Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...

+16
Merai
Phileine
Lavendel
Happydobby
Dennenappel
Jules
Jezzie
Zwoesj
Verona
Zora
Summerlovin
Monte
Fayebella
Lady Starstruck
Mariposa
Lotus
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh... - Pagina 3 Empty Re: Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...

Bericht  Flippin' Bitch ma 30 mei 2011 - 1:58

- Dagenlang tekenen en met de barbies spelen.
- Met de buren kamperen in de gezamenlijke tuin en samen stoofpeertjes eten (ook uit de tuin).
- Spelen op de rolschaatsbaan (er werd een leegstaand gebouw opengebroken, met een perfecte betonnen vloer, daar heb ik heel wat gespeeld)
- Ponyrijles op de manege en dat we dan na de les een heel eind zonder zadel naar de wei reden.
- En ja, toch ook wel de tijd dat ik net een relatie met mijn vriend had (ik was 17, hij 15 angel)
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh... - Pagina 3 Empty Re: Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 2:00

Flippin' Bitch schreef:- met de barbies spelen.- Met de buren kamperen in de gezamenlijke tuin en samen stoofpeertjes eten (ook uit de tuin).
- Spelen op de rolschaatsbaan (er werd een leegstaand gebouw opengebroken, met een perfecte betonnen vloer, daar heb ik heel wat gespeeld)
- Ponyrijles op de manege en dat we dan na de les een heel eind zonder zadel naar de wei reden.
- En ja, toch ook wel de tijd dat ik net een relatie met mijn vriend had (ik was 17, hij 15 angel)

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch ma 30 mei 2011 - 2:00

O, en met mijn opa met z'n tweeen op een kinderstep. Dan gingen we altijd naar de tramhalte, kijken hoe de eerstvolgende tram vertrok en dan weer terug. Haha.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  NerdChic ma 30 mei 2011 - 3:25

- Heel het weekend buiten spelen met de buurjongens. En vooral heel erg verliefd zijn op die ene buurjongen.
- Bij mijn moeder achter op de fiets zitten. Met mijn voeten in de fietstassen.
- In het weekend 's ochtends vroeg wakker worden en wachten tot mijn broer mij kwam halen om telekids te kijken!
Very Happy
- Buiten in de buurt picknicken...Drinken, snoepjes en wat boterhammetjes mee. Een kleedje neer leggen en genieten.
- Samen met een vriendinnetje in een boom bij ons op het dorp klimmen.
- Met mijn 2 beste vriendinnen van de middelbare weer hele middagen/dagen/nachten kletsen over jongens en kleding en andere dingen.
- Ouderwets stappen, zoals het was toen ik net uit mocht gaan.
- Het laatste deel van de middelbare was sowieso een heeeeeele fijne tijd! I love you
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pannetoet ma 30 mei 2011 - 6:14

- Genieten van de onbezorgdheid
- Samen op vakantie
- Kattenkwaad uithalen met vriendinnetjes
- Samen met mijn zusje spelen; wij slapen op zolder en we moeten eerst 10m door een vrij smal en laag gangetje (1m breed en 1.60 hoog) en aan het eind zetten wij altijd een matras op zijn kant en dubbel.. kussens/dekens erachter, aanloop nemen en over de matras heen duiken :P En een lol dat we altijd hadden!

En er zijn vast zoveel meer dingen maar daar kan ik nu even niet opkomen.. :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: