Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kledingmaten heb jij in je kast?

+24
Toet
VeryCherry
SuperGrover
Atelier Madame
Kaboutertje
Pussycat
Caramba
Sterre
Laquisia
Possom
smooch
Mariposa
kippiee
loura
Monte
Cheesegirl
Arwyn
Sorella
mzcharlotte
Zwerver
Jeanette
Lady4
Filoria
TGR
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  TGR za 4 jun 2011 - 19:27

Ik heb eigenlijk al sinds ik uitgegroeid ben dezelfde maat. Ik heb veel m, l, 40 en 42 in mijn kast hangen. Ik ben ook niet (veel) lichter of zwaarder dan toen ik 16 was.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 19:41

Ik ben sinds kort een stuk strakker geworden en pas nu voornamelijk in maat 38/M.

Maar ik heb echt alle maten in mijn kast liggen, enkele dingen in 42/XL (bij bijvoorbeeld the sting vind ik dingen echt zo ontzettend klein vallen), best wel wat in 40/L van toen ik nog een stukje dikker was (of als iets bijvoorbeeld bij de borsten smal valt), inmiddels vrij veel 38/M en een enkele 36/S (van bijvoorbeeld HEMA wat ik groot vind vallen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 19:42

S,M,L voornamelijk L

38,40,42 voornamelijk 40

Ik schommel steeds met mijn gewicht en dat is ook aan mijn kleding te merken. Toch ligt het ook vaak aan de winkel/het merk bij welke maat ik uit kom. Bij H&M zal ik nooit een S-je of 38 hebben.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 19:47

Laatst hoorde ik dat H&M groot zou vallen, maar volgens jou valt het dus klein Birgit? Ik heb bij H&M eigenlijk altijd 38 of M.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Filoria za 4 jun 2011 - 19:50

36/s.

Bij mijn taille zit 34 het mooist, maar meestal moet ik toch 36 kopen omdat ik vrij lang ben en vrij grote borsten heb.

En ik heb net als TGR al jaren dezelfde maat. Alleen toen ik net op mezelf woonde heb ik even tien kilo meer gewogen (lang leve bier en pizza's in studentenhuizen laughcry). En toen ik zwanger was droeg ik zwangerschapskleding natuurlijk.

@Fauve: H&M valt naar mijn mening groot, want daar moet ik meestal een 34/xs pakken.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 20:16

Van XS tot L. Meestal S of M gedragen. De kledingstukken die L zijn, droeg ik tijdens mijn zwangerschap. Nu draag ik vooral S en een enkele keer XS.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 21:07

S of Xs, maat 36.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 21:12

Het meeste maat 42 of L. Soms heb ik een 40 of 44 erbij hangen, maar over het algemeen zit een 42 precies goed. Dit heb ik al een jaar of acht, maar echt de bedoeling is het niet. Het liefst zou ik 38/40 en M/L hebben hangen. Daar voel ik me het prettigst bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:13

40 tm 48 Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:15

36 of 38. Ligt een beetje aan hoe het valt. Ik draag liever niet te strakke kleding dus het is altijd wel 38 of M. Broeken zijn groter, die ik heb ik meestal in 30/31.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:21

Ik ben steeds maar dikker geworden en ik heb daardoor ook alle Sjes,34/36 kledingstukken weggegooid. Ik wer der maar depressief van :-). Op 1 jas na. Daar hoop ik ooit weer in te kunnen. Verder ligt er nu voornamelijk 40/42 in de kast. Ik begin gelukkig weer richting de 40 te gaan dus ik hoop op een gegeven moment de L en 42 kledingstukken weg te kunnen doen. Al heb ik wel dikke bovenarmen en dan zit een L meestal toch wat beter... Maar ja, hopelijk gaan mijn bovenarmen ook een keer dunner worden als ik afval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:24

Spijkerbroeken - 26/27/28
Broeken - 34/36
Spijkerrok - 36/42
Rokjes - S/M/36
Shirtjes - XS/S/M/2xxl
Jasjes - 34/36
Vestje - L
Leggings - S
Truien - S

De grootste maten pas ik. Ik hoop alleen nog steeds dat ik zeer binnenkort weer in de andere maten pas. Maar dat hoop ik al jaren. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:32

Ik heb het meeste 36 in mijn kast liggen en een verdwaalde 34 (voor bovenkleding).

Qua onderkleding voornamelijk 38 en een verdwaalde 36 :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:36

34/36, XS/S en spijkerbroeken 27. Ik heb eigenlijk al jaren dezelfde maat. Sinds een paar jaar pas ik niet meer in 32/34 en 25, maar het is wel alweer een paar jaar stabiel nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:40

M-XL en 38-42. H&M vind ik best groot vallen dus daar heb ik regelmatig 38/M van. Van andere winkels vaak 40/L. En broeken/jeans altijd XL/42, jasjes soms ook die maat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Lady4 za 4 jun 2011 - 22:44

S-M-L, draag voornamelijk S en M
36, 38, 40
Spijkerbroeken: 29
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Jeanette za 4 jun 2011 - 22:51

Bovenkleding; Meestal M, soms een S
Broeken enzo; 38
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:05

S-M
36-38
Toevallig 1 spijkerbroek die ik al jaren niet meer draag in maatje 28 en die past nog.
Oh, van een paar shirtjes heb ik 34 en die passen ook maar zullen wel groot vallen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Zwerver za 4 jun 2011 - 23:20

Shirtjes etc XS/s
Broeken 38 en soms 40...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:24

Bijna alles M/38, van een aantal dingen die klein vallen L/40.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:31

Xs, S, M
34, 36, 38

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  mzcharlotte za 4 jun 2011 - 23:40

L/XL & 44 tot 48. Oh, ik heb 1 jurk in maat M en die pas ik gewoon netjes.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:42

38/40/42... maar die zitten allemaal even goed bij mij, hangt maar net van het kledingstuk af. Ik heb ook vanaf m'n 16e ongeveer hetzelfde figuur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Sorella zo 5 jun 2011 - 0:09

Van shirtjes heb ik S, heel soms M als een S smal valt bij m'n borsten. Van broeken 25/26/27, ligt een beetje aan het merk.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Arwyn zo 5 jun 2011 - 0:51

Qua shirtjes en zo heb ik meestal M, soms L.
Broeken en rokken heb ik vooral in 42 of L, soms in M.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kledingmaten heb jij in je kast? Empty Re: Welke kledingmaten heb jij in je kast?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum