Pinkpop 2011
+9
PrimaBella
Poisongirl
Frappuccino
Muppie
Suus
Effie_O
Mizz_S
Fred
Carra
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pinkpop 2011
De line-up is bekend.
Zaterdag 11 juni
Coldplay
Elbow
Lifehouse
De Staat
Alter Bridge
Simple Plan
Manic Street Preachers
Selah Sue
Ash
Madi
Zondag 12 juni
Kings of Leon
White Lies
Wolfmother
Tim Knol
Avanged Sevenfold
Justin Nozuka
The Bloody Beetroots Death Crew 77
Graffiti 6
Laura Jansen
Maandag 13 juni
Foo Fighters
Kaiser Chiefs
Volbeat
Go Back To The Zoo
Two Door Cinema Club
Scouting For Girls
Thirty Seconds To Mars
The Script
The Gaslight Anthem
Beat Streaks
Plain White T's
Deadmau5
Band of Horses
All Time Low
Dazzled Kid
---------
Wie gaat?? Ik wil heeel graag de zaterdag en ben druk bezig met mensen overtuigen met me mee te gaan. Nu maar hopen dat dat lukt voor vrijdag. :-)
Zaterdag 11 juni
Coldplay
Elbow
Lifehouse
De Staat
Alter Bridge
Simple Plan
Manic Street Preachers
Selah Sue
Ash
Madi
Zondag 12 juni
Kings of Leon
White Lies
Wolfmother
Tim Knol
Avanged Sevenfold
Justin Nozuka
The Bloody Beetroots Death Crew 77
Graffiti 6
Laura Jansen
Maandag 13 juni
Foo Fighters
Kaiser Chiefs
Volbeat
Go Back To The Zoo
Two Door Cinema Club
Scouting For Girls
Thirty Seconds To Mars
The Script
The Gaslight Anthem
Beat Streaks
Plain White T's
Deadmau5
Band of Horses
All Time Low
Dazzled Kid
---------
Wie gaat?? Ik wil heeel graag de zaterdag en ben druk bezig met mensen overtuigen met me mee te gaan. Nu maar hopen dat dat lukt voor vrijdag. :-)
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Pinkpop 2011
Gezien ik geen kaartje voor Lowlands heb kunnen kopen en de zaterdag me wel aanspreekt wil ik de zaterdag gaan...
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik wil ook graag de zaterdag gaan! Mijn vriend wil mee dus dat komt wel goed. Wanneer begint dan de voorverkoop, en zou het meteen uitverkocht zijn, ook de dagkaarten?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Zaterdag om 10.00 u. Hopelijk krijgen de mensen die bij de grote VVV-kantoren en FRS wachten voorrang op de internetkopers...
Ik ga overigens de zaterdag niet voor Coldplay maar meer voor Elbow, De Staat en de andere acts. Die heb ik nml nog niet eerder gezien. Coldplay zelf is leuk meegenomen, maar heb ik al zo'n 3x gezien en het is live meer een show dan goede muziek zoals het eerst was. Ook te populair geworden. Laatste keer stond ik alleen op Politik (mooiste nummer van Coldplay in mijn ogen) te springen en stond de rest van het publiek stil en alleen maar mee te keer te gaan op de bekende nummers..
Ik ga overigens de zaterdag niet voor Coldplay maar meer voor Elbow, De Staat en de andere acts. Die heb ik nml nog niet eerder gezien. Coldplay zelf is leuk meegenomen, maar heb ik al zo'n 3x gezien en het is live meer een show dan goede muziek zoals het eerst was. Ook te populair geworden. Laatste keer stond ik alleen op Politik (mooiste nummer van Coldplay in mijn ogen) te springen en stond de rest van het publiek stil en alleen maar mee te keer te gaan op de bekende nummers..
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben nog nooit op Pinkpop geweest maar wel een paar keer op Rock Werchter en moet wel zeggen dat ik de line-up van rock werchter altijd beter vind dat die van pinkpop.
Gast- Gast
Ik vind het heel erg tegenvallen, voor mij staan er echt maar 2 leuke namen tussen (Elbow en De Staat, maar beide wel al gezien en De Staat kortgeleden nog). Ik ben dan ook geen Pinkpop fan, maar omdat ik wel erg vroeg vakantie heb dit jaar en Lowlands vrij laat in de zomer is, heb ik overwogen een 'mini vakantie' op Pinkpop te houden. Maar nee, ik blijf thuis.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga wel heen Ga al jaren met dezelfde groep mensen heen, heb er zin in
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wonen jullie in de buurt ofzo, dat je overweegt om 1 dag te gaan? Daarvoor vind ik het veel te ver reizen!
Suus- Lady Post-a-lot
Nee, ik woon niet in de buurt, maar ik heb niet veel zin om het hele weekend te gaan, die tijd heb ik wel gehad, en bovendien komen er voor mij alleen interessante bands op de zaterdag. Wij gaan waarschijnlijk gewoon met de auto (ik schat zo'n 1,5-2 uur rijden) en wie weet boeken we wel een hotelletje daar in de buurt ofzo. Ik ga ook niet voor Coldplay overigens, daar vind ik nou echt helemaal niets aan, zo saai en afgezaagd (sorry als ik er iemand mee beledig..). Maar als ik er toch ben ga ik vast wel ff n kijkje nemen hoor, dat dan wel weer. Ik ga dan vooral voor Ash, Manic Street Preachers en Lifehouse.
Mizz_S- Kletskop
1,5 a 2 uur rijden vind ik nog meevallen, ik ben al gauw het dubbele onderweg
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:1,5 a 2 uur rijden vind ik nog meevallen, ik ben al gauw het dubbele onderweg
Ja, dan is het ook wel een eind ja!
Mizz_S- Kletskop
Vandaag me laten overhalen om ook naar Pinkpop te gaan met 2 (of 3) vriendinnen, en we gaan het hele weekend!
Ik vind vooral Manic Street Preachers, Coldplay, Kings of Leon en Laura Jansen leuk, en mijn vriendinnen zijn helemaal fan van 30 Seconds to Mars
Ik vind vooral Manic Street Preachers, Coldplay, Kings of Leon en Laura Jansen leuk, en mijn vriendinnen zijn helemaal fan van 30 Seconds to Mars
Muppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11
Ik heb m'n kaartje! Ik kan nooit zo goed inschatten of de verkoop snel zal gaan, dus ik zat om 10 uur achter m'n computer klaar!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Ik heb m'n kaartje! Ik kan nooit zo goed inschatten of de verkoop snel zal gaan, dus ik zat om 10 uur achter m'n computer klaar!
Ja hier hetzelfde! Kaarten voor de zaterdag zijn binnen!
Mizz_S- Kletskop
Ik heb ook kaarten
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik ga 3 dagen samen met mijn vriend. Ben eens benieuwd ik vond de line up vorig jaar beter. Maar we laten ons verrassen en we zien wat het ons brengt.
Gast- Gast
Wij hebben ook kaarten.
Ik ga drie dagen samen met mijn man, nog twee stellen, mij broertje en twee vriendinnen van ons allemaal.
Ik ga vooral voor Kings of Leon, Alterbridge, Volbeat, Lifehouse, Foofighters, Dazzled kid en Laura Jansen. Heb er helemaal zin in
Wij gaan ook niet op vakantie dit jaar en dit is onze minivakantie
Ik ga drie dagen samen met mijn man, nog twee stellen, mij broertje en twee vriendinnen van ons allemaal.
Ik ga vooral voor Kings of Leon, Alterbridge, Volbeat, Lifehouse, Foofighters, Dazzled kid en Laura Jansen. Heb er helemaal zin in
Wij gaan ook niet op vakantie dit jaar en dit is onze minivakantie
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa! Hebben vandaag ook de kaartjes gekregen en heb er al mega veel zin in!!
Gast- Gast
Ik ga ook naar pinkpop! Als vrijwilliger wel te verstaan..
Maar omdat de mensen van de planning familie van mijn vriend zijn hoeven wij alleen een beetje mee te helpen met op- en afbouwen en verder kunnen we het hele weekend overal op het terrein komen. Ideaal dus, en het scheelt een hoop geld! Ik doe dit al een paar jaar op rij samen met wat vrienden van mij en hem.
Verder moet ik bekennen dat de muziek die je op pinkpop voorbij hoort komen niet de muziek is die ik zo dagelijks luister. Dus ik ga ook niet echt voor een speciale band ofzo. Ik ga gewoon voor de sfeer en alles er om heen!
En ieder jaar leer ik weer een hoop nieuwe bands kennen
Maar omdat de mensen van de planning familie van mijn vriend zijn hoeven wij alleen een beetje mee te helpen met op- en afbouwen en verder kunnen we het hele weekend overal op het terrein komen. Ideaal dus, en het scheelt een hoop geld! Ik doe dit al een paar jaar op rij samen met wat vrienden van mij en hem.
Verder moet ik bekennen dat de muziek die je op pinkpop voorbij hoort komen niet de muziek is die ik zo dagelijks luister. Dus ik ga ook niet echt voor een speciale band ofzo. Ik ga gewoon voor de sfeer en alles er om heen!
En ieder jaar leer ik weer een hoop nieuwe bands kennen
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ook ik ben dit jaar drie dagen van de partij. Ik ga niet alleen voor de muziek, maar ook voor de goede sfeer die er hangt. Het is de eerste keer dat ik drie dagen ga. Ben benieuwd hoe me dit gaat bevallen.
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Hoewel er goede bands tussen staan, laat ik het aan me voorbij gaan. Ik ben dan 4,5 maand zwanger, weet nu niet hoe ik me dan voel, dus dat vind ik zonde van het geld. Mijn vriend gaat waarschijnlijk wel, met mijn schoonbroer. Ik ga wel in de achtertuin zitten, dan hoor ik het ook
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Ik ga maandag naar Pinkpop en ik vroeg me af wat jullie meenemen naar het festival..?
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Queenie81 schreef:Ik ga maandag naar Pinkpop en ik vroeg me af wat jullie meenemen naar het festival..?
Als je maar een dag gaat, zou ik niet te veel meenemen! Dingen als eten en drinken mag je zo wie zo niet mee het terrein opnemen en moet je dus daar kopen.
Ik zou het weerbericht in de gaten en daar je kleding goed op afstemmen. Eventueel een vest/jas meenemen voor s'avonds en een poncho voor eventuele regen. Als de zon echt goed schijnt is zonnebrand ook niet overbodig...
En verder moet je vooral je kaartje niet vergeten en geld! (je kunt daar ook pinnen trouwens)
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ik zou inderdaad genoeg geld meenemen, want de rijen voor de pinautomaten zijn meestal erg lang
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pinkpop
» Pinkpop 2012
» Pinkpop (festival topic)
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Wie is de mol?
» Pinkpop 2012