Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

+14
Flippin' Bitch
rapa nui
Inge
Benthe
Minx
Monte
Tania
Lejow
mzcharlotte
Roxi3
girli
Susan
Gigi_
Spring
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Spring do 2 jun 2011 - 8:31

Benthe schreef:
Biancy schreef:
Fairytale schreef:Wat een gezeur zeg. Ik vind juist dat er heel vaak een oud topic geupt word met nieuwe info. Dan begin ik te lezen en denk ik hee dit ken ik. Dus overdrijven is ook een vak

Zeuren? Overdrijven?

Het valt me gewoon op en daar open ik een topic over.

En moet dat dan in een nieuw topic? Kun je dat niet in een algemeen baal of irritatietopic doen? :P

Zonder gekheid, ik stoor me er niet zo aan en ik denk dat ik anders ook heel veel zou missen als alles in hetzelfde topic geplaatst zou worden.

Haha, nee want ik baal er niet van en irriteer me er ook niet aan... Eigenlijk had ik dan een 'wat valt je op' topic moeten maken hihi..

Nee, ik vind het ook wel prima zo maar ik zou het misschien wel prettiger vinden als het wat meer overzichtelijk zou zijn.

@rapa nui, ja dat is ook wel waar wat je zegt. Het forum en de onderwerpen zijn ook niet echt geschikt om zo te ordenen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Flippin' Bitch do 2 jun 2011 - 8:38

Dromertje schreef:Ik vind dit juist overzichtelijk. Geheid dat ik anders bevallingsberichtjes ga missen, of niet weet wie wanneer de handdoek in de was gooit.

Wahaha, nee ik kan me er niet druk over maken eigenlijk.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:02

Dat is juist leuk en houdt het forum speels. Anders krijg je op de eerste pagina alleen maar sticky topics van 'wat heb je als laatste gekocht', fototopic, goedemorgen topic, etcetera. Dan vallen de andere topics helemaal weg. Er is nu al het dagcafe wat constant is en dat vind ik wel genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:46

Ik stoor mij er ook niet aan.

Ik stoor mij juist aan andere forums, dat als je een topic opent je gelijk te horen krijgt.. Kijk even in dit topic "...." daar hebben we het al eens over gehad.. (en dan staan er 5 reacties in...)

Dan denk ik altijd.. tja.. zo kun je binnekort niets meer bespreken, en misschien zijn er ondertussen nieuwe forummers die hun mening willen geven.. (en dan niet willen doen in een topic van 1 jaar geleden).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:49

Helemaal mee eens, Punk'd. Het houdt het forum levendig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:52

Ik ben het eens met Susan, iemand die bevallen is verdiend gewoon een eigen topic smile en ik vind het juist leuk als er nieuwe goedemorgen topics geopend worden, anders krijg je hetzelfde als het Dagcafé, 1 heel lang topic. En die hebben we al Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Parisienne vr 3 jun 2011 - 22:21

Ik vind het ook niet zo'n probleem. Vind het onhandig als je een topic wil lezen je eerst alle pagina's door moet screenen om een beetje te weten waar de laatste reacties op slaan. Vind het wel lekker overzichtelijk zo! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:27

Ik ben het er deels mee eens. Als er bijv 3 topics worden geopend over telefoons ("Wat voor telefoon heb jij?") dan denk ik wel... Zoekfunctietje? Maar verder vind ik 't juist leuk! Vind 't heerlijk om op m'n vrije middag/avond door de pijlers te snuffelen en topics lezen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 22:32

Ik vind het juist rommelig woden als je topics koppelt. En, koppel je topics, dan krijg je weer dat mensen gaan klagen dat er amper nieuwe topics geopend worden.

Overigens vind ik het forum nou niet rommelig ofzo. Ik forum via 'berichten sinds laatste bezoek', dus structuur zit er bij mij toch al niet in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  SuperGrover za 4 jun 2011 - 6:48

Nee, dat vind ik een slecht plan. Enorm grote topics worden minder gelezen, omdat je dan steeds moet bijlezen, steeds hetzelfde weer leest. Dan zou voor mij de lol van het forummen wel af zijn
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 6:52

SuperGrover schreef:Nee, dat vind ik een slecht plan. Enorm grote topics worden minder gelezen, omdat je dan steeds moet bijlezen, steeds hetzelfde weer leest. Dan zou voor mij de lol van het forummen wel af zijn
Dat probleem heb ik dus bij het Dagcafe. Als je de dag erna weer inlogt weet ik echt niet meer waar ik gebleven was en loop ik dus 20 pagina's achter, als ik dan ergens iets gevraagd heb kan ik mijn vraag + de antwoorden bijna niet meer terug vinden en denk ik vaak; laat maar wezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  SuperGrover za 4 jun 2011 - 6:52

Purple schreef:
SuperGrover schreef:Nee, dat vind ik een slecht plan. Enorm grote topics worden minder gelezen, omdat je dan steeds moet bijlezen, steeds hetzelfde weer leest. Dan zou voor mij de lol van het forummen wel af zijn
Dat probleem heb ik dus bij het Dagcafe. Als je de dag erna weer inlogt weet ik echt niet meer waar ik gebleven was en loop ik dus 20 pagina's achter, als ik dan ergens iets gevraagd heb kan ik mijn vraag + de antwoorden bijna niet meer terug vinden en denk ik vaak; laat maar wezen.
Ik ook, dat kost me zoveel tijd, daar heb ik gewoon geen zin in.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 6:55

Ik post wel in het Dagcafe maar lees hooguit 1 pagina terug. Ik ga er ook niet vanuit dat er nog een belangrijk bericht voor me gepost wordt daar als ik weg ga. Daarom zeggen mensen denk ik ook vaak dat ze er vandoor gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 6:55

Oh, ik probeer meestal te onthouden bij welke pagina ik mijn laatste reactie geplaatst heb. Die pagina's daaromheen lees ik dan nog even terug, verder de laatste pagina van dat moment, maar meer ga ik ook echt niet teruglezen. Bespaar je de moeite, volgens mij leest niemand helemaal terug op het moment dat ze binnen komen vallen Wink

Edit: Maar bovenstaande is dan ook precies waarom het juist géén goed idee is om topics te koppelen. Voor een topic als het dagcafé is het niet zo erg als er niet terug gelezen wordt. Maar als topics gekoppeld worden, dan krijg je véél van die lange topics en dan is de lol voor veel mensen er ook al af, omdat die topics gewoonweg zo lang zijn dat alle posts en eventuele vragen die er gesteld worden (die nu in een subtopic zouden komen), verzuipen in het geheel en toch niet gelezen worden.


Laatst aangepast door Maple op za 4 jun 2011 - 7:00; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Zwoesj za 4 jun 2011 - 6:58

Biancy, ik ken het inside gamer forum, maar vergis je niet. Daar gaat het gericht om het gamen, een aantal spellen en een aantal stellingen / bespreekpunten. Hier is het veel uiteenlopender, met alle onderwerpen die je je maar kunt bedenken. Juist doordat het zo uiteenlopend is, kun je het (haast) niet koppelen. Het zou het dan juist heel onoverzichtelijk maken, aangezien in ieder onderwerp net een andere twist zit. Dat heb je met games toch net iets minder smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Spring za 4 jun 2011 - 7:22

@Zwoesj, er is ook een heel topic voor offtopic onderwerpen dus dat gaat niet helemaal op wat je zegt..
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 21:44

Purple schreef:
SuperGrover schreef:Nee, dat vind ik een slecht plan. Enorm grote topics worden minder gelezen, omdat je dan steeds moet bijlezen, steeds hetzelfde weer leest. Dan zou voor mij de lol van het forummen wel af zijn
Dat probleem heb ik dus bij het Dagcafe. Als je de dag erna weer inlogt weet ik echt niet meer waar ik gebleven was en loop ik dus 20 pagina's achter, als ik dan ergens iets gevraagd heb kan ik mijn vraag + de antwoorden bijna niet meer terug vinden en denk ik vaak; laat maar wezen.
Heel erg simpel, gewoon op je profiel klikken en jouw berichten teruglezen. Dan kun je het zo vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  nina za 4 jun 2011 - 22:31

Storm schreef:
Heel erg simpel, gewoon op je profiel klikken en jouw berichten teruglezen. Dan kun je het zo vinden.
UUh hoe bedoel je??
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:33

Jezelf even opzoeken in de gebruikerslijst, daar op je profiel klikken (als je bovenin op je profiel klikt, lukt het niet), op statistieken klikken en dan op alle berichten van deze gebruiker oid. Dan kom je zo op de pagina van je laatste post uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen - Pagina 2 Empty Re: Topics koppelen ipv steeds nieuwe sub onderwerpen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum