Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag het de forummer..

+8
Caroow
TNMN
Antibes
Pien
Lady4
Jeanette
Bubbelicious
Feline
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  TukTuk ma 30 mei 2011 - 22:43

Lilium schreef:
Feline schreef:
Lilium schreef:
Feline schreef:Lillium hoe is 't met jouw wereldreisplannen? Jij hebt je relatie toch beeindigd hiervoor?

Wauw, wat goed dat je daar aan denkt!
Met de plannen gaat het goed, we gaan waarschijnlijk over 2-3 weken de tickets boeken, jeeeej! Very Happy Heb er ontzettend veel zin, ik moet alleen nog eerst even afstuderen Wink

En mijn relatie is hier inderdaad door uit gegaan, maar ehm...we zijn inmiddels weer bij elkaar, haha! Hij heeft zich toch bedacht. We zijn uiteraard niet weer 1-2-3 bij elkaar gekomen, daar zijn een hoop discussies, tranen en gesprekken aan vooraf gegaan, maar we hebben toch besloten om de sprong in het diepe te wagen Very Happy Ik wilde eerst niet, omdat ik straks niet weer met ''lege handen'' wil staan vlak voor ik weg ga, maar hij was zo vol spijt en goede voornemens dat ik heb besloten het nog een kans te geven...

Oh, wat goed om te horen zeg!! Vind ik heel erg leuk voor je! Waar gaat de reis allemaal naar toe? En ga je een half jaar?

Ik ben ook heel erg blij en opgelucht dat het uiteindelijk toch allemaal goed is afgelopen smile
Ik ga met mijn beste vrienden... We gaan 9 maanden en dit wordt de route; Nepal-Thailand-Japan-Australie-Nieuw Zeeland-Noord Amerika Very Happy

Gaaf! Zou ik een tip mogen geven, 9 maanden is erg kort voor die route, ook al lijkt het echt heel lang. Dan ben je echt enorm beperkt in wat je kan zien. Ik heb hetzelfde gedaan ongeveer, en heb achteraf echt spijt dat ik niet langer op 1 plek gebleven ben. Maar uiteraard moet je het zelf weten hoor! Very Happy Maar is misschien wel iets om over na te denken.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 23:21

Jolie2 schreef:
Marin, wat zijn jouw werkplannen?

Een baan vinden voor augustus. Dan loopt m'n contract af. Ik wil niet meer in het onderwijs, maar wel iets gerelateerd. Het liefst iets met onderzoek en onderwijs, of iets met taal en onderwijs. Ik heb wel een aantal interessante vacatures gevonden. Eerst een baan hier vinden is het belangrijkste en daarna zie ik verder wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Melis_je di 31 mei 2011 - 0:09

Wat schattig, Donnaaa!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 0:14

Caroow schreef:
Youandi schreef:Marin, jij wordt dus eigenlijk gewoon een importbruidje :P

Caroow, hoe gaat het nu met jouw gezondheid?

Nou, kan beter. Ze kunnen nog steeds niet met 100% zekerheid zeggen waar al die pijn nou vandaan kwam. Ik heb duizend en 1 medicijnen moeten slikken waardoor ik alleen maar misselijk werd en wat niet hielp. De pijn werd wel steeds minder en nu heb ik het alleen nog aan het eind van de dag, als ik veel gedaan heb. Nog steeds moet ik bijna elke week naar eenofandere dokter die weer wat wil onderzoeken, dus ik heb goede hoop dat de oorzaak nog gevonden wordt.

Lief dat je het vraagt!

Awww.. Ik had gehoopt op betere berichten.. Neutral Echt raar allemaal. Wel fijn dat er een dokter is die er serieus naar wil kijken. Nu dus hopen op helderheid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:47

TGR schreef:Dan maak ik wel zo'n vertiefdheidstopic aan.
Waar blijftie? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 21:01

_Donnaa schreef:
Jolie2 schreef:

Abe hoe gaat het bij jou in de liefde? (ik vond ons verliefdheid topic altijd zo leuk)

Zo`n topic moet er weer komen! angel

Dat mag altijd. smile

In de liefde is het ontzettend rustig. Natuurlijk zijn er leuke mannen in mijn leven, maar dat is enkel op vriendschappelijke basis. Ik merk dat ik gaandeweg steeds kieskeuriger word, maar dat zal ook komen doordat ik op de leeftijd zit dat ik me kan/wil settelen. En dan natuurlijk niet met de leuke jongen van op de hoek, maar dan ook echt met een leuke man met meer kwaliteiten dan dat hij zo aardig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Shisha di 31 mei 2011 - 21:03

Oh ik kan even niet op de naam komen maar ze heeft dezelfde sidetable als mij en Abe die ze nog ging opknappen en ik ben benieuwd of het al klaar is en hoe de sidetable er nu uit ziet!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 21:06

Shisha schreef:Oh ik kan even niet op de naam komen maar ze heeft dezelfde sidetable als mij en Abe die ze nog ging opknappen en ik ben benieuwd of het al klaar is en hoe de sidetable er nu uit ziet!

Zwoesj toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Shisha di 31 mei 2011 - 21:08

Angel Blue Eyes schreef:
Shisha schreef:Oh ik kan even niet op de naam komen maar ze heeft dezelfde sidetable als mij en Abe die ze nog ging opknappen en ik ben benieuwd of het al klaar is en hoe de sidetable er nu uit ziet!

Zwoesj toch?

Jaa Zwoesj! Hoe is het met je sidetable? Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum