Pinkpop 2012
+7
blondje1313
Mees
Truttebol
Mizz_S
Bliss
TukTuk
Poisongirl
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pinkpop 2012
Wie gaat er? En een weekend of een dag.
Het hangt er hier vanaf of onze vrienden allemaal een weekend gaan, zo ja, dan gaan wij ook het hele weekend, maar anders gaan we alleen zondag!
Het hangt er hier vanaf of onze vrienden allemaal een weekend gaan, zo ja, dan gaan wij ook het hele weekend, maar anders gaan we alleen zondag!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Pinkpop 2012
Ik wilde graag gaan ivm Linkin Park, heb er helaas alleen echt het geld niet voor
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Ik wilde graag gaan ivm Linkin Park, heb er helaas alleen echt het geld niet voor
Wij gaan ook voornamelijk ivm linkin park
Poisongirl- Kletskop
Wij gaan 3 dagen. Mijn vriend wil Linkin Park ook graag zien. Nu hopen op mooi weer. Heb er in ieder geval zin in!
Gast- Gast
Ik ga voor t eerst dit jaar, heb er zin in! Ga met mn vriend en een paar vrienden van hem. Misschien kunnen we tussendoor nog ff een minimeeting houden? Ik ga niet specifiek voor een band, maar optredens die ik wel graag wil zien zijn Racoon, Bruce Springsteen, Serena Pryne, Anouk, The Wombats, Ben Howard, James Morrison. Genoeg dus!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk niet dat we gaan dit jaar. De namen tot nu toe spreken me totaal niet aan. En we gaan al naar Main Square in Arras, dus PP moet wel met een hele goeie naam komen wil ik nog overtuigd worden... (mijn geldboom is helaas ook niet oneindig...)
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mizz_S schreef:Ik denk niet dat we gaan dit jaar. De namen tot nu toe spreken me totaal niet aan. En we gaan al naar Main Square in Arras, dus PP moet wel met een hele goeie naam komen wil ik nog overtuigd worden... (mijn geldboom is helaas ook niet oneindig...)
De complete line up is gisteren bekend gemaakt, dus er komen geen namen meer bij!
Edit: ik vind het aantal echt grote namen ook wat 'tegenvallen', maar eigenlijk vind ik dat juist ook wel relaxed, want dan hoef je ook niet overal per se bij te zijn en is er genoeg tijd over om lekker over t terrein te struinen en een beetje biertjes te drinken in de zon
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss ik vind te line-up ook wat tegen vallen. Maar de sfeer, vrienden en gezelligheid kan idd een hoop goedmaken.
Gast- Gast
Nee, dit jaar niet. Ik ben wel jaren achtereen naar Pinkpop geweest.
Moet zeggen vind de line-up dit jaar ook niet echt super boeiend, dus denk niet dat ik veel misloop
Moet zeggen vind de line-up dit jaar ook niet echt super boeiend, dus denk niet dat ik veel misloop
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Bliss schreef:Mizz_S schreef:Ik denk niet dat we gaan dit jaar. De namen tot nu toe spreken me totaal niet aan. En we gaan al naar Main Square in Arras, dus PP moet wel met een hele goeie naam komen wil ik nog overtuigd worden... (mijn geldboom is helaas ook niet oneindig...)
De complete line up is gisteren bekend gemaakt, dus er komen geen namen meer bij!
Edit: ik vind het aantal echt grote namen ook wat 'tegenvallen', maar eigenlijk vind ik dat juist ook wel relaxed, want dan hoef je ook niet overal per se bij te zijn en is er genoeg tijd over om lekker over t terrein te struinen en een beetje biertjes te drinken in de zon
Oh, ik dacht dat er nog wel een paar (stuk of 3/4) bij zouden komen. Nou, dan ben ik er wel uit, dan hoef ik niet zo nodig. Ik hoef ook geen grote namen overigens, maar wel iets wat ik zelf echt leuk vind, en er is echt niets bij wat ik de moeite waard vind dit keer.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Oh, ik dacht dat er nog wel een paar (stuk of 3/4) bij zouden komen. Nou, dan ben ik er wel uit, dan hoef ik niet zo nodig. Ik hoef ook geen grote namen overigens, maar wel iets wat ik zelf echt leuk vind, en er is echt niets bij wat ik de moeite waard vind dit keer. [/quote]
Klopt, er worden inderdaad nog 3 of 4 namen in de loop van de tijd bekend gemaakt
Klopt, er worden inderdaad nog 3 of 4 namen in de loop van de tijd bekend gemaakt
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Serieus? Ik dacht echt dat dit het was. Nou ja, ik ga sowieso, dus ik zie het allemaal wel!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ga ook als het goed is, samen met mijn broertje en twee vrienden van mij.
Er komen inderdaad nog wel wat namen bij. Geloof dat er nu 34 van de 38 bekend zijn. Ben benieuwd welke dat gaan zijn. Morgen in ieder geval kaartjes bestellen!
Er komen inderdaad nog wel wat namen bij. Geloof dat er nu 34 van de 38 bekend zijn. Ben benieuwd welke dat gaan zijn. Morgen in ieder geval kaartjes bestellen!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik denk dat wij alleen zondag gaan en dan naar Bospop de zaterdag. Maar vanavond komen we met de vrienden bij elkaar en wordt het definitief. Want wil morgen hoe dan ook kaarten bestellen, of het nu dagkaart of weekendkaart wordt. Stiekem hoop ik dat de groep alsnog besluit t hele weekend te gaan, gewoon omdat het gezellig is met zijn allen zo'n weekend. Maar het gaat mij om de zondag. Al vind ik het jammer dat ik Anouk dan niet zie.
Poisongirl- Kletskop
Jij wel dus ook ondanks de kleine graag het hele weekend? (Of ga je dan tussendoor naar huis?)
Ik sta er ook zo voor, alleen dan niet naar Pinkpop, maar naar Rock Werchter. Oppas is geen probleem, maar mijn man vindt dat we het tov L niet kunnen maken.
Ik sta er ook zo voor, alleen dan niet naar Pinkpop, maar naar Rock Werchter. Oppas is geen probleem, maar mijn man vindt dat we het tov L niet kunnen maken.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wij gaan idd heel weekend, net besloten. Hebben idd oppas voor J. We denken niet dat het schadelijk voor J. is. Wij hebben dus besloten te gaan, ga niet tussendoor naar huis. Of er moet iets met hem zijn natuurlijk!
Poisongirl- Kletskop
Ik vraag me af in welk opzicht het schadelijk is voor de kleine? Leuk dat je gaat!
Waarom blijven veel mama's thuis en gaan bijna niet eens meer een avond of weekend weg? Je kan toch niet 24 uur aan de kleine geplakt zitten. Misschien onschrijf ik het een beetje raar, maar ook met een kleintje heb je recht op een paar leuke dagen/avond, je hoef toch niet gelijk alles te laten.
Oke heb zelf geen kinderen maar lees het vaak bij de pijler mama's dat veel moeders het niet doen. Of moet ik kijken dat veel mama's bang zijn dat ze hun kleintje te kort doen?
Waarom blijven veel mama's thuis en gaan bijna niet eens meer een avond of weekend weg? Je kan toch niet 24 uur aan de kleine geplakt zitten. Misschien onschrijf ik het een beetje raar, maar ook met een kleintje heb je recht op een paar leuke dagen/avond, je hoef toch niet gelijk alles te laten.
Oke heb zelf geen kinderen maar lees het vaak bij de pijler mama's dat veel moeders het niet doen. Of moet ik kijken dat veel mama's bang zijn dat ze hun kleintje te kort doen?
Gast- Gast
Ik ga ook het hele weekend naar Pinkpop en een mini-meeting lijkt me gezellig!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Cimic schreef:Wij zijn nu kaartjes aan het bestellen maar wat duurt dat lang.
Idd was om 10 uur meteen op de site, over had ik de kaartjes in the pocket maar toen ik in moest loggen om te betalen liep de hele site vast en daar wacht ik nu nog steeds op...
Poisongirl- Kletskop
Poisongirl schreef:Cimic schreef:Wij zijn nu kaartjes aan het bestellen maar wat duurt dat lang.
Idd was om 10 uur meteen op de site, over had ik de kaartjes in the pocket maar toen ik in moest loggen om te betalen liep de hele site vast en daar wacht ik nu nog steeds op...
uw aanvraag is verlopen... grrrr
Poisongirl- Kletskop
Ging bij ons ook heel vaak mis. Uiteindelijk de laptop erbij gepakt en toen ging het ineens snel. Ik verwacht niet dat het snel is uitverkocht, maar toch wilde ik gelijk om 10 uur kaarten kopen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ben maar naar de winkel gereden om ze te halen..het duurde zo lang!! Maar nu zijn ze binnen .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mees schreef:Ik ben maar naar de winkel gereden om ze te halen..het duurde zo lang!! Maar nu zijn ze binnen .
Mijn vriend is ook naar de winkel gegaan hij kreeg gelijk kaarten mee. Uiteindelijk 2 uur voor niks achter de computer gezeten
Gast- Gast
Yeahh kaartje is in de pocket! Heb er zin in! Mini-meeting hebben we het tegen die tijd nog wel over, lijkt me leuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: