Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

+8
Japie
Suus
Catootje
Bliss
Lejow
Ilona
Caroow
Blond
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 12:08

Een hele tijd terug ben ik met de auto door hekken heen gereden. Van die hekken die je vooral op bouwterreinen ziet.
Ik had verkeerde schoenen aan, zou op de rem trappen, alleen trapte op het gaspedaal. 6 van die grote hekken met beton poten heb ik omgereden. Het hek, waar ik tegen aan had gezeten, was helemaal omgebogen en de auto had wat deukjes en hier en daar een lak schade. Ik gelukkig niets. Ik schaamde me dood.
Later kon ik er eigenlijk wel om lachen, maar op dat moment zelf kon ik wel janken. Het leek wel een film..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 18:50

Ik had net een mailtje gelezen van mijn vriend met de titel 'kusje'. Ik wilde vervolgens een docente van me mailen maar mijn internet deed opeens superlangzaam. Dus nam ik het browservenster van het mailtje dat nog openstond ('kusje') , wiste alles eruit , typte het mailtje aan de docente (over een schools iets), vulde haar adres in en verstuurde het. Alleen de titel was ik vergeten te veranderen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Hoela_Hoep zo 12 dec 2010 - 21:51

Toen ik nog werkte als postbode heb ik ook wel eens iets doms meegemaakt. Ik liep mijn wijk en was druk bezig met het stapeltje post in m'n handen en keek dus niet vooruit. Opeens een harde knal! En ja, ik was tegen een lantaarnpaal opgelopen! (2 meter brede stoep met één dun stom lantaarnpaaltje en daar loop ik precies tegenaan). Maar het deed zo'n pijn! Ik keek gauw om me heen om te zien of niemand mijn domme actie had gezien Laughing
Hoela_Hoep
Hoela_Hoep
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 11
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 21:55

Darcy schreef:Ohh ja ik ben erg goed in smsen naar de verkeerde persoon. Ik vond toen ik 16 was een jongen leuk en hij mij volgens mij ook wel. We spraken een keertje af maar hingen nog zo tussen doen we wat of doen we niks :P Enfin, zijn ex (ik kende haar ook) hoorde daarvan en zij wilde hem dus terug. Toen heeft ze hem de liefde verklaard :S (een uur voor onze tweede date) en toen bleek dat hij haar toen OOK terugwilde. Naja :S Lekker dan. Maar goed, ik was behoorlijk pissig en stuurde toen een smsje naar een vriendin van *@&#*&*#!&* die hoer van een L. heeft W. gewoon ingepikt! En nog wat scheldwoorden. Eh tja, die heb ik dus per ongeluk naar hem gestuurd. Vond ie niet zo leuk dat ik zijn vriendin een hoer noemde Very Happy


hahaha woops!! Very Happy

Ik heb iets soortgelijks gehad. Ik was een jaar of 16/17 en scharrelde al een hele tijd met iemand waar ik superverliefd op was. Maar hij wilde geen relatie. Dus ik deed ook maar gewoon alsof het me allemaal niks deed en dat ik écht niet verliefd op hem was, hem ook alleen maar voor de sex had. Enfin, ik was aan het werk en toen kwam hij voorbij fietsen. Dus ik naar een vriendin smsen (dacht ik) dat hij langs was komen fietsen en dat ik zo verliefd was en aaaah ! Alleen toen stuurde ik dat naar hem.... Dikke vette oeps, weg masker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 21:56

_Donnaa schreef:Uhm. Na een vervelend msn gesprek met m`n ex (waar ik nog wel eens seks mee had) typte ik op m`n telefoon een hele lange mail dat ik blij was dat hij gelukkig was met z`n nieuwe vriendin en dat ik niet jaloers was en dat onze seks toch verder niets betekende, blablabla..
Stuurde ik het naar AL m`n e-mail contacten uit de groep 'vrienden'.. Thank god niet naar m`n familie..
Anyway, in die groep zaten dus zo`n 90 mensen waarvan zo`n 80 geen idee hadden dat wij nog wel eens seks hadden.. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb me doodgeschaamd..
Nu nog, als ik er aan denk..

Oooooh NEEEE! Wat voor reacties kreeg je??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 21:57

Hahahah Liva :P So much for playing hard to get Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:38

Echt leuk om te lezen, grote smile op mijn gezicht smile

Ik smste altijd om de fiets, zeker als ik alleen was. De weg naar school was een heel lange, saaie, rechte weg. (provinciale weg met fietspad ernaast). Dus ik lette ook nooit zo op. Tot ik keihard ergens tegenaan fietste en omviel. Bleek het fietspad afgezet te zijn, dus zo'n rood/wit hek met omleiding stond midden op het fietspad.
Snel mijn fiets gepakt, rondkijken of niemand je heeft gezien en doorfietsen. Hoor ik een klein stukje later achter me twee jongens. "Hee, net lag er een tas en zij heeft geen tas, zou ze hem verloren zijn?". Dus ik met rode wangen weer terugfietsen, uit mijn haast had ik niet gezien dat mijn tas van mijn fiets was gevallen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:55

Haha, leuk dit topic.

Ik had een poosje terug colleges van een docent die ontzettend langdradig was en op een (voor mij) hele irritantie manier zijn zinnen uitsprak. Het vak was heel erg leuk, maar de manier waarop hij het gaf, kwam het gewoon niet aan. Iedereen liep over hem te zeuren en hij werd ook regelmatig na gedaan.

Tijdens 1 van de colleges hadden we even pauze tussendoor, en ik liep met een klasgenootje naar de kantine die er ook zo over dacht en wij gingen die docent na doen. Totdat we er achter kwamen dat hij ook de trap af kwam. Hij moet ons wel gehoord hebben. We zijn echt de trap afgesprint in de hoop dat hij ons niet had gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:04

Hahaha Yvaine, kan je dan echt door de grond zakken? Daar geef ik echt niets om..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:10

Ik wou dat ik dat op dat moment ook niet had Donnaa haha. Maar wij schaamden ons allebei nogal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Blond ma 13 dec 2010 - 4:54

Als ik dat zo lees ben ik blij dat ik nog nooit een smsje heb verstuurd naar de verkeerde persoon. Maar _Donnaa, jouw actie is echt wel geniaal!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic! - Pagina 2 Empty Re: Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum