Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Wat te doen?

Bericht  Mimo za 4 jun 2011 - 22:39

Een aantal jaar geleden ben ik naar bed geweest met een jongen die al een relatie had.
Zijn vriendin kende ik op dat moment niet, maar een aantal maanden daarna werd zij mijn collega.
In die tijd heb ik haar redelijk goed leren kennen, het is een hele leuke meid waardoor ik me regelmatig schuldig voelde over wat er was gebeurt.
Een poos geleden stopte ik bij het bedrijf waar wij allebei werkten, en ging bij het bedrijf waar haar vriend mede-eigenaar van is werken. Daar werk ik nu nog steeds.
Haar vriend is met meer meiden vreemdgegaan, en van 1 is dat uitgekomen waardoor de relatie sinds 2 weken over is.
Nu krijg ik net een smsje van dat meisje met het verzoek haar te bellen.
Ik heb haar ex, mijn baas dus, gebeld dat ik haar straks ga bellen en mocht zij het te weten zijn gekomen ik niet ga ontkennen. Hij heeft mij gevraagd wel te ontkennen.

Ik sta nu een beetje in dubio, aan de ene kant wil ik niet meer liegen hierover. Maar aan de andere kant kan dit de werkrelatie met mijn baas ook beïnvloeden.
Wat zouden jullie doen?

Mimo
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 04-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:42

Ik zou het niet ontkennen, eigenlijk temeer omdat hij dan eigenlijk een soort troef achter de hand heeft om jou naar zijn pijpen te laten dansen. Als jij direct laat merken daar boven te staan, is hij die troef direct kwijt en wete hij meteen dat dat in elk geval bij jou niet werkt. En daarbij, zijn relatie is al over, dus veel te verliezen heeft hij al niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:44

Wat ingewikkeld zeg... Zou ze het van anderen gehoord kunnen hebben dan. En hoe is je band nu met haar. Ik weet niet of ik het zou willen toegeven, uberhaupt. Mss als ik haar als vriendin beschouw maar dan kun je je ook afvragen of zij je vriendin nog zou willen zijn als ze dit weet. Kan ze niet over iets anders willen bellen trouwens...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:44

Ik zou (denk) ook niet ontkennen, alleen zou ik mij er wel vervelend bij voelen dat ik eerder nooit iets gezegd heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Mimo za 4 jun 2011 - 22:48

@ Zusje, iemand zou gekletst moeten hebben. Mijn band met haar is ok, we zijn nooit echt vriendinnen geweest maar het was wel een leuke collega. Als ik haar nu zie maken we een praatje, that's all.
Het zou ook heel goed over iets anders kunnen gaan, de toon van haar smsje was ook heel normaal, zelfs met een grapje erin. Dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten.
Maar ik wil wel graag besloten hebben voor mezelf wat ik ga zeggen mocht het wel daarover gaan.

@ Smikkell, ik voelde me daar vooral toen we net samen werkten wel rot over. Later is het meer naar de achtergrond gegaan.

Mimo
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 04-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:50

Smikkell schreef:Ik zou (denk) ook niet ontkennen, alleen zou ik mij er wel vervelend bij voelen dat ik eerder nooit iets gezegd heb.

Maar dat valt nog wel uit te leggen... Ik bedoel, ga jij dit op je eerste werkdag tegen je nieuwe collega zitten vertellen... Lijkt me niet. En dan ken je elkaar langer en komt er toch nooit een juist moment. Hoe zou ze er uberhaupt achtergekomen kunnen zijn, vraag ik me af. Als ze het kan weten dan zou ik er niet over liegen maar anders zou ik het denk ik wel voor mezelf houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Angela_1986 za 4 jun 2011 - 22:50

Smikkell schreef:Ik zou (denk) ook niet ontkennen, alleen zou ik mij er wel vervelend bij voelen dat ik eerder nooit iets gezegd heb.

+1
Lastige situatie zeg, zij is ondertussen 'n vriendin van je geworden en hij je baas... Wat Maple ook al zegt, ik zou hem ook geen troef in handen geven.
Waarom wil hij trouwens dat jij ontkent? Zijn ex weet toch al dat hij vreemd is gegaan?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:51

Mimo schreef:@ Zusje, iemand zou gekletst moeten hebben. Mijn band met haar is ok, we zijn nooit echt vriendinnen geweest maar het was wel een leuke collega. Als ik haar nu zie maken we een praatje, that's all.
Het zou ook heel goed over iets anders kunnen gaan, de toon van haar smsje was ook heel normaal, zelfs met een grapje erin. Dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten.
Maar ik wil wel graag besloten hebben voor mezelf wat ik ga zeggen mocht het wel daarover gaan.

Ok in die situatie zou ik het dan denk ik wel vertellen. Waarom wil je baas dat je hierover liegt. Er is toch geen reden meer voor... Het is al uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Mimo za 4 jun 2011 - 22:52

Hij heeft me gevraagd te ontkennen omdat ze nu nog redelijk on speaking terms zijn.
Wat ik heb begrepen is dat het is uitgekomen van 1 meisje met wie hij is vreemdgegaan. Maar er zijn er, buiten mij, dus nog meer.

Mimo
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 04-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Angela_1986 za 4 jun 2011 - 22:59

Hij wil dus eigenlijk z'n eigen straatje schoonvegen, of nou ja, zo schoon mogelijk houden? Ik geloof niet dat ik daar aan mee zou werken.

En als ze het nou idd over iets anders wil hebben, dan ga je het haar niet uit jezelf vertellen?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Caro za 4 jun 2011 - 23:16

Ik zou ontslag nemen. Echt niet dat ik zou willen werken in zon gespannen, gecompliceerde relatie. Omdat hij nu je baas is, heeft hij iets te zeggen over je. Nee, daar zou ik voor passen.

Los daarvan moet je gewoon voor jezelf besluiten of je het het waard vindt dat dit meisje het te weten komt. Los van hem en zijn eigen motivatie om dit stil te houden...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:16

Tja, het zijn zijn eigen fout geweest. Hij mag toch niet van een ander verwachten dat ze voor hem liegen. Vragen staat altijd vrij naar mijn mening maar hij kan en mag het niet van je eisen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Mimo za 4 jun 2011 - 23:21

Ik heb haar net gebeld.
Het ging wel hierover, en ik heb het verteld.
Het was wel een heel apart gesprek, ze begon meteen met dat ze mij niets kwalijk nam enzo.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het wel een opluchting is dat het eruit is...

@ Caro, jouw laatste opmerking was waar ik ook aan dacht. Maar iemand heeft gekletst, mijn naam genoemd en dan kan ik niet ontkennen.

Mimo
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 04-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Ella zo 5 jun 2011 - 0:07

Ik vind het heel goed dat je eerlijk bent geweest. Jij hoeft zijn straatje niet schoon te houden.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:15

Yvette schreef:Ik vind het heel goed dat je eerlijk bent geweest. Jij hoeft zijn straatje niet schoon te houden.

Eens

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Sjaantje zo 5 jun 2011 - 0:18

Sproet schreef:
Yvette schreef:Ik vind het heel goed dat je eerlijk bent geweest. Jij hoeft zijn straatje niet schoon te houden.

Eens
Ook eens!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:18

Sjaantje schreef:
Sproet schreef:
Yvette schreef:Ik vind het heel goed dat je eerlijk bent geweest. Jij hoeft zijn straatje niet schoon te houden.

Eens
Ook eens!

Nog een keer eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Sjaantje zo 5 jun 2011 - 0:21

Hoe reageerde ze eigenlijk nádat je het had verteld? Want ze zei van tevoren wel dat ze het je niet kwalijk zou nemen, maar ik ben toch benieuwd naar haar reactie...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Ella zo 5 jun 2011 - 0:22

Sjaantje schreef:Hoe reageerde ze eigenlijk nádat je het had verteld? Want ze zei van tevoren wel dat ze het je niet kwalijk zou nemen, maar ik ben toch benieuwd naar haar reactie...

Ben ik ook wel benieuwd naar. Kan me namelijk ook wel een beetje voorstellen dat zij zich genaaid voelt. Want jullie hadden wel aardig contact las ik volgens mij
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum