Nog geen goedemorgen topic?
+8
Suus
Arwyn
Inge
Moezie
Snack a Jack
Oasis
Atelier Madame
Mida4you
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog geen goedemorgen topic?
Bij deze dan.
Iedereen lekker geslapen?
Ik ben er al op tijd uit in de vakantie (Lise heeft 2 weken vrij nu) want ze moet straks naar het ziekenhuis voor een gehoortest en daarna een afspraak bij de KNO-arts.
Vanmiddag in huis weer het één en ander doen, naar het postkantoor en boodschappen doen.
Fijne dag all!
Iedereen lekker geslapen?
Ik ben er al op tijd uit in de vakantie (Lise heeft 2 weken vrij nu) want ze moet straks naar het ziekenhuis voor een gehoortest en daarna een afspraak bij de KNO-arts.
Vanmiddag in huis weer het één en ander doen, naar het postkantoor en boodschappen doen.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Re: Nog geen goedemorgen topic?
Goedemorgen,
Ik heb vandaag mijn laatste stagedag.
Daarna hoor ik waarschijnlijk of ik mijn diploma heb gehaald.
Fijne dag allemaal!
Ik heb vandaag mijn laatste stagedag.
Daarna hoor ik waarschijnlijk of ik mijn diploma heb gehaald.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Nu wel dus
Succes in het ziekenhuis met Lise!
Ik ga vanmiddag shoppen voor de bruiloft van vrijdag (schoenen, riem en accessoires). Hopelijk wordt het wel beter weer ... Van 17 - 19 uur zit ik in het huis van mijn schoonouders, er komt een monteur voor hun vaatwasser en ze zijn er zelf niet. Daarna komt bij ons thuis de kapper voor mijn man en dochter.
Fijne dag!
Succes in het ziekenhuis met Lise!
Ik ga vanmiddag shoppen voor de bruiloft van vrijdag (schoenen, riem en accessoires). Hopelijk wordt het wel beter weer ... Van 17 - 19 uur zit ik in het huis van mijn schoonouders, er komt een monteur voor hun vaatwasser en ze zijn er zelf niet. Daarna komt bij ons thuis de kapper voor mijn man en dochter.
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen.
Ik heb heerlijk geslapen. Ik ga straks even een kopje thee drinken bij mijn oma samen met mijn dochtertje. En vanmiddag komt er een vriendin langs. Ook moet ik nog even wat boodschappen doen.
Iedereen een fijne dag vandaag
Ik heb heerlijk geslapen. Ik ga straks even een kopje thee drinken bij mijn oma samen met mijn dochtertje. En vanmiddag komt er een vriendin langs. Ook moet ik nog even wat boodschappen doen.
Iedereen een fijne dag vandaag
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Gooodmorging, laatste werkdag deze week!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
@weetjewel: Succes met Lise in het ziekenhuis!
@Jade: Spannend! Heel veel succes!
Ik heb redelijk geslapen, ben een beetje ziek de laatste dagen. Maar net niet genoeg om echt ziek thuis te blijven.
Dus vandaag paracetamol in en weer verder met huiswerk! Vanavond ga ik lekker Tapas eten met mijn beste vriendin.
Fijne dag allemaal!
@weetjewel: Succes met Lise in het ziekenhuis!
@Jade: Spannend! Heel veel succes!
Ik heb redelijk geslapen, ben een beetje ziek de laatste dagen. Maar net niet genoeg om echt ziek thuis te blijven.
Dus vandaag paracetamol in en weer verder met huiswerk! Vanavond ga ik lekker Tapas eten met mijn beste vriendin.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Wel een beetje spierpijn. Gisterenavond voor het eerst weer sind jaren weer gesport.
Vandaag weer een dagje werken en vanavond naar de open dag van de universiteit van Utrecht.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Wel een beetje spierpijn. Gisterenavond voor het eerst weer sind jaren weer gesport.
Vandaag weer een dagje werken en vanavond naar de open dag van de universiteit van Utrecht.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen!! Ik heb ontzetten slecht geslapen.. Blegh
Nu weer op het werk tot 17:00 uur.. Dan gauw naar mijn schoonvader om te eten en dan ga ik eindelijk voor mijn tattoo!!
Nu weer op het werk tot 17:00 uur.. Dan gauw naar mijn schoonvader om te eten en dan ga ik eindelijk voor mijn tattoo!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen.
Wat een zeikweer he!
Hier slecht geslapen, ze zijn hier gister begonnen met de badkamer verbouwen tot volgende week vrijdag. Dus elke dag om 7uur uit bed. Aangezien ik zelf onregelmatig werk is dat niet ideaal... maar goed went vast wel
Allemaal fijne dag / werkse / succes op school / studeerse / sterkte / succes
Wat een zeikweer he!
Hier slecht geslapen, ze zijn hier gister begonnen met de badkamer verbouwen tot volgende week vrijdag. Dus elke dag om 7uur uit bed. Aangezien ik zelf onregelmatig werk is dat niet ideaal... maar goed went vast wel
Allemaal fijne dag / werkse / succes op school / studeerse / sterkte / succes
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Goedemorgen!
Ik heb prima geslapen, maar natuurlijk is het op mijn vrije dag weer rotweer! Moet echt nog even naar buiten voor boodschappen en zo, dus hoop dat het nog wel even droog wordt.
Verder moet ik vandaag toch maar eens aan de studie, tentamen is al over 2 weken..
Fijne dag allemaal!
Ik heb prima geslapen, maar natuurlijk is het op mijn vrije dag weer rotweer! Moet echt nog even naar buiten voor boodschappen en zo, dus hoop dat het nog wel even droog wordt.
Verder moet ik vandaag toch maar eens aan de studie, tentamen is al over 2 weken..
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen, maar midden in de nacht kwam mijn vriendje dronken thuis, die heel lief zachtjes probeerde te doen, maar het ging hem niet zo goed af Nu aan het werk en vanavond lekker zingen
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen, maar midden in de nacht kwam mijn vriendje dronken thuis, die heel lief zachtjes probeerde te doen, maar het ging hem niet zo goed af Nu aan het werk en vanavond lekker zingen
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen!
Wat een slecht weer hier! En ik moet op de fiets naar de stad, voor een kado voor mijn vader en iets leuks voor een vriendin.. Maar op deze manier heb ik de neiging de auto te pakken.
Succes in het ziekenhuis Weetjewel!
Spannend, Loontje! Wat voor tattoo wordt het?
Jade, succes!!!
Wat een slecht weer hier! En ik moet op de fiets naar de stad, voor een kado voor mijn vader en iets leuks voor een vriendin.. Maar op deze manier heb ik de neiging de auto te pakken.
Succes in het ziekenhuis Weetjewel!
Spannend, Loontje! Wat voor tattoo wordt het?
Jade, succes!!!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Bah wat een weer!
Ga zometeen boodschappen doen en vanmiddag nog gooische vrouwen kijken.
Bah wat een weer!
Ga zometeen boodschappen doen en vanmiddag nog gooische vrouwen kijken.
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik ga zometeen direct beginnen om mijn verslagen af te maken. Vanmiddag even met mijn vriend mee zijn rijbewijs aanvragen en verder eigenlijk geen plannen.
Fijne dag allemaal.
Ik ga zometeen direct beginnen om mijn verslagen af te maken. Vanmiddag even met mijn vriend mee zijn rijbewijs aanvragen en verder eigenlijk geen plannen.
Fijne dag allemaal.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Wat een smerig weer. Ben er al twee keer doorheen geweest en mag straks weer, hopen dat het dan droog is!
Vanmiddag weer werken, op een andere locatie omdat er iemand ziek is (deze locatie heb ik zelf eerst gedraaid, dus wel grappig om er weer eens te staan).
Nu even lekker genieten van mijn thee!
Fijne dag allemaal.
Wat een smerig weer. Ben er al twee keer doorheen geweest en mag straks weer, hopen dat het dan droog is!
Vanmiddag weer werken, op een andere locatie omdat er iemand ziek is (deze locatie heb ik zelf eerst gedraaid, dus wel grappig om er weer eens te staan).
Nu even lekker genieten van mijn thee!
Fijne dag allemaal.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
goedemorgen
Ik zou heel veel doen vandaag maar heb nergens zin in. Moet voor half 12 beneden stofzuigen en stoffen. Want dan moet ik werken.
Maar eerst probeer een upc medewerker te spreken te krijgen, heb al een week geen tv internet en telefoon
fijne dag allemaal
Ik zou heel veel doen vandaag maar heb nergens zin in. Moet voor half 12 beneden stofzuigen en stoffen. Want dan moet ik werken.
Maar eerst probeer een upc medewerker te spreken te krijgen, heb al een week geen tv internet en telefoon
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik heb ruim 1,5 uur in het ziekenhuis gezeten vanmorgen, een gehoortest en een operatie datum verder weer naar buiten gestapt. Lise wordt 7 juli geopereerd aan haar keel, neus en oren.
Gast- Gast
Weetjewel: Wat heftig zeg. Wisten jullie al lang dat ze een operatie nodig had? Het lijkt me heel erg spannend voor zo'n kleintje, maar natuurlijk ook voor mama. Succes en sterkte met alles!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Weetjewel: Wat heftig zeg. Wisten jullie al lang dat ze een operatie nodig had? Het lijkt me heel erg spannend voor zo'n kleintje, maar natuurlijk ook voor mama. Succes en sterkte met alles!
We hadden al wel verwacht dat haar amandelen eruit moesten, dus het komt niet zo 1.2.3 uit de lucht vallen.
Maar dank je wel!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Nog geen goedemorgen topic?
» Goedemorgen 'geen sneeuw maandag'
» Zeggen we geen goedemorgen meer? :)
» Goedemorgen topic!
» Goedemorgen 'geen sneeuw maandag'
» Zeggen we geen goedemorgen meer? :)
» Goedemorgen topic!