Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...

+16
Merai
Phileine
Lavendel
Happydobby
Dennenappel
Jules
Jezzie
Zwoesj
Verona
Zora
Summerlovin
Monte
Fayebella
Lady Starstruck
Mariposa
Lotus
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh... - Pagina 2 Empty Re: Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 4:00

Youandi schreef:
Storm schreef:Ik ga trouwens nog steeds als ik in de speeltuin ben, op de schommel. Heb ik schijt aan.

Doe ik ook! Heerlijk, schommelen!

+1.
En springkussens en ballenbakken duik ik ook gewoon op/ in!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh... - Pagina 2 Empty Re: Ik zou bès nog wel un keiâhrtje net als vroegâh...

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 4:13

Youandi schreef:
Storm schreef:Ik ga trouwens nog steeds als ik in de speeltuin ben, op de schommel. Heb ik schijt aan.

Doe ik ook! Heerlijk, schommelen!

Doe ik ook, hoor! Heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 29 mei 2011 - 4:18

Tea-Leaf schreef:
Zora schreef:In een trappelzak op schoot liggen. Kan het me niet herinneren, maar als ik het bij baby'tjes zie moet het echt het meeste relaxte ever zijn I love you

Wat een lieve reactie dit!

smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Verona zo 29 mei 2011 - 4:19

Een zondagochtend samen met mijn zusje in bed, spelend dat wij op zee zitten en we de knuffels moeten redden anders verdrinken ze...
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 4:31

Zusje schreef:Wat zou jij nog wel een keer net als vroeger willen?
dat wat ik vandaag gedaan heb.. angel En de rest heb ik vandaag gewenst.

Laatst aangepast door Smikkell op zo 29 mei 2011 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 4:32

Verona schreef:Een zondagochtend samen met mijn zusje in bed, spelend dat wij op zee zitten en we de knuffels moeten redden anders verdrinken ze...
Dat deden mijn zusje en ik ook altijd..

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 29 mei 2011 - 4:34

De eerste keer verliefd worden, ow wat was dat apart en leuk!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Jezzie zo 29 mei 2011 - 4:49

Bij mijn oma logeren, dat was altijd heel gezellig! Lekkere dingen eten en samen fietsen of naar het strand! En voor het slapen nog een spelletje rummicub doen! (Ze is nu overleden)
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jules zo 29 mei 2011 - 5:02

Ik mis m'n onbezorgde kindertijd soms best wel. Ik keek altijd heel erg uit naar volwassen worden, en nu ik eenmaal volwassen en zelfstandig ben geniet ik daar heel erg van, maar wat zou het fijn zijn om soms even helemaal geen verantwoordelijkheden en wat minder verplichtingen te hebben!
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  Verona zo 29 mei 2011 - 5:09

Smikkell schreef:
Verona schreef:Een zondagochtend samen met mijn zusje in bed, spelend dat wij op zee zitten en we de knuffels moeten redden anders verdrinken ze...

Ja echt? Dacht dat wij de enige waren...als ik er aan terug denk krijg ik gewoon tranen in mijn ogen. Klinkt heel sentimenteel...maarrr wat gaat de tijd snel!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Dennenappel zo 29 mei 2011 - 5:20

- Onbezorgd keihard crossen met mijn paard buiten
- Wedstrijdje houden met een vriendin wie het hardst kan rijden, terwijl het paard waar ik op zat nog helemaal niet ingereden was
- Heerlijk in het hooi en buiten rondom de bakken leren voor de examens, terwijl we genoten van de zon, de paarden en de bossen
- Samen paarden wassen en kliederen met de waterslangen en het sop
- Mijn broertje opsluiten samen met mijn beste vriendin net zolang tot hij ging mekkeren als een lammetje I love you
- Urenlange skeelertochten hebben en over koetjes en kalfjes praten ondertussen
- Van de trap samen met mijn broertjes en zusjes een groot spinnenweb maken
- Mijn broer leren paardrijden, het samen genieten ervan en gekke dingen uithalen

Zo kan ik nog wel even doorgaan, echt zulke heerlijke momenten beleefd!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Dennenappel zo 29 mei 2011 - 5:21

Verona schreef:
Smikkell schreef:

Ja echt? Dacht dat wij de enige waren...als ik er aan terug denk krijg ik gewoon tranen in mijn ogen. Klinkt heel sentimenteel...maarrr wat gaat de tijd snel!

Deden wij ook vaak! Of 'grafkistje spelen'. Vrij bizar klinkt het, maar dan legde wij de ander mooi vredig neer met alle mooie lieve leuke knuffels eromheen. Zo lag je fijn met je 'dierbaren' bij je.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 5:30

Leuk topic geworden! Veel herkenbare dingen ook smile.

Ik schommel ook echt nog weleens hoor maar dat is toch niet meer hetzelfde smile.

Jen; dat klinkt idd als een bijzondere kerst!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 5:42

Met mijn ouders en zusje op vakantie gaan.
Ontzettend verliefd worden.

Ik schommel trouwens ook nog steeds hoor, als ik er ergens een zie.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby zo 29 mei 2011 - 5:47

De hele dag op pad met je pony.
Jointjes roken.
Spelen in een vet grote speeltuin.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lavendel zo 29 mei 2011 - 5:55

Ik zou onze vakanties naar Frankrijk wel over willen doen. 3 weken kamperen, dus 3 weken buiten in de zon, zwemmen, spelen en vrienden maken bij de tafeltennis. En zwemmen met mijn vader die altijd speelde dat hij een haai was onderwater en waarvoor we gillend wegzwemden.. En dan 's avonds in de tent, doodmoe en warm van de zon en het geruststellende geluid van mijn ouders die ervoor zaten.

Verder de zaterdagen in de tuin. De tuin van mijn ouders is vrij groot en in de weekenden werd er altijd volop geklust en gewerkt in de tuin. Met mn zussen waren we ook altijd alle weekenden buiten aan het spelen, hutten bouwen etc. En dan tussen de middag kwam er vaak een schaal met broodjes en knakworstjes of kroketjes naar buiten. En honger dat we dan hadden! Ik doe het nu ook steeds vaker weer als ik bij mijn ouders ben, de oude kleren aan en mn pa helpen, heerlijk zo'n dag!

Maar eigenlijk zou ik zo mijn hele jeugd overdoen. Die was eigenlijk echt perfect.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 6:15

Ik wil het 2e schooljaar op de middelbare school nog een keer overdoen!

Dat was echt het allerleukste jaar wat ik tot nu toe in mijn leven heb gehad. Populair groepje meiden, lijstjes bijhouden van hoeveel jongens ik had gekust :P .. Voor het eerst gefriemeld.. (uiteindelijk ook ontmaagd op die leeftijd Embarassed ).. maar vooral het jongensgek zijn.. School kon mij verder eigenlijk niet zo boeien.. Mijn 4 beste vriendinnen en aandacht van jongens was in dat jaar het belangrijkste.. Ik voelde me toen zo ontzettend zelfverzekerd Very Happy haha.. ik krijg een lach op mijn gezicht als ik eraan terug denk angel

Gast
Gast

Bericht  Phileine zo 29 mei 2011 - 6:19

Ik zou niks nog willen zoals vroeger en geniet veel meer van mijn leven nu. Ik heb meer een soort omgekeerd vrijheidsgevoel laughcry
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 6:24

Ladiesnight / pyjamaparty met vriendinnen van toen. Met films, kaartspelletjes, veel zoet en drank!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 6:53

- spelen en me niet druk maken over financien en het huishouden etc
- op vakantie samen met m'n ouders
- na schooltijd spelen met lego met m'n beste vriendinnetje toen der tijd
- de hele dag vrij zijn en dan alleen maar heel de dag slapen en computeren

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 7:26

Ik heb laatst met familie weekend verstoppertje gespeeld met zo'n beetje de halve familie. We deden het voor mijn achternichtje van 5, haar broertje sliep al en verder hebben we geen kinderen in de familie om mee te spelen, maar wat vonden we het allemaal weer spannend!
Terwijl je het voor een kind speelt hahaha

:face:

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 8:22

Ik heb een beetje hetzelfde als Vilein, ik geniet juist heel erg van mijn leven nu, ingericht zoals ík dat het liefst wil.

Maar waar ik wel echt dierbare herinneringen aan heb is muziek maken met mijn vader, hij gitaar spelen en dan samen zingen. Als ik 's avonds in bed lag hoorde ik hem soms nog gitaar spelen en daar viel ik zo heerlijk bij in slaap. Nu heeft mijn vader een muziekkamer in zijn huis, helemaal geïsoleerd en vol gitaren, microfoons en versterkers. Dat samen muziek maken doen we dus nog steeds (af en toe) en dat is altijd heel fijn I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Prosecco zo 29 mei 2011 - 8:36

Ik zou best nog wel eens een keertje net als vroeger met mijn beste vriendinnetje van de middelbare school in onze stamkroeg van toen willen hangen en gek doen/ouwehoeren zoals we toen hele dagen konden. Helaas hebben we geen contaact meer.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 18:26

Zusje schreef:Ik zou nog weleens door mijn oude school willen lopen (afgebrioken) of willen schommelen waar ik vroeger woonde... Op vakantie naar de camping en de hele dag buiten spelen...

Dat lijkt mij ook wel weer leuk! s'morgens wakker worden, dan brood met je moeder bij de bakker halen, lekker ontbijten en de hele dag zwemmen en spelen...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 22:42

- pony rijden
- verliefd worden op mijn eerste vriendje
- met mijn vriendinnen van toen feestjes bouwen
- als kind bij mijn ouders op schoot zitten

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: