Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan

4 plaatsers

Ga naar beneden

speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan Empty speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan

Bericht  Floor di 15 mei 2012 - 2:39

Hoe maken jullie speelgoed schoon wat niet in de wasmachine kan?

Onze zoon heeft bijvoorbeeld een speelgoed mobiel van V-tech, die werkt op batterijen. Hij vind hem geweldig en drukt de hele dag op die knopjes maar nu heeft hij er net overheen gespuugd. Hoe maak je dit nu het beste schoon?
tot nu toe had hij alleen maar speelgoed wat ook in de wasmachine kon (ivm het vele spugen van hem).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan Empty Re: speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan

Bericht  kwak di 15 mei 2012 - 2:40

ik maak ze met van die vochtige schoonmaakdoekjes schoon van Dettol bijvoorbeeld
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan Empty Re: speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan

Bericht  duckie di 15 mei 2012 - 2:41

ik maak speelgoed wat niet in de vaatwasser/wasmachine kan schoon in een sopje met dettol en dan naspoelen met schoonwater of met dettol spray (die is volgens mij wat fijner met in de mond stoppen ed?)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan Empty Re: speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 2:59

op de kinderdagverblijven waar ik stage heb gelopen maakten we sopjes aan met dettol en daar deden we het speelgoed mee af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan Empty Re: speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan

Bericht  Floor di 15 mei 2012 - 6:03

Bedankt, dan ga ik morgen naar de winkel kijken voor dettol (dat heb ik uiteraard niet in huis)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan Empty Re: speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 6:04

ik maak het gewoon met een doekje met wat gewone sop schoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan Empty Re: speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan

Bericht  Theeleut di 15 mei 2012 - 6:15

Ik maak het ook met een sopje of dettol schoon. Of gewoon even snel een billendoekje er langs.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan Empty Re: speelgoed schoonmaken wat niet in de wasmachine kan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum