Zee accessoires, iemand leuke ideeën voor zelf creaties?
+3
Manonn
Susan
Mida4you
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zee accessoires, iemand leuke ideeën voor zelf creaties?
Wij zijn helemaal gek van de zee, en maken ons huis steeds meer in de zee stijl. Nu zit ik nog een paar weken thuis voordat ik weer aan het werk ga en verveel me soms een beetje en wil zelf dingen maken wat te maken heeft met strand, zee, blauw, schelpjes, takjes, riet etc.
Hebben jullie misschien nog leuke ideeën of creaties die ik kan gaan maken??? Of een website met ideeën?
Hebben jullie misschien nog leuke ideeën of creaties die ik kan gaan maken??? Of een website met ideeën?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Zee accessoires, iemand leuke ideeën voor zelf creaties?
In de Passage in Den Haag zit een winkeltje waar ze veel accessoires hebben die met zee en boten te maken hebben. Ik zie ook vaak van die kleine boekenkastjes in de vorm van een half roeibootje, misschien is dat ook wel leuk, daarvoor zou ik even op Marktplaats kijken. Ezra heeft op zijn (piraten)kamer een kussentje in de vorm van een reddingsboei, die is van Captain Sharky. Verder gewoon veel posters en foto's, misschien kun je een mooie foto op doek laten afdrukken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:In de Passage in Den Haag zit een winkeltje waar ze veel accessoires hebben die met zee en boten te maken hebben. Ik zie ook vaak van die kleine boekenkastjes in de vorm van een half roeibootje, misschien is dat ook wel leuk, daarvoor zou ik even op Marktplaats kijken. Ezra heeft op zijn (piraten)kamer een kussentje in de vorm van een reddingsboei, die is van Captain Sharky. Verder gewoon veel posters en foto's, misschien kun je een mooie foto op doek laten afdrukken.
Thanx voor je tips maar mijn man is zelf bezig met een half roeiboot kastje en we hebben al 2 canvasdoeken met 2 mooie foto's van strand en zee
Mida4you- Ratel
Je kan van dun hout een schilderijtje maken (heel simpel: stukje hout met een dun lijstje er omheen). En dan in zeekleuren schilderen en mooie schelpjes op plakken. Hebben het zelf ook in de badkamer hangen en het ziet er erg leuk uit!
Manonn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 61
Registratiedatum : 10-02-11
Manonn schreef:Je kan van dun hout een schilderijtje maken (heel simpel: stukje hout met een dun lijstje er omheen). En dan in zeekleuren schilderen en mooie schelpjes op plakken. Hebben het zelf ook in de badkamer hangen en het ziet er erg leuk uit!
Owja dat klinkt ook erg leuk
Mida4you- Ratel
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Owja zo'n krans is ook leuk!!
Mida4you- Ratel
Een vriendin van mij had haar slaapkamer zo ingericht. Ze had de bedlampjes zelf gemaakt en dan op een paal gezet van hout, zoals je ook de golfbrekers hebt. Een net over het bed gehangen ( tegen het plafon aan) en daarin grote schelpen en zeesterren etc. gelegd.
Op haar studentenkamer had ze in de hoek een vuurtoren op de muur geschilderd. Haar kledingkast ( kan je ook een andere kant van maken) was in de vorm van een strandhuisje, met in de top een lamp).
Ze had nog meer, maar dan moet ik even in mijn geheugen graven hoe of wat het precies was allemaal.
Op haar studentenkamer had ze in de hoek een vuurtoren op de muur geschilderd. Haar kledingkast ( kan je ook een andere kant van maken) was in de vorm van een strandhuisje, met in de top een lamp).
Ze had nog meer, maar dan moet ik even in mijn geheugen graven hoe of wat het precies was allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
silly-one schreef:Een vriendin van mij had haar slaapkamer zo ingericht. Ze had de bedlampjes zelf gemaakt en dan op een paal gezet van hout, zoals je ook de golfbrekers hebt. Een net over het bed gehangen ( tegen het plafon aan) en daarin grote schelpen en zeesterren etc. gelegd.
Wat leuk allemaal!
Mida4you- Ratel
Zand op de grond strooien
haha geintje. Ik weet even niet of het genoemd is, maar schelpjes op de rand van een spiegel lijmen. Dat heb ik bij mijn ouders lang geleden ooit gedaan
haha geintje. Ik weet even niet of het genoemd is, maar schelpjes op de rand van een spiegel lijmen. Dat heb ik bij mijn ouders lang geleden ooit gedaan
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zand op de grond strooien
Haha, das wel een goeie, zand op de grond gooien. Die heb ik eerder gehoord. Maarja dan krijg je een ongelooflijke kliederboel hahaha. Ik heb al eens een spiegel met schelpjes gemaakt, en ook fotolijstjes. Maar thanx voor je tip
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Theedoosje schreef:Zand op de grond strooien
Haha, das wel een goeie, zand op de grond gooien. Die heb ik eerder gehoord. Maarja dan krijg je een ongelooflijke kliederboel hahaha. Ik heb al eens een spiegel met schelpjes gemaakt, en ook fotolijstjes. Maar thanx voor je tip
haha ja ik zal wel spuit 11 zijn geweest ja
Ik ben heel benieuwd als je alles zo ingericht hebt hoe het geworden is.
Gast- Gast
Hahaha, nouja we zijn ook van plan om over 1 jaartje te verhuizen dus ik doe niet al te veel meer ( qua behang, verf), accessoires wel natuurlijk. Maar als we ons nieuwe huisje hebben wordt het helemaal strand, zee etc. Nu hebben we nog 1 muur donker, past niet bij zee en strand. En de andere muur is nu lichtblauw. ik kan zo geen plaatje vinden op internet maar je weet vast wel wat ik bedoel. Dus nog even geduld hebben haha
Mida4you- Ratel
Onze zoon heeft ook een zee/strandkamer. Wij hebben nog steeds niet heel veel accessoires maar we hebben wel een bed in de vorm van een boot! Misschien een ideevoor jullie dochter
Gast- Gast
Arden schreef:Onze zoon heeft ook een zee/strandkamer. Wij hebben nog steeds niet heel veel accessoires maar we hebben wel een bed in de vorm van een boot! Misschien een ideevoor jullie dochter
Zoiets hadden wij ook al in gedachte. Mijn man is erg creatief en maakt graag dingen met hout en wil een bed maken voor onze dochter en dan ook iets met een boot
Mida4you- Ratel
Ik zag in 't foldertje van de Xenos een aantal leuke dingen staan die met de zee/het strand te maken hebben en moest aan dit topic denken. Misschien zit er iets voor je bij!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke ideeen voor de slaapkamer?
» Leuke ideeen voor open dag KDV?
» Leuke ideeën nodig voor speelhoekje in woonkamer
» Leuke ideeën en inspiratie gezocht voor vensterbank
» We gaan verhuizen, leuke ideeën voor slaapkamer dochtertje?
» Leuke ideeen voor open dag KDV?
» Leuke ideeën nodig voor speelhoekje in woonkamer
» Leuke ideeën en inspiratie gezocht voor vensterbank
» We gaan verhuizen, leuke ideeën voor slaapkamer dochtertje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: