loopwagen en/of poppenwagen
+5
Liadan
Susan
kwak
maiadebij
LMCurious
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
loopwagen en/of poppenwagen
Ik vroeg me af of de meeste poppenwagens ook handig zijn ipv een loopwagen. of zijn die minder stabiel? Kan me voorstellen dat ze zich aan een buggy ofzo niet echt kunnen optrekken of wel? Ik weet dat Joris dat met zijn loopauto toen wel deed. En vroeg me af of een poppenwagen niet net zo leuk is. (omdat het dan natuurlijk langer leuk blijft?!)
Dus wat zijn jullie ervaringen?
Dus wat zijn jullie ervaringen?
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Re: loopwagen en/of poppenwagen
Maar de buggy die wij (nog steeds) voor Fenne hebben is absoluut niet geschikt om je aan op te trekken. Dan zou dat ding direct omkiepen. Ik denk dat dat dus een paar maanden nadat ze leren lopen pas echt leuk is. Er is hier met de loopwagen trouwens nooit zoveel gespeeld. Met de buggy daarentegen wel!
Gast- Gast
Je hebt toch ook wel van die houten wiegjes die je als loopauto kunt gebruiken, is dat niet wat?
Gast- Gast
Ik denk dat een poppenbuggy niet stabiel genoeg is.
Ze zijn erg licht en wiebelig.
Dan zou ik toch voor een loopkar gaan.
Hier is het nog steeds een groot succes.
Ze zijn erg licht en wiebelig.
Dan zou ik toch voor een loopkar gaan.
Hier is het nog steeds een groot succes.
Gast- Gast
ik heb zo'n houten poppenwagen bij Kruidvat gekocht, maanden terug. J loopt nu sinds een weekje met een stoeltje (die makkelijk schuift) dus ik zal die houten poppenwagen eens van zolder halen. Ik ben ook wel benieuwd wat de ervaringen hiermee zijn!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Oh, ik heb verkeerd gelezen denk ik...
als je echt zo'n goede houten poppenwagen doet, dan is het wel goed denk ik!
Ik zat aan zo'n buggy'tje te denken...
als je echt zo'n goede houten poppenwagen doet, dan is het wel goed denk ik!
Ik zat aan zo'n buggy'tje te denken...
Gast- Gast
ik denk dat z'n houten poppenwagen net zo stabiel is al een loopwagentje.
er zijn echt hele leuke houten poppenwagens, met verschillende kleuren, zo leuk!
er zijn echt hele leuke houten poppenwagens, met verschillende kleuren, zo leuk!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Nou, wij hebben zo'n houten poppenwagen van de Hema, en als ze zich aan de stang wilde optrekken, dan kiepte hij gewoon naar voren hoor. Ze doet daar ook veel minder mee dan met die buggy (en dat terwijl de houten 35 euro was en de buggy 6,95...Goedkoop dametje hebben wij!).
Gast- Gast
Er zijn wel houten poppenwagens die geschikt zijn als loopwagen, bijvoorbeeld die van Haba, maar sommige houten poppenwagens kiepen gewoon om als je erop leunt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben deze, maar die kiept om als ze zich eraan optrekken of er op leunen.
Zoiets is geschikter omdat het punt waar ze op leunen precies boven de wielen zit. (maar ik weet niet of ze ook poppenwagens hebben waarbij het zo is).
Zoiets is geschikter omdat het punt waar ze op leunen precies boven de wielen zit. (maar ik weet niet of ze ook poppenwagens hebben waarbij het zo is).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ja dan is het dus echt even testen, verschilt dus echt per wagen. Ik vind die van Haba inderdaad erg leuk. En zei al voor haar geboorte dat ze met dr eerste verjaardag een haba pop krijgt. En nu hadden we toevallig de oude loopwagen van Joris verkocht op mp, want die was van cars en dat vond ik niet zo leuk voor Milou. Maar daardoor was ik dus aan het bedenken wat we tegen die tijd voor Milou willen. Wel nog een loopwagen erbij of gewoon een goede poppenwagen. Mijn broer is erg handig, maar heeft het heel vaak druk. En die vindt het waarschijnlijk wel leuk om zelf een poppenwagen te maken. Maar dan moet hij tijd hebben. En dat is vaak in ze zomer en herfst handiger dan vlak voor haar verjaardag. Dus maar eens met hem overleggen, modellen testen wat voor iets het beste is. En als hij er geen zin in heeft de aanbiedingen voor die van haba maar eens in de gaten houden. Want die zijn zoooooo duuurrrr!!!!
LMCurious- Prater
Prenatal heeft ook zo'n soort poppenwagen als die van Haba. Alleen veel goedkoper en hij ziet er ongeveer hetzelfde uit.
Die hebben wij voor haar 1e verjaardag gegeven. S. liep hier toen al dus die kon er gelijk mee lopen.
Die hebben wij voor haar 1e verjaardag gegeven. S. liep hier toen al dus die kon er gelijk mee lopen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
up.
lmc voor welke zijn jullie gegaan?
Zie dat die van haba 149 kost, wat een geld. Wil ook een leuk poppenwagentje voor E eerste verjaardag, waar ze ook gauw al achter kan stappen.
lmc voor welke zijn jullie gegaan?
Zie dat die van haba 149 kost, wat een geld. Wil ook een leuk poppenwagentje voor E eerste verjaardag, waar ze ook gauw al achter kan stappen.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Wij hebben ook een poppenwagen van Haba, maar die kiept ook omver als ze er op leunt. Toen ze net liep reed de poppenwagen ook te snel voor haar. Pas nu ze echt goed kan lopen, heeft ze er wat aan. De loopwagen reed weer niet goed om laminaat, boven op de vloerbedekking kon ze er wel goed achter oefenen.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Wij hebben een poppenwagen van de Prenatal voor J. haar eerste verjaardag gegeven. Ze kon hier toen nog niet echt achter lopen in ieder geval niet de via de goede kant. J. liep altijd aan de andere kant dan de witte stang, hier kon ze wel redelijk goed achter lopen. As ze achter de witte stang liep dan kukelde hij om. Deze had ze
J. liep alleen nog niet zelfstandig met haar 1e verjaardag, alleen aan de hand een beetje. Wij hadden nog een loopwagentje geleend en hier kon ze erg goed achter lopen zonder dat hij om kukelde.
J. liep alleen nog niet zelfstandig met haar 1e verjaardag, alleen aan de hand een beetje. Wij hadden nog een loopwagentje geleend en hier kon ze erg goed achter lopen zonder dat hij om kukelde.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
http://www.speelgoedparade.nl/bayerchic2000-houten-poppenwagen-flowers-42594-p-1819.html
Ik vind deze wel heel erg mooi. Iemand ervaring met dit wagentje?
Ik vind deze wel heel erg mooi. Iemand ervaring met dit wagentje?
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
haha, grappig, uiteindelijk heeft Milou toevallig vandaag deze gekregen:
Van www.tojs.nl voor €59,45. We hadden deze ook al in een speelgoedwinkel gezien, en daar zeiden ze dat ze zich hier wel aan op kan trekken. Of tenminste, aan de zijkanten zeg maar, maar niet aan de bovenste stang. maar daar kan ze ook niet bij om zich aan op te trekken. Overigens heb ik het echte optrekken nog niet kunnen testen met Milou, want dat kan ze nog niet. Maar wij hadden het idee dat het maar zo'n korte periode is dat ze zich echt optrekken. As ze eenmaal zelf gaan staan is het natuurlijk vlug goed. Maar hij is ook wel redelijk zwaar moet ik zeggen.
Van www.tojs.nl voor €59,45. We hadden deze ook al in een speelgoedwinkel gezien, en daar zeiden ze dat ze zich hier wel aan op kan trekken. Of tenminste, aan de zijkanten zeg maar, maar niet aan de bovenste stang. maar daar kan ze ook niet bij om zich aan op te trekken. Overigens heb ik het echte optrekken nog niet kunnen testen met Milou, want dat kan ze nog niet. Maar wij hadden het idee dat het maar zo'n korte periode is dat ze zich echt optrekken. As ze eenmaal zelf gaan staan is het natuurlijk vlug goed. Maar hij is ook wel redelijk zwaar moet ik zeggen.
LMCurious- Prater
Volgens mij heeft Yrsa precies dezelfde.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Soortgelijke onderwerpen
» Poppenwagen
» Loopwagen.
» Welke loopwagen?
» Show jullie poppenwagen / kinderwagen / buggy
» Nav loopwagen, veel mee geoefend/gespeeld?
» Loopwagen.
» Welke loopwagen?
» Show jullie poppenwagen / kinderwagen / buggy
» Nav loopwagen, veel mee geoefend/gespeeld?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: