het begin lette ik er ook echt op, nu niet meer. Wat ik ook aan trek, het moet tot ongeveer borsthoogte omhoog, omdat hij altijd eerst inwendige echo doet en daarna nog even via mijn buik de baby's checkt.
En het went op een bepaalde manier hoor, om er zo bij te liggen in zo'n stoel.
En het went op een bepaalde manier hoor, om er zo bij te liggen in zo'n stoel.
Gast- Gast
Het went vrij snel vind ik. Het is voor mij nu echt de normaalste zaak van de wereld. Daar moet je echt gewoon even doorheen.
Gast- Gast
Oh, dat zal ook best. Ik zie t allemaal wel...
Muppetje- Ratel
Punten : 7820
Toen ik voor het eerst ging had ik ook ergens de tip gelezen van een rok zodat je je niet zo bloot voelt. Alleen was het toen eind november en had ik er een maillot onder aan. Dat was een heel gehannes om uit en weer aan te krijgen. Keren daarna heb ik dus mooi een broek aan gedaan. Bloot voel je je in het begin toch wel, en later ben je er aan gewend.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vaak een rokje aan, maar die moet echt uit omdat je anders een prop onder je billen hebt.Novalee schreef:Toen ik voor het eerst ging had ik ook ergens de tip gelezen van een rok zodat je je niet zo bloot voelt. Alleen was het toen eind november en had ik er een maillot onder aan. Dat was een heel gehannes om uit en weer aan te krijgen. Keren daarna heb ik dus mooi een broek aan gedaan. Bloot voel je je in het begin toch wel, en later ben je er aan gewend.
Gast- Gast
Hoe is het gegaan?
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
vlinder19 schreef:Hoe is het gegaan?
Staat in t 2011 topic! Even gee puf meer om t over te typen
Muppetje- Ratel