Pinkpop
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pinkpop
Wie gaan er het komende weekend ook allemaal naar Pinkpop?
Ik ga het hele weekend en heb er nu wel zin in! Vanavond maar eens een lijstje maken van wat er allemaal mee moet om 3 dagen te kamperen
Hopelijk krijgen we goed weer trouwens. Volgens mij zijn de berichten nog niet zo heel erg goed...
Ik ga het hele weekend en heb er nu wel zin in! Vanavond maar eens een lijstje maken van wat er allemaal mee moet om 3 dagen te kamperen
Hopelijk krijgen we goed weer trouwens. Volgens mij zijn de berichten nog niet zo heel erg goed...
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Re: Pinkpop
Ik ga, maar alleen de zaterdag, dus ik hoef iig niet te kamperen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ga ook het hele weekend. Wordt de eerste keer dat ik het weekend ga, voorheen altijd een dagkaart.
Ben jij er al vaker geweest? We gaan morgen eens kijken wat er allemaal mee moet. Hoop dat ik mijn regenlaarzen thuis kan laten, al zijn ze nog zo leuk . Hoop dat de weersvoorspelling nog een beetje verandert inderdaad!
Ben jij er al vaker geweest? We gaan morgen eens kijken wat er allemaal mee moet. Hoop dat ik mijn regenlaarzen thuis kan laten, al zijn ze nog zo leuk . Hoop dat de weersvoorspelling nog een beetje verandert inderdaad!
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
In mijn kast heb ik ook zo'n leuke roze, gebloemde regenlaarzen staan ja.. Krijg er alleen altijd blaren van! Dus ik hoop dat ik ze niet nodig zal gaan hebben...
En verder hebben wij alvast afgesproken dat we met de groep een extra (grote) tent meenemen. Dan kunnen we daar tenminste met z'n allen droog zitten!
Ik ben al 2 keer eerder een heel weekend naar Pinkpop geweest. Toen was het wel iedere keer heel erg mooi weer. Dus ik ben benieuwt hoe het me gaat bevallen in de regen. (heb net nog eens op weeronline.nl gekeken en daar voorspellen ze echt 3 dagen regen )
En verder hebben wij alvast afgesproken dat we met de groep een extra (grote) tent meenemen. Dan kunnen we daar tenminste met z'n allen droog zitten!
Ik ben al 2 keer eerder een heel weekend naar Pinkpop geweest. Toen was het wel iedere keer heel erg mooi weer. Dus ik ben benieuwt hoe het me gaat bevallen in de regen. (heb net nog eens op weeronline.nl gekeken en daar voorspellen ze echt 3 dagen regen )
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ik ga ook het hele weekend! Ga voor de zesde keer nu en heb ook wel een paar keer slecht weer gehad, gewoon poncho's en regenlaarzen meenemen Maar toen ik gisteren keek naar het weer in Landgraaf komend weekend was het bewolkt maar droog. We zullen het wel zien!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga alleen de zaterdag jammer genoeg. Maar wel met een top line-up, ik heb er super veel zin in!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Suus, dan gaan we van jouw voorspelling uit haha. De mijne voorspelt namelijk niet veel goeds.
Heb er wel zin in, weer of geen weer !
Heb er wel zin in, weer of geen weer !
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: