Moordvrouwen afgelopen zondag.
+2
Angela_1986
VeryCherry
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moordvrouwen afgelopen zondag.
Nou die ondertiteling was zeker nodig. Was dat mens dronken ofzo, zo raar alsof ze met dubbele tong praat.
Gast- Gast
Re: Moordvrouwen afgelopen zondag.
Caribbeanlover schreef:Nou die ondertiteling was zeker nodig. Was dat mens dronken ofzo, zo raar alsof ze met dubbele tong praat.
Ik vond het schokkender dat ze zei, toen ze vertelde over die keer dat haar vriend een pistool op haar hoofd zette, "ja het had vervelend kunnen aflopen... áls het uit de hand was gelopen...". Ehh pardon? Een pistool op je hoofd gezet door je vriend is geen uit de hand gelopen situatie?
Gast- Gast
Ik kon dat mens totáál niet uitstaan...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik kon dat mens totáál niet uitstaan...
Me too. Zij is de enige van dat programma die niet iemand vermoord heeft. Waarom hebben ze haar gevraagd vraag ik me af.
Gast- Gast
Echt, hoe ze de hele tijd zo met haar ogen rolde Ze gedroeg zich als een meisje van 16 dat alles nog stoer en geweldig vind. En wat al eerder werd gezegd in dat programma; ze zegt veel, maar verteld niks.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het net terug gekeken en ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik iets gemist had. Ze heeft natuurlijk een behoorlijk crimineel verleden maar ik mis het stukje 'moord', waar het in deze serie toch over gaat.
Wat Fauve zegt dacht ik inderdaad ook! Zij heeft die situatie, waarbij haar man haar bedreigde én net langs haar hoofd af schoot, blijkbaar niet als schokkend of 'uit de hand gelopen' ervaren. Ik denk dat dat wel aangeeft in wat voor milieu zij gewend is om te leven en wat haar referentiekader is. Eigenlijk erg triest!
Ze praat inderdaad heel erg veel, en op een aparte manier, maar ze zegt helemaal niets. Ik vond het storend om naar haar te luisteren, de manier waarop zij praat is heel irritant.
Het lijkt wel alsof ze zich niet realiseert wat voor leven zij heeft, dat dit niet normaal is.
Wat Fauve zegt dacht ik inderdaad ook! Zij heeft die situatie, waarbij haar man haar bedreigde én net langs haar hoofd af schoot, blijkbaar niet als schokkend of 'uit de hand gelopen' ervaren. Ik denk dat dat wel aangeeft in wat voor milieu zij gewend is om te leven en wat haar referentiekader is. Eigenlijk erg triest!
Ze praat inderdaad heel erg veel, en op een aparte manier, maar ze zegt helemaal niets. Ik vond het storend om naar haar te luisteren, de manier waarop zij praat is heel irritant.
Het lijkt wel alsof ze zich niet realiseert wat voor leven zij heeft, dat dit niet normaal is.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ohh ik dacht dat ze wel iemand had vermoord maar er niet over wilde praten. Er was toch een man die was vermoord waar nooit iemand voor was opgepakt?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Voor die moord op die man is inderdaad nooit iemand opgepakt maar men heeft sterke vermoedens dat hij is geliquideerd in opdracht van Klaas Bruinsma, waarmee die vrouw dus werkte. Zij zegt echter van niets te weten maar ik vond haar daar 'n beetje vreemd overkomen en heb zo'n vermoeden dat zij er in ieder geval wel iets meer vanaf weet. Maar ik denk dat zij hem vermoord heeft, zij blijkt aan de top te hebben gestaan van die organisatie en ik geloof niet dat zij dan haar 'handen vuil maakt' aan een moord, dat laten ze vast aan iemand anders over.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ergerde me helemaal niet aan haar. Ook niet de manier waarop ze sprak.
Lekker fout wat ik nu ga zeggen, maar ik vond het wel een stoer wijf! Hoor je toch niet vaak, dat een vrouw notabene aan de top staat. (Ja I know, fout)
Lekker fout wat ik nu ga zeggen, maar ik vond het wel een stoer wijf! Hoor je toch niet vaak, dat een vrouw notabene aan de top staat. (Ja I know, fout)
Gast- Gast
Ik vind haar verhaal heel boeiend, heb er al vaker stukken over gelezen, maar niet op de manier hoe zij het verteld.
Haar motoriek, spraak en woordkeuze zijn heel apart, maargoed, dat mens is waarschijnlijk ook zo beschadigd als wat. En misschien is ze er zelf wel op getraind, ze kwam vrij dom over maar ik gelooof niet dat ze dat is. Verder vind ik haar stiekem ook wel stoer, aan de top van de Nederlandse onderwereld.
Haar motoriek, spraak en woordkeuze zijn heel apart, maargoed, dat mens is waarschijnlijk ook zo beschadigd als wat. En misschien is ze er zelf wel op getraind, ze kwam vrij dom over maar ik gelooof niet dat ze dat is. Verder vind ik haar stiekem ook wel stoer, aan de top van de Nederlandse onderwereld.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jen_ schreef:Ik ergerde me helemaal niet aan haar. Ook niet de manier waarop ze sprak.
Ben ik het met je eens haha. Ik vond het wel maf dat ze geen moord had gepleegd. Omdat wat inderdaad de rest ook al zegt hier het programma toch moordvrouwen heet.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
toetje_ schreef:Ik vind haar verhaal heel boeiend, heb er al vaker stukken over gelezen, maar niet op de manier hoe zij het verteld.
Dom is ze idd niet. Waarom zat/zit ze vast eigenlijk?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:toetje_ schreef:Ik vind haar verhaal heel boeiend, heb er al vaker stukken over gelezen, maar niet op de manier hoe zij het verteld.
Dom is ze idd niet. Waarom zat/zit ze vast eigenlijk?
drugssmokkel in Panama
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Moordvrouwen
» En nu is het afgelopen..
» Hoe is t afgelopen met...
» Bah vakantie alweer afgelopen...
» WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?
» En nu is het afgelopen..
» Hoe is t afgelopen met...
» Bah vakantie alweer afgelopen...
» WIE hebben er de afgelopen 2 weken pos. getest?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: