Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke camping gezocht

2 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke camping gezocht Empty Leuke camping gezocht

Bericht  Whiteflower ma 3 dec 2012 - 11:07

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn alvast een beetje aan het rondkijken voor zomervakantie 2013. Nu zijn we afgelopen dit jaar in Zeeland op vakantie geweest, was erg leuk! Maar nu willen we wat anders. Ben nu ook druk op zoek naar campings in Nederland en erbuiten. Maar ik weet niet zo goed hoe ik campings kan vinden die leuk zijn voor de leeftijden tussen de 22 en 25. Hebben jullie leuke campings waarvan jullie denken dat is leuk?
Ik hoor het graag!

Ook vinden we stadjes bezichtigen en oude dingen bekijken leuk!
Zijn er mensen die ons willen helpen met een leuke vakantie vinden?
We willen een week weg, en budget is ongeveer €600. Weet niet of er wat leuks in die categorie te vinden valt?

Alvast bedankt voor het helpen zoeken!

Groetjes Jasmijn
Whiteflower
Whiteflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 155
Registratiedatum : 18-12-10
Woonplaats : Enschede

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping gezocht Empty Re: Leuke camping gezocht

Bericht  Roodkapje do 6 dec 2012 - 14:09

Whiteflower schreef:Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn alvast een beetje aan het rondkijken voor zomervakantie 2013. Nu zijn we afgelopen dit jaar in Zeeland op vakantie geweest, was erg leuk! Maar nu willen we wat anders. Ben nu ook druk op zoek naar campings in Nederland en erbuiten. Maar ik weet niet zo goed hoe ik campings kan vinden die leuk zijn voor de leeftijden tussen de 22 en 25. Hebben jullie leuke campings waarvan jullie denken dat is leuk?
Ik hoor het graag!

Ook vinden we stadjes bezichtigen en oude dingen bekijken leuk!
Zijn er mensen die ons willen helpen met een leuke vakantie vinden?
We willen een week weg, en budget is ongeveer €600. Weet niet of er wat leuks in die categorie te vinden valt?

Alvast bedankt voor het helpen zoeken!

Groetjes Jasmijn



Ik weet niet hoever je wilt reizen voor een week weg, maar camping Le Pommier is erg leuk in Frankrijk! Groot waterpark en leuke/ mooie omgeving. Verder vind ik Union Lido een geweldige camping, met de boot naar Venetie enzo, maar goed, voor een week wel ver rijden wellicht? 10 dagen zou wel weer kunnen. Je bent er in een dagje.

Je kan op rent a tent kijken bijv. Kennis van mij heeft vorige week geboekt bij Gardameer ( zelf is ze 22) en betaald 570 euro in huurtent voor 2 weken. Je kan naar Verona ( Romeo en Julliet), Padova ( fotogeniek stadje!), Brescia, Milaan, Venetie.... en vergeet Malsecine niet!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum