Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij dit doen?

+15
Susan
Mizz_S
Sterre
ThinkPink
Jezzie
Merai
BJA
Tania
Melis_je
Dennenappel
Muppetje
Sugarfall
Janelie
Arwyn
_Femme
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij dit doen? Empty Zou jij dit doen?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:12

Mijn man werkt sinds een tijdje bij een bedrijf, zijn eerste echte baan na zijn afstuderen zeg maar, heeft het erg naar zijn zin. Nu is hij door 4 collega's gevraagd mee te pokeren laughcry . Nouja leuk voor m dat hij contacten legt, is hij soms bestwel terughoudend in. Dit zijn allemaal getrouwde kerels. Maar nu komt het...ze gaan omstebeurt bij een van hen 1 avondje pokeren (elke 2 maanden ofzo) en de vrouwen moeten dus weg!!!!!! Hallo dat vertik ik dus...kerels kunnen zooooooooooooo overdreven doen met domme mannen-avondjes en ik laat me dus echt niet wegjagen uit mijn eigen huis. Kan me ook niet voorstellen dat die andere vrouwen dat wel doen. Zou jij dit doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij dit doen? Empty Re: Zou jij dit doen?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:14

Ja hoor, als ik mijn vriend daar gelukkig mee maak laat ik ze lekker een avondje alleen, vermaak mezelf wel smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:15

Ze zijn met zijn vijven en gaan elke twee maanden bij één van hen thuis pokeren? Dat betekent dus dat je eens in de 10 maanden een keertje een avondje iets anders moet plannen? Ik geloof dat ik daar nou niet zo'n probleem van zou maken, gewoon bij een vriendin langs ofzo, of samen met een vriendin naar de film en dan nog ergens wat drinken Wink

Gast
Gast

Bericht  _Femme do 12 mei 2011 - 6:16

Maak je er een terugkerend vrouwenavondje van Wink
Ik ben niet de beroerdste om m'n vriend met z'n vrienden iets te laten doen zonder mij, wil ik best ook iets voor regelen dat ik naar een vriendin ga o.i.d. maar als het iedere maand is vind het wel een beetje vreemd eigenlijk. Er is toch een verschil in aanwezig zijn en aanwezig zijn.. Of je nou tv zit te kijken/boek zit te lezen/zit te computeren of wat dan ook vind ik wat anders dan dat je er bij gaat zitten.
Wat zegt je man erover?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Arwyn do 12 mei 2011 - 6:16

Als mijn vriend hier afspreekt met vrienden, vinden ze het meestal prima als ik er bij ben (ik zit dan gewoon tv te kijken) en als ik daar geen zin in heb, of het echt een 'mannenavond' is zeg maar, ga ik vast lekker in bed liggen met een kopje thee, laptop, boek, dan red ik me prima hoor!
Dat je perse weg moet vind ik echt raar, je mag toch wel in je eigen huis blijven? Ik zou dan dus wel ergens anders gaan zitten, maar wel gewoon thuis blijven als ik dat wil.
Nou scheelt het wel, dat mijn vriends beste vrienden allebei vrijgezel zijn en ze dus daar dan wel heen gaan, haha. Heb het probleem dus eigenlijk nog nooit gehad dat ik ergens niet bij mocht zijn Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Janelie do 12 mei 2011 - 6:17

Ik zou ook weggaan. Het is toch anders als je partner er ook bij is. Ga lekker wat met een vriendin doen ofzo, als je het van te voren weet kan je toch gewoon wat afspreken. Zitten ze er nog als je thuiskomt dan hebben ze wel mooi pech.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sugarfall do 12 mei 2011 - 6:17

Ja, dat zou ik wel doen. Ik zou het ook niet zien als weggejaagd worden, dan ga ik gewoon iets anders doen. Ik zou er denk ik niet eens over nadenken, maar gewoon gaan.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:19

Ok...ik ben dus blijkbaar écht lastig. Ik vind zoiets zo irritant...van die mannenavonden waar spastisch wordt gedaan over vrouwen terwijl ze allemaal hetero en getrouwd zijn.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 12 mei 2011 - 6:19

Jahoor, ddat zou ik wel doen. Ik zou t niet voelen als wegsturen

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:20

mozzarella schreef:Ok...ik ben dus blijkbaar écht lastig. Ik vind zoiets zo irritant...van die mannenavonden waar spastisch wordt gedaan over vrouwen terwijl ze allemaal hetero en getrouwd zijn.

hmm... ik zou het ook niet erg leuk vinden als mijn vriend thuis was als ik een avondje met vriendinnen heb. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:21

FoolishSam schreef:
mozzarella schreef:Ok...ik ben dus blijkbaar écht lastig. Ik vind zoiets zo irritant...van die mannenavonden waar spastisch wordt gedaan over vrouwen terwijl ze allemaal hetero en getrouwd zijn.

hmm... ik zou het ook niet erg leuk vinden als mijn vriend thuis was als ik een avondje met vriendinnen heb. smile

Ik zou echt nooit zeggen 'ga maar weg'...kan toch boven gaan zitten ofzo? En af en toe binnenlopen vind ik ook helemaal niet erg. Zolang ie maar niet op de bank gaat meekletsen.

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel do 12 mei 2011 - 6:21

Als het een keer per zoveel maanden is geen probleem. Als het elke maand is, zou ik het wat anders vinden.
Je kan immers toch ook in een andere ruimte zitten.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:22

Ja hoor,ik zou dat niet erg vinden.
En idd 1 x per zoveel maanden al helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Janelie do 12 mei 2011 - 6:23

mozzarella schreef:
FoolishSam schreef:

Ik zou echt nooit zeggen 'ga maar weg'...kan toch boven gaan zitten ofzo? En af en toe binnenlopen vind ik ook helemaal niet erg. Zolang ie maar niet op de bank gaat meekletsen.

Weg moeten klinkt zo cru, maar zelf zou ik het ook fijner vinden als hij er niet is. Voelt gewoon wat vrijer..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:23

mozzarella schreef:Zolang ie maar niet op de bank gaat meekletsen.
Da's eigenlijk gewoon de subtiele vrouwenversie van wat je man en zijn collega's nu doen Wink

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 12 mei 2011 - 6:24

Ik zou uit mezelf vertrekken, want ik hoef niet tussen de schetende en schreeuwende mannen te zitten, maar ik vind het kinderachtig als het een regeltje is: "Moeke is niet thuis dus we gaan de koektrommel leegstelen".
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Tania do 12 mei 2011 - 6:29

Ik zou het ook erg vervelend vinden eigenlijk. Als ik echt geen zin zou hebben om weg te gaan zou ik gewoon lekker in bed gaan liggen met een boek of de laptop ofzo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:29

mozzarella schreef:
FoolishSam schreef:

Weg `moeten´ slaat natuurlijk nergens op smile Het is ook jou huis, dus bepaal je zelf wanneer je er wel of niet bent. Maar ik snap best dat je vriend/man het fijn vind om een avondje alleen met de mannen te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:30

Als het inderdaad zo weinig is als 1 keer in de 10 maanden zou ik ook wel weg gaan.

Gast
Gast

Bericht  BJA do 12 mei 2011 - 6:34

Ze zijn met z'n vieren in totaal?
Dat betekent dat jij 1 keer in de 8 maanden het huis uit moet. Wink
Ik zou het ook doen, ga ik lekker op stap met vriendinnen.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Merai do 12 mei 2011 - 6:37

Ik geloof niet dat ik me daar vervelend bij zou voelen, ik ben zo vaak een avond weg. Geen enkel probleem om het dan zo te plannen dat ik die avond ook weg ben.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:39

Wat zijn jullie allemaal lieve en leuke vrouwen/vriendinnen...en wat een zeikwijf voel ik me nu Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:39

Geef je man wat ruimte hier in en ga gewoon lekker een avondje weg als ze gaan pokeren. Wat maakt het nou uit, eens in de zoveel tijd...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:45

Hier komen regelmatig vriendinnen langs en mijn vriend zit dan gewoon boven, ik vraag hem nooit te vertrekken.
Als hij boven zit hebben we toch ook geen last van hem?

Als de zwager van mijn vriend hierheen komt om te gamen ga ik boven zitten of ik ga zelf weg. Er wordt nooit gevraagd of ik weg wil gaan, maar als dat wel het geval was zou ik het doen (mits het niet heel vaak voorkomt natuurlijk).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 6:50

Als het maar eens in de 10 maanden is, zou ik er niet zo'n probleem mee hebben en met een vriend of vriendin afspreken, maar als ik zelf niks geregeld krijg, blijf ik thuis. Dan ga ik wel boven zitten ofzo, ik vermaak me wel.
Ik kan me voorstellen dat je het uit principe stom vindt, maar het is maar eens per jaar ongeveer.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: