Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke koffiemachine heb jij?

+10
flower
VanillaRose
Happydobby
Highway
Mamsie
Phileine
Zora
Pussycat
Jeanette
Spring
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

welke koffiemachine heb jij? Empty welke koffiemachine heb jij?

Bericht  Spring vr 27 mei 2011 - 6:44

Mijn vriend wil graag een nespresso apparaat of in ieder geval zoiets.

1) welk apparaat heb jij voor koffie?
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is?
3) wat kost het apparaat?
4) wat voor koffie kun je er mee zetten?
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke koffiemachine heb jij? Empty Re: welke koffiemachine heb jij?

Bericht  Jeanette vr 27 mei 2011 - 6:45

Een 'gewone' koffiezetapparaat, waar je de geur van koffie nog lekker ruikt, ook al lust ik geen koffie. :P maar vind het wel heerlijk gezellig ruiken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pussycat vr 27 mei 2011 - 6:49

Een senseo nog steeds... wil al een hele poos een andere, maar mijn man die vind dat maar onzin (lust zelf geen koffie).

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 6:51

Wij hebben geen koffiezetapparaat. Ben ook niet echt een koffiedrinker. Maar wil wel graag een Nespresso-apparaat.

Gast
Gast

Bericht  Zora vr 27 mei 2011 - 7:07

Biancy schreef:Mijn vriend wil graag een nespresso apparaat of in ieder geval zoiets.

1) welk apparaat heb jij voor koffie? Nespresso
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is?
3) wat kost het apparaat? verschilt per versie. er zijn ook vaak aanbiedigen. Volgens mij kostte deze toen iets van €150
4) wat voor koffie kun je er mee zetten? Espresso, afhankelijk van het cupje en hoeveelheid water ook minder sterk.
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? Je kunt de cups bij een aantal Nespressowinkels kopen (alleen in de Bijenkorf?). Cupjes zijn duur. Tussen e 33 en 39 ct volgens mij.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:07

1) welk apparaat heb jij voor koffie? Nespresso
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is? Automatisch en je kunt twee verschillende formaten instellen (kan je zelf instellen hoe vol je 't wilt, en dan daarna gaat het automatisch)
3) wat kost het apparaat? geen idee, t is een oud model van m'n vader. Maar ze kosten tussen de 150 en 200 euro
4) wat voor koffie kun je er mee zetten? Espresso en lungo
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? Via nespresso winkel of online (maar ik neem ze stiekem van m'n moeder mee)

Gast
Gast

Bericht  Phileine vr 27 mei 2011 - 8:14

1) welk apparaat heb jij voor koffie? Een nespresso en een 'ouderwets' koffiezetapparaat
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is? Mijn nespresso is automatisch. Het gewone koffiezetapparaat spreekt voor zich.
3) wat kost het apparaat? Voor de nespresso heb ik ongeveer 150 euro betaald dacht ik (kreeg dacht ik ook nog een bedragje terug). De gewone koffiezetter ongeveer 40/50 euro.
4) wat voor koffie kun je er mee zetten? Espresso, lungo (ook cafeïnevrije koffie).
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? De cups zijn 33 tot 37 cent via nespresso.nl of via de nespressowinkels in de Bijenkorf. Mijn favoriete smaak is trouwens finezzo lungo I love you
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:25

Ik heb er geen..

Mijn vriend en ik drinken geen koffie..

Als we een verjaardag hebben halen we van die oploskoffie :P

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 27 mei 2011 - 10:04

1) welk apparaat heb jij voor koffie? Nespresso ( Citiz Milk )
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is? automatisch, je kunt hem wel zelf instellen om de hoeveelheid water.
3) wat kost het apparaat? geloof dat we er zo'n 185 voor betaald hebben maar wij hebben wel een melkopschuimer erbij.
4) wat voor koffie kun je er mee zetten? Nespresso, Lungo en wij dus ook Cappuchino maar met een gewone melkopschuimer kan dat altijd haha
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? tussen de 33 en 39 cent idd. Wij bestellen ze online of kopen ze bij de Bijenkorf. Trouwens je kunt nu ook van douwe egberts cupjes kopen. Maar persoonlijk vind ik die minder. Ik zelf zet een "espresso cupje" vaak als lungo en dat kan bij die van DE niet.
.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Phileine vr 27 mei 2011 - 10:08

Mamsie schreef:1) welk apparaat heb jij voor koffie? Nespresso ( Citiz Milk )
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is? automatisch, je kunt hem wel zelf instellen om de hoeveelheid water.
3) wat kost het apparaat? geloof dat we er zo'n 185 voor betaald hebben maar wij hebben wel een melkopschuimer erbij.
4) wat voor koffie kun je er mee zetten? Nespresso, Lungo en wij dus ook Cappuchino maar met een gewone melkopschuimer kan dat altijd haha
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? tussen de 33 en 39 cent idd. Wij bestellen ze online of kopen ze bij de Bijenkorf. Trouwens je kunt nu ook van douwe egberts cupjes kopen. Maar persoonlijk vind ik die minder. Ik zelf zet een "espresso cupje" vaak als lungo en dat kan bij die van DE niet..

Dat is fijn om te weten, want ik wilde laatst al bijna een doosje kopen. Ik zet altijd lungo, dit doe ik ook bij de espresso's. Voor mij was het dan weggegooid geld geweest, dus bedankt voor de opmerking smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 10:12

Mijn man is de enige die koffie drinkt, dus hier een senseo.

Met een verjaardag hebben we een "ouderwets" koffiezetapparaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 10:23

Mijn vriend wil graag een nespresso apparaat of in ieder geval zoiets.

1) welk apparaat heb jij voor koffie? Senseo Latt
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is? Automatisch
3) wat kost het apparaat? Geen idee, dacht zo'n 180 euro
4) wat voor koffie kun je er mee zetten? Heel veel smaken en ook cappuccino, latte macchiato en chocomelk
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? Pads, en die zijn niet zo duur, denk 10 cent per stuk ofzo? Van een huismerk dan..

Maar ik vind de koffie van Nespresso lekkerder, wil heel graag een Nespresso kopen!

Gast
Gast

Bericht  Highway vr 27 mei 2011 - 10:30

1) welk apparaat heb jij voor koffie? we hebben er drie en wisselen af. Een nespresso, een senseo en een gewoon koffiezetapparaat
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is? allemaal automatisch
3) wat kost het apparaat? de nespresso kostte 129 euro; we kregen wel 49 terug; de senseo iets van 50 en de gewone 70 euro
4) wat voor koffie kun je er mee zetten? Ik gebruik ze alleen voor gewone koffie
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? de cups van nespresso zijn vrij prijzig 33-35 cent per cupje; ook te koop bij de bijenkorf. De padjes voor de senseo zijn niet zo heel prijzig; die kun je zelfs bij de aldi krijgen. De gewone koffie die we drinken is vrij prijzig; DE black, ik geloof 3,50 voor 500 gram. (of we halen bonen bij de starbucks). Maar je kunt de senseo en de gewone koffie zo duur maken als je zelf wilt.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Happydobby vr 27 mei 2011 - 10:33

Biancy schreef:Mijn vriend wil graag een nespresso apparaat of in ieder geval zoiets.

1) welk apparaat heb jij voor koffie? senseo en nescafe dolce gusto
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is?senseo automatisch en dolce gusto zit een hendel.
3) wat kost het apparaat?senseo is oud, weet ik niet meer en de dolce was 70 euro
4) wat voor koffie kun je er mee zetten?senseo pads en met de dolce kan je veel soorten koffie zetten met de verschillende cups
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? ja de cups hebben ze in de supermarkt

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Mamsie vr 27 mei 2011 - 10:55

Oohja ook nog een "nadeel" van een Nespresso, je koffie is zo lekker dat je vaak de koffie ergens anders maar een slap bakkie vind. Ik rij dus 9 van de 10 keer liever naar huis om daar een lekker kopje te drinken dat dat ik in een cafétje een kopje koffie drink ( of ik moet weten dat ze lekkere koffie hebben )
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  VanillaRose vr 27 mei 2011 - 19:20

5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? tussen de 33 en 39 cent idd. Wij bestellen ze online of kopen ze bij de Bijenkorf. Trouwens je kunt nu ook van douwe egberts cupjes kopen. Maar persoonlijk vind ik die minder. Ik zelf zet een "espresso cupje" vaak als lungo en dat kan bij die van DE niet.
.

+1 ik heb dezelfde en ben er superblij mee. Mamsie, ik gebruik ook cupjes van DE en die kosten ong. 23 cent per kopje en maak er ook gewoon lungo mee hoor. Neem dan wel een van de sterkste anders smaakt het nergens naar.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  flower vr 27 mei 2011 - 19:25

1) welke koffiemachine heb jij? Tk529nl
\2) automatisch
3) rond de 400 euro
4) capachino, espresso, gewone koffie
5) verse bonen
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Caresses vr 27 mei 2011 - 22:19

1) welk apparaat heb jij voor koffie? Krups Nespesso
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is? Automatisch, je kan kiezen tussen een klein en groot kopje.
3) wat kost het apparaat? 130,-
4) wat voor koffie kun je er mee zetten? Uh.. gewone, en espresso
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? tussen de 30 en 40 cent ongeveer. In enkele Bijenkorf filialen + de winkel in de PC, zijn de cups te koop.

Als je een Nespresso wil aanschaffen zou ik als ik jou was even uitzoeken wanneer ze een actie hebben (1-2x per jaar) dan krijg je 50 euro van je aankoopbedrag retour.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sazzle za 28 mei 2011 - 6:27

1) welk apparaat heb jij voor koffie?
DeLonghi Nespresso en720M
Automatisch
3) wat kost het apparaat?
Rond de €500
4) wat voor koffie kun je er mee zetten?
Lungo, Espresso, Cappuccino, Latte Machiato
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen?
Ongeveer 35cent. Tussen de 33 en de 39 wat Mamsie al zei. Kan je online bestellen en bij de Bijenkorf kopen.

Die van DE hebben wij ook geprobeerd, maar die zijn gewoon écht niet lekker.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:28

Wij hebben deze Senseo

welke koffiemachine heb jij? Philips-hd-7812-60-senseo-titanium-9249

Alleen mijn vriend drinkt koffie en ik ga voor eventuele visite geen duurder apparaat aanschaffen :-)

Gast
Gast

Bericht  Sazzle za 28 mei 2011 - 6:29

Caresses schreef:1) welk apparaat heb jij voor koffie? Krups Nespesso
2) is het een automatische of moet je de waterknop ingedrukt houden tot de juiste hoeveelheid water doorgelopen is? Automatisch, je kan kiezen tussen een klein en groot kopje.
3) wat kost het apparaat? 130,-
4) wat voor koffie kun je er mee zetten? Uh.. gewone, en espresso
5) wat kosten de cups en kun je deze ook in de winkel kopen? tussen de 30 en 40 cent ongeveer. In enkele Bijenkorf filialen + de winkel in de PC, zijn de cups te koop.

Als je een Nespresso wil aanschaffen zou ik als ik jou was even uitzoeken wanneer ze een actie hebben (1-2x per jaar) dan krijg je 50 euro van je aankoopbedrag retour.

Ja, of een actie dat je voor zoveel geld Nespresso cupjes erbij krijgt. Ook heel handig!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mamsie za 28 mei 2011 - 11:00

VanillaRose schreef:
.

+1 ik heb dezelfde en ben er superblij mee. Mamsie, ik gebruik ook cupjes van DE en die kosten ong. 23 cent per kopje en maak er ook gewoon lungo mee hoor. Neem dan wel een van de sterkste anders smaakt het nergens naar.

Ik heb het vandaag nog is geprobeerd maar bij mij gaat het even goed en dan druppelt er bijna geen water meer door.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Coccinelle za 28 mei 2011 - 21:59

Mamsie schreef:
VanillaRose schreef:
.

Ik heb het vandaag nog is geprobeerd maar bij mij gaat het even goed en dan druppelt er bijna geen water meer door.

Hier kan ik ook een lungo zetten met de DE cupjes (ook een citiz & milk), maar ik vind de nespresso cupjes lekkerder.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Spring di 31 mei 2011 - 7:21

Mijn vriend heeft de krups citiz milk gekocht. Heb er net een capuchino mee gezet, lekker!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:36

Wij hebben nu ook nog een Senseo en willen binnekort ook een nieuw koffiezetapparaat hebben. Ik vervloek dit ding echt ! Evil or Very Mad De ene keer heb ik een slap bakkie en de andere keer komt er maar een bodempje koffie uit. M'n vriend wil eigenlijk ook een Nespresso maar die dingen zijn wel zo duur en zoveel koffie drinken we nu ook weer niet. Ik denk dat hier wekelijks 5 bakjes koffie worden gezet

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: