Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jou plannen voor vanavond?

+19
smooch
Lientje
Zwoesj
Mida4you
Jeanette
Aziraphale
_Femme
Summerlovin
Lady4
Arwyn
Melisande
Verde
Snack a Jack
Zonnetje
ekiaam87
Lejow
Zwerver
SnowWhite
Champagne
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat zijn jou plannen voor vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jou plannen voor vanavond?

Bericht  Arwyn zo 29 mei 2011 - 4:11

Purple schreef:
wc-eend schreef:Vanavond poging 2 voor the hangover 2
Gisterenavond was het gewoon VOL!
Ik ben wel geweest, hier had je 2 zalen met dezelfde film. Ik vond het echt een leuke film maar hij haalt het niet bij de eerste.
Wij gaan waarschijnlijk volgende week heen. Hadden al wel verwacht dat het nu zo druk zou zijn, dus nog maar even niet, haha.

Vanavond geen plannen. Zo eerst lekker koken (risotto). Heb de recorder al op Did you hear about the Morgans gezet en ga Vakantieliefdes en XXL kijken denk ik. En aangezien m'n vriend gister niet met z'n vrienden heeft afgesproken, vrees ik dat die vanavond voor de deur staan..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jou plannen voor vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jou plannen voor vanavond?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 4:13

Eerst samen eten met mijn vriend en daarna tv kijken (film of dance battle..) met een wijntje en wat hartigs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jou plannen voor vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jou plannen voor vanavond?

Bericht  Verona zo 29 mei 2011 - 4:16

Ik kon vanavond mee naar de toppers...maar omdat ik morgen een heel belangrijk gesprek heb en een berg aan huiswerk, heb ik het af moeten slaan Sad. Het wordt dus veel huiswerk maken vanavond...
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jou plannen voor vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jou plannen voor vanavond?

Bericht  Pussycat zo 29 mei 2011 - 4:27

Vrij weinig helaas... Cry
Zal wel tv kijken worden.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jou plannen voor vanavond? - Pagina 4 Empty Re: Wat zijn jou plannen voor vanavond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum