Leuke ideeen voor open dag KDV?
Pagina 1 van 1
Leuke ideeen voor open dag KDV?
Het KDV waar ik werk heeft half December een open dag. Het thema is "Winter Wonderland" en nu zoek ik leuke ideeen die we kunnen uitvoeren bij dit thema, om de open dag een beetje aan te kleden....
We hebben een flink budget, dus de gekste dingen mogen genoemd worden! Kom maar op met die ideeen!
We hebben een flink budget, dus de gekste dingen mogen genoemd worden! Kom maar op met die ideeen!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Leuke ideeen voor open dag KDV?
Als ik aan winter wonderland denk dan denk ik aan, sneeuw, lampjes, gezelligheid, warme chocolade melk.
Ik zou iets met nep sneeuw doen, besneeuwde boompjes/planten, ( blauwe lampjes) warm chocolade melk voor de kleintjes, (eventueel gluwwijn voor de ouders) een plekje waar ze kunnen knutselen ( sneeuwpoppen enzo), sneeuwsterren op de ramen plakken, blauwe en witte ballonnen Als je helemaal gek wilt doen, een kleine schaatsbaan buiten!
Als je googled dan heb je iig veel inspiratie plaatjes
Ik zou iets met nep sneeuw doen, besneeuwde boompjes/planten, ( blauwe lampjes) warm chocolade melk voor de kleintjes, (eventueel gluwwijn voor de ouders) een plekje waar ze kunnen knutselen ( sneeuwpoppen enzo), sneeuwsterren op de ramen plakken, blauwe en witte ballonnen Als je helemaal gek wilt doen, een kleine schaatsbaan buiten!
Als je googled dan heb je iig veel inspiratie plaatjes
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke ideeen?
» Leuke ideeën nodig voor speelhoekje in woonkamer
» Babyshower - leuke ideeen?
» We gaan verhuizen, leuke ideeën voor slaapkamer dochtertje?
» Zee accessoires, iemand leuke ideeën voor zelf creaties?
» Leuke ideeën nodig voor speelhoekje in woonkamer
» Babyshower - leuke ideeen?
» We gaan verhuizen, leuke ideeën voor slaapkamer dochtertje?
» Zee accessoires, iemand leuke ideeën voor zelf creaties?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: