Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  ThinkPink za 4 jun 2011 - 5:16

Weet iemand toevallig of er ook een website/webshop bestaat waar je losse nummers van Belgische tijdschriften kunt kopen?

Ik was laatst in België waar ik de Vlaamse editie van de Flair heb gekocht. Ik vond dit een erg leuk tijdschrift (leuker dan de Nederlandse Flair) en zou graag een aantal nummers los willen kopen voordat ik eventueel een abonnement neem.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 6:01

Zo ver ik weet is dat niet mogelijk. Staat er niets op de website van het tijdschrift zelf? Eventueel kun je starten met een proefabonnement?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  Possom za 4 jun 2011 - 6:04

ik heb eventjes voor je gekeken en vond dit:
http://www.aboshop.be/index.cfm?PageID=17714&faq_ID=76&style=356

Wat er volgens mij helaas op neerkomt dat je dat in een winkel in Belgie zou moeten regelen. Wat ik wel weet is dat bv selexyz (dus de andere grotere boek/tijdschriftenhandels ook wel) tijdschriften voor mensen bestelt als je aangeeft dat je ze graag zou willen lezen. Dus misschien willen ze dan ook die Vlaamse Flairs wel voor je bestellen? Je komt ze tenslotte weer bij hun afrekenen dan. (En ik heb het ook eens gevraagd, en die man zei dat ze tijdschriften die ze niet verkopen weer gewoon terug kunnen sturen (gaat dan wrs in de leesmap oid) dus ze maken er nooit verlies op! Hooguit ruimtetekort Wink )
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  ThinkPink za 4 jun 2011 - 6:12

Megara schreef:Zo ver ik weet is dat niet mogelijk. Staat er niets op de website van het tijdschrift zelf? Eventueel kun je starten met een proefabonnement?
De Vlaamse Flair is van Sanoma en er is een aparte website voor abonnementen http://www.aboshop.be net zoals wij Zester hebben. Hier kun je abonnementen afsluiten maar dit is alleen als je een adres in België hebt. Heb Sanoma België er al over gemaild en je kunt in Nederland alleen een jaarabonnement afsluiten.
Vandaar dat ik graag wat recente nummers wil lezen of ik het echt wel leuk vind.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  ThinkPink za 4 jun 2011 - 6:17

Possom schreef:ik heb eventjes voor je gekeken en vond dit:
http://www.aboshop.be/index.cfm?PageID=17714&faq_ID=76&style=356

Wat er volgens mij helaas op neerkomt dat je dat in een winkel in Belgie zou moeten regelen. Wat ik wel weet is dat bv selexyz (dus de andere grotere boek/tijdschriftenhandels ook wel) tijdschriften voor mensen bestelt als je aangeeft dat je ze graag zou willen lezen. Dus misschien willen ze dan ook die Vlaamse Flairs wel voor je bestellen? Je komt ze tenslotte weer bij hun afrekenen dan. (En ik heb het ook eens gevraagd, en die man zei dat ze tijdschriften die ze niet verkopen weer gewoon terug kunnen sturen (gaat dan wrs in de leesmap oid) dus ze maken er nooit verlies op! Hooguit ruimtetekort Wink )

Dat is ook nog een goede tip! Helaas zit er bij mij geen Selexyz in de buurt, maar wellicht dat bijvoorbeeld Bruna of Ako dit ook doen.
Heb ook al gekeken op diverse sites à la Marktplaats in België, maar dit zijn allemaal oude nummers.
Ben bijvoorbeeld pas in Den Bosch geweest en daar hadden ze em ook niet. Had gehoopt dat ze em daar misschien zouden hebben omdat je daar alweer meer richting België zit.
Het gekke is dat ik wel heel vaak Duitse tijdschriften zie, maar nooit Belgische Neutral

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  TukTuk za 4 jun 2011 - 6:41

Ik zou gewoon de website mailen, kijken of je misschien een aantal nummers kan nabestellen? Even gewoon de situatie uitleggen. Mocht je een adres in België nodig hebben, dan zou je het eventueel wel naar mijn kot kunnen laten sturen, dan stuur ik het wel weer door naar jou (als je de verzendkosten betaald natuurlijk Wink )
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  ThinkPink za 4 jun 2011 - 7:11

AngelNyn schreef:Ik zou gewoon de website mailen, kijken of je misschien een aantal nummers kan nabestellen? Even gewoon de situatie uitleggen. Mocht je een adres in België nodig hebben, dan zou je het eventueel wel naar mijn kot kunnen laten sturen, dan stuur ik het wel weer door naar jou (als je de verzendkosten betaald natuurlijk Wink )
Ik zal eens even gaan informeren, wie weet wat ze nog kunnen doen.
Bedankt voor het aanbod! Als je een abonnement neemt, zitten er ook verzendkosten bij en dat maakt het helaas best duur laughcry

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  TukTuk za 4 jun 2011 - 7:37

ThinkPink schreef:
AngelNyn schreef:Ik zou gewoon de website mailen, kijken of je misschien een aantal nummers kan nabestellen? Even gewoon de situatie uitleggen. Mocht je een adres in België nodig hebben, dan zou je het eventueel wel naar mijn kot kunnen laten sturen, dan stuur ik het wel weer door naar jou (als je de verzendkosten betaald natuurlijk Wink )
Ik zal eens even gaan informeren, wie weet wat ze nog kunnen doen.
Bedankt voor het aanbod! Als je een abonnement neemt, zitten er ook verzendkosten bij en dat maakt het helaas best duur laughcry

Ja een jaar abo is 105 euro :shock:
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  ThinkPink za 4 jun 2011 - 21:22

AngelNyn schreef:
ThinkPink schreef:
AngelNyn schreef:Ik zou gewoon de website mailen, kijken of je misschien een aantal nummers kan nabestellen? Even gewoon de situatie uitleggen. Mocht je een adres in België nodig hebben, dan zou je het eventueel wel naar mijn kot kunnen laten sturen, dan stuur ik het wel weer door naar jou (als je de verzendkosten betaald natuurlijk Wink )
Ik zal eens even gaan informeren, wie weet wat ze nog kunnen doen.
Bedankt voor het aanbod! Als je een abonnement neemt, zitten er ook verzendkosten bij en dat maakt het helaas best duur laughcry

Ja een jaar abo is 105 euro :shock:

Ja en tel daar nog eens zo'n € 100,00 verzendkosten bij op Neutral Dus het is wel vrij prijzig. Maar ja als je het bijvoorbeeld vergelijkt met de Nederlandse Flair, die kost ook al € 125,00 per jaar en los € 2,40, terwijl de Belgische Flair € 2,20 kost.
Dus de verzendkosten maken het helaas de helft zo duur laughcry

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  Raindrop ma 6 jun 2011 - 2:32

Als het om een paar nummers gaat wil ik ze wel opsturen (ik woon in BE maar kan ze evt in NL opsturen).
En dan kan je na een paar nummers beslissen of je een abbo wilt nemen of niet.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  ThinkPink ma 6 jun 2011 - 5:19

Snowflake schreef:Als het om een paar nummers gaat wil ik ze wel opsturen (ik woon in BE maar kan ze evt in NL opsturen).
En dan kan je na een paar nummers beslissen of je een abbo wilt nemen of niet.
Ik stuur je een PM!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen Empty Re: Losse nummers Belgische tijdschriften online kopen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum