Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Theedoosje schreef:Zwoesj> leuk!
En dat terwijl ik het zo'n slechte foto vind... Maar ik ben sowieso niet fotogeniek, dus vind ze altijd allemaal lelijk
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Theedoosje schreef:Zwoesj> leuk!
En dat terwijl ik het zo'n slechte foto vind... Maar ik ben sowieso niet fotogeniek, dus vind ze altijd allemaal lelijk
Jawel fotogeniek. Ik vind het een leuke foto ;D
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zwoesj, zwart staat je beter dan orjane.
Haha ja toch wel? Gelukkig maar, dan hoef ik me niet iedere dag in het oranje te hijsen
Zwoesj- Ratel
Waarom gaat alles toch mis sinds ik terug ben... Nu heb ik mijn arm onwijs verbrand, echt een flinke brandplek .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat klopt, was vandaag voor je huisReva schreef:Gloeiende gloeiende, ruim 30 minuten naar een parkeerplek gezocht Teringdrukte. Poepmensen. Bijna een wannabe Elvis gehoekt. Tyfus rock en roll weekend, markt, amusetour en koopzondag in 1 dag. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
En Goedenavond
Huh, waarom Maar fijn dat je zegt dat het klopt haha, was ook teveel om te verzinnen
Gast- Gast
Waar aan?Zusje schreef:Waarom gaat alles toch mis sinds ik terug ben... Nu heb ik mijn arm onwijs verbrand, echt een flinke brandplek .
Gast- Gast
Ja, het was chaos (en veel wind) en vreemd verklede mensen (helft in klederdracht en helft in Elvis-dracht!). Ik was in H. en even langs je huis gelopen.Reva schreef:Smikkell schreef:Dat klopt, was vandaag voor je huisReva schreef:Gloeiende gloeiende, ruim 30 minuten naar een parkeerplek gezocht Teringdrukte. Poepmensen. Bijna een wannabe Elvis gehoekt. Tyfus rock en roll weekend, markt, amusetour en koopzondag in 1 dag. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
En Goedenavond
Huh, waarom Maar fijn dat je zegt dat het klopt haha, was ook teveel om te verzinnen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, het was chaos (en veel wind) en vreemd verklede mensen (helft in klederdracht en helft in Elvis-dracht!). Ik was in H. en even langs je huis gelopen.Reva schreef:Smikkell schreef:Dat klopt, was vandaag voor je huisReva schreef:Gloeiende gloeiende, ruim 30 minuten naar een parkeerplek gezocht Teringdrukte. Poepmensen. Bijna een wannabe Elvis gehoekt. Tyfus rock en roll weekend, markt, amusetour en koopzondag in 1 dag. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
En Goedenavond
Ja, whahahaha. Toen ik van huis ging dacht ik even dat ik een tijdmachine in was gestapt Vond je het leuk?
Gast- Gast
Arghhhh ik wil wat nummers downloaden voor m'n iPod, maar ik heb echt geen flauw idee wat...
Gast- Gast
Van wat voor muziek hou je Maple?
TUDB Spannend!
TUDB Spannend!
Zwoesj- Ratel
De dag was leuk, die gekke mensen hadden voor mij niet gehoeven. Ik wilde een briefje in je brievenbus achterlaten, maar wist de toevoeging niet en van de naambordjes werd ik niet wijzerReva schreef:
Ja, whahahaha. Toen ik van huis ging dacht ik even dat ik een tijdmachine in was gestapt Vond je het leuk?
Gast- Gast
Joehoee, kan van de week de foto's ophalen van de fotoshoot met mijn vriend, ben zo benieuwd!!
Gast- Gast
Ehhh... ik heb geen vaste muziekstijl waar ik van hou, 't is net hoe m'n bui is en daar pas ik m'n muziek op aan
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waar aan?Zusje schreef:Waarom gaat alles toch mis sinds ik terug ben... Nu heb ik mijn arm onwijs verbrand, echt een flinke brandplek .
Binnenkant van mijn bovenarm... Ben wel benieuwd wat je vandaag gedaan hebt! En hoe voel je je nu?
Gast- Gast
Smikkell schreef:De dag was leuk, die gekke mensen hadden voor mij niet gehoeven. Ik wilde een briefje in je brievenbus achterlaten, maar wist de toevoeging niet en van de naambordjes werd ik niet wijzerReva schreef:
Aah, jammer..haha. Het is degene zonder bordje Die van mij is gestolen
Gast- Gast
Maple schreef:Ehhh... ik heb geen vaste muziekstijl waar ik van hou, 't is net hoe m'n bui is en daar pas ik m'n muziek op aan
Geen fan van salsa / bachata achtige muziek?
Zwoesj- Ratel
Haha, dat is wara ook, daar hield jij van he? Nee, ik niet echt...Zwoesj schreef:Maple schreef:Ehhh... ik heb geen vaste muziekstijl waar ik van hou, 't is net hoe m'n bui is en daar pas ik m'n muziek op aan
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Maple schreef:Ehhh... ik heb geen vaste muziekstijl waar ik van hou, 't is net hoe m'n bui is en daar pas ik m'n muziek op aan
Ik wel!
Gast- Gast
Maple schreef:Ehhh... ik heb geen vaste muziekstijl waar ik van hou, 't is net hoe m'n bui is en daar pas ik m'n muziek op aan
Zoek eens op Katzenjammer. In zwolle zien spelen. Zijn vier Noorse dames. Ik vind het heerlijke muziek.
Gast- Gast
Wilde eerst gewoon overal een briefje in doen, maar ja..Reva schreef:Smikkell schreef:De dag was leuk, die gekke mensen hadden voor mij niet gehoeven. Ik wilde een briefje in je brievenbus achterlaten, maar wist de toevoeging niet en van de naambordjes werd ik niet wijzerReva schreef:
Gast- Gast
Dat luister ik hele dagen
Anders eens op www.top40.nl kijken?
Of een top zoveel van de 90's.. Vind ik ook altijd weer leuk om terug te luisteren!
Anders eens op www.top40.nl kijken?
Of een top zoveel van de 90's.. Vind ik ook altijd weer leuk om terug te luisteren!
Zwoesj- Ratel
Smikkell schreef:Wilde eerst gewoon overal een briefje in doen, maar ja..Reva schreef:Smikkell schreef:De dag was leuk, die gekke mensen hadden voor mij niet gehoeven. Ik wilde een briefje in je brievenbus achterlaten, maar wist de toevoeging niet en van de naambordjes werd ik niet wijzerReva schreef:
Haha, je had je naar binnen moeten bellen Hangt binnen een heel groot prikbord waar iedereen elkaars post op hangt als het in de verkeerde bus zat.
Gast- Gast
Zusje schreef:Zwoesj schreef:Maple schreef:Ehhh... ik heb geen vaste muziekstijl waar ik van hou, 't is net hoe m'n bui is en daar pas ik m'n muziek op aan
Ik wel!
Dans je het zelf ook?
Zwoesj- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: