Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouders in november 25 jaar getrouwd

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ouders in november 25 jaar getrouwd Empty Ouders in november 25 jaar getrouwd

Bericht  Verona zo 29 mei 2011 - 4:27

Mijn ouders zijn in november 25 jaar getrouwd. Mijn zusje en ik willen iets voor ze doen, maar wat?
Mijn ouders houden niet van feesten of zoiets. Wat hebben jullie gedaan toen jou ouders zoveel jaar getrouwd waren? Dan kan ik misschien wat inspiratie op doen.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders in november 25 jaar getrouwd Empty Re: Ouders in november 25 jaar getrouwd

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 4:30

Een uitgebreid etentje of high tea?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders in november 25 jaar getrouwd Empty Re: Ouders in november 25 jaar getrouwd

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 4:31

Mijn ouders hebben toen zelf een feest gegeven..

Mijn zus en ik hebben ze net nog wel meegenomen om te high tea-en nog als verlaat moederdagcadeau, was erg lekker en ze vonden het erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders in november 25 jaar getrouwd Empty Re: Ouders in november 25 jaar getrouwd

Bericht  Antibes zo 29 mei 2011 - 4:44

Mijn ouders hebben ook alles al, wilden geen groot feest en hoefden al helemaal geen familiefoto op canvas. Wink

Dus toen hebben mijn zus en ik ze een weekendje weg gestuurd met een wijnproeverij ergens in Frankrijk. Overnachtingen + proeverij + één diner was toen op kosten van ons.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders in november 25 jaar getrouwd Empty Re: Ouders in november 25 jaar getrouwd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum